Jouw sigquote:Op donderdag 4 april 2013 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Die mevrouw met cup H was wel een nieuw dieptepunt.
Jaquote:
Barry Weissquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
JaEen wijsheidje nadat-ie weer eens een storage vol met zooi had gekocht
Nope, tijd voor wellicht?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Barry Weiss
Is er op FOK! eigenlijk een storage wars topic?
Dat was niet in 2013, dat is toch andersquote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat haar, die stropdas, dat overhemd, dat kan echt niet hoor! Wat zou Gordons commentaar op zichzelf zijn?
Allemaal, gok ik zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:54 schreef Probability het volgende:
Ik heb het idee dat sommige afleveringen een beetje in scène zijn gezet?
Nou ja bij sommigen had ik het idee dat ze niet eens familie waren..quote:
Verkopen ze gewoon bij Livera en Hunke Moller hoorquote:
Nee, maar zij had ook een behoorlijke omvang.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Verkopen ze gewoon bij Livera en Hunke Moller hoorKan me trouwens niet voorstellen dat dat mens cup H heeft, denk nog wel paar maten groter. Heb zelf ook G/H gehad maar ik had lang niet zulke mega tieten als zij. Vreselijk lijkt het me om dat te hebben zeg.
Sowieso die met die adoptieoma nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja bij sommigen had ik het idee dat ze niet eens familie waren..
Nee dat was vorig jaar geloof ik dat hij er aan meewerktequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef WRH het volgende:
De OP klopt niet, Maik de Boer doet de make over helemaal niet, het zijn die 4 (?) dames.
Ik woog 136kg toen ik cup 95G/90H had maar had lang niet zulke uiers als zijquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar zij had ook een behoorlijke omvang.
Ik heb een F-cup bij een mini omvang, en als je dat vergelijkt met de D-cup van mijn moeder ben ik een soort strijkplank
De 'before-pictures' zijn altijd wat negatiever aangezet. Wat dat betreft denk ik zeker dat er flink gescript is. Het zullen heus wel echte moeders-en-dochters zijn, maar de uitspraken en het verloop van het programma is elke keer vrijwel identiek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof wel dat dat H is hoor. Het hangt alleen een beetje, dus die cup zit lager. Ze kiest volgens mij ook verkeerde, niet ondersteunende bh's, maar het boeltje op een displaytje leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |