haha ojee maak ff een blik wormen openquote:Op donderdag 4 april 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, Kree en Moonwalk.
Dat ging toch mis doordat Kree ineens dingen uit dm openbaar maakte ofzo?
Ja, was toe aan iets anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha ojee maak ff een blik wormen open
ander icoontje trouwens?
Maar zo ging het niet trouwens dat was dat andere verhaal van jonge meisje enzo.
Ik was ff niet zo heel handig enzo met moonwalk, hmmms gelukkig was ze lief wel voor me
Heb jij dr ooit nog gesproken dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was toe aan iets anders.
Moonwalk is wel lief, ja.
Nog een paar keer, even kort.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
Heb jij dr ooit nog gesproken dan?
Had nog wel een PM gestuurd, maar echt nooit meer wat gehoord en heb dr ook niet meer gezien zo hier op fok
haha kan t me voorstellen, zie die file auto;s elke donderdagavond word je toch ook zat lijkt me.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een paar keer, even kort.
Nee, daar werk ik niet meer.
Zie TT van het vorige topicquote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft die nummering nu dan weer gesloopt
Ja Silk, fix dat eens evenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel jouw taak om dat dan ff op te lossen heej als mod
Studie.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha kan t me voorstellen, zie die file auto;s elke donderdagavond word je toch ook zat lijkt me.
Wat nu dan?
Ik niet aan Kaneel met een andere UIquote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet wennen aan blauwe SiIk.
Mooi, doe je werk zou ik zeggenquote:
Een vies windje?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef kree het volgende:
Ik zou wel eens willen dat ik mod was, dan zou dr een heeeeele andere wind gaan waaien hahaha
We moeten niet proberen elkaar te veranderen, anders gaat een relatie nooit werken.quote:
Kree, wat is dit nou dan? Moet ik je het topic uitpesten?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ban jullie allemaal
(behalve snarf)
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, wat is dit nou dan? Moet ik je het topic uitpesten?
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, wat is dit nou dan? Moet ik je het topic uitpesten?
Ik zou jou harder rakenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe hard is ze raakbaar?
zie het nu pas.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet wennen aan blauwe SiIk.
Murdera date met Yvonnequote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef kree het volgende:
ik wil ff updates.
welke alle vrijgezellen zijn nu stelletje?
Of fok dates?
Vertel wat boeienders danquote:
Vertel jij eens wat boeiends danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel wat boeienders dan
De tering precies waarom zo'n topic dood loopt.
doe maar niet nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef kree het volgende:
ik kan nog wel een verhaaltje vertellen nl goh tis nog on topic ook.
Maar wil jullie eigenlijk niet lastig vallen met verhalen over de zelfde meid
Vertelquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef kree het volgende:
ik kan nog wel een verhaaltje vertellen nl goh tis nog on topic ook.
Maar wil jullie eigenlijk niet lastig vallen met verhalen over de zelfde meid
Heb zat verteld en denk ook genoeg van wat niet "normaal" was in jullie ogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat boeiends dan
quote:
je wilt t maar al te graag tyfes hahaha nouja tis allemaal niet zo spectaculair hoorquote:
Psychosemeisje, doe voor de rest maar even dat deel onder een spoilerquote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef kree het volgende:
Jullie kennen Anja nog en het verhaal erbij?
Dat mag jij denken maar ik vind jouw negatieve houding die je hier er vaak op nahoud weinig positiefs.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef kree het volgende:
Dit topic is gewoon dood en dat komt door dit soort reacties denk ik.
Noiu ga dat hele verhaal niet nog een keer uitleggen, weten jullie wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Psychosemeisje, doe voor de rest maar even dat deel onder een spoiler
is t niet, zie dr ook helemaal niet in het echt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Ze verveelt zich blijkbaar bij der huidige vriend. En jij vermaakt haar prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |