Doei stuwie, liefje, veel plezier op vakantiequote:
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Doei stuwie, liefje, veel plezier op vakantie
Thanksquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En doei Stuart, veel plezier!
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
eerst die beyonce laten oprotten
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Supersof gaat me sowieso inhalen
quote:
Ach de slowchat is heel gezellig, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]ik weet niet of ik het nou leuk moet vinden tbh
Ja dat is maar het bestequote:Op donderdag 4 april 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach de slowchat is heel gezellig, laten we het daar maar op houden
quote:
ik ben aan het socializen op schoolquote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
Nee eigenlijk niet want ik lig weer in bed
Ja vastquote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben aan het socializen op school
Ook aan het socializen?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben echt op school hoor
Oh maar met fok aan ben je toch niet echt sociaal of welquote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er zit iemand tegenover mij
Ik zeg soms wel wat als ze praatquote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar met fok aan ben je toch niet echt sociaal of wel
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
Nee eigenlijk niet want ik lig weer in bed
Er loopt een vrouw buiten, ik ben ook sociaal aan het doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er zit iemand tegenover mij
sociaal welquote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg soms wel wat als ze praat
Ja sorry hoorquote:
hahahaha oke ik moest lachenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er loopt een vrouw buiten, ik ben ook sociaal aan het doen.
Ach volgende week een leuke week tochquote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef Taexon het volgende:
Der rijden autos voorbij mijn huis terwijl ik in bed lig, dat is hoe sociaal ik ben
Er is toch niks beters te doen deze dagen![]()
Eerst nog weekend vanaf morgen middag gelukkigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach volgende week een leuke week toch
Ik sta nog steeds op vrij dus beter bellen ze me nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eerst nog weekend vanaf morgen middag gelukkig
En ja heb wel zin in volgende week
Hoop het ookquote:Op donderdag 4 april 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op vrij dus beter bellen ze me niet
Ach heb je lekker wat te doen volgende week en het is voor iets wat je leuk vindt
Snel. Steel hetquote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze vroeg zelfs of ik op haar laptop wil letten
Snel nog even checken btw heb nog niet gekeken en gezien dat wijf ontslagen isquote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoop het ook
Klopt en klopt ben echt benieuwd maar die cursus enzo
Maar je had het dan kunnen verkopen en daarvan eten kopen aangezien je jouw eten vergeten bent.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze is al terug en mijn eigen laptop is nieuwer
Ik heb zelf toch geldquote:Op donderdag 4 april 2013 11:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je had het dan kunnen verkopen en daarvan eten kopen aangezien je jouw eten vergeten bent.
Maar als je haar laptop had gestolen was het gratis geweest.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch geld![]()
zo'n arme sloeber ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er loopt een vrouw buiten, ik ben ook sociaal aan het doen.
Hoeveel brengt een laptop uit 2005 nog op dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je haar laptop had gestolen was het gratis geweest.
GRATIS
Die dingen draaien nog?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoeveel brengt een laptop uit 2005 nog op dan?
Genoeg voor één broodjequote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik geef je er 10 broden voorquote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een snee brood tussen een brood doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ik wil er ook beleg op
Dat is gewoon brood op broodquote:Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een snee brood tussen een brood doen.
Badum tsss
Bread Sandwichquote:Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is gewoon brood op brood
Jij wou toch BROODbeleg?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is gewoon brood op brood
ik moest wel lachenquote:
echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de tennisleraar van m'n broertje ontslagen is omdat ie pedofiel is. Wtf
Toevallig heet ie MartijnwejoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de tennisleraar van m'n broertje ontslagen is omdat ie pedofiel is. Wtf
Toevallig heet ie MartijnJe hoort steeds meer van die verhalen ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Goed nummerquote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zo ver weg van mij
Nou en, hij is goeeeedquote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
CAUSE LOVE IS ALL I GOT.
argh ik blijf deze maar luisteren
Ga jij ook je eigen verjaardagstopic openen?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben zondag jarig maar m'n familie heeft ruzie enzo dus weet niet of ik het vier
Maar straks word ik hem zat. En dat wil ik nietquote:
Verjaardag vieren met familie is toch altijd maar een bummer, maarja, geldquote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben zondag jarig maar m'n familie heeft ruzie enzo dus weet niet of ik het vier
Net als die BergGeit ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga jij ook je eigen verjaardagstopic openen?
Vier het met onsquote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik vind het wel leuk met familie hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verjaardag vieren met familie is toch altijd maar een bummer, maarja, geld
Gewoon dikke party houden met vrienden
Ja als niemand anders het doetquote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga jij ook je eigen verjaardagstopic openen?
haha jaquote:Op donderdag 4 april 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als die BergGeit ofzo
Maar die is niet saaiquote:Op donderdag 4 april 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk met familie hoor
Mijn familie maakt altijd van die stomme grapjes en daar kan ik echt niet tegen volgende weekquote:Op donderdag 4 april 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die is niet saai
Mensen van die slappe handjes gevenKom ik aan met mijn handdruk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sowieso kringverjaardagen. Was laatst op een feestje en in het begin leek het daar opOokal was het flink koud, als iemand buiten ging staan roken, ging ik er meteen bij staan om het te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde dat reageren maar toen zag ik de spoiler. Ik moest lachen
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je bent voorspelbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]ik wilde dat reageren maar toen zag ik de spoiler. Ik moest lachen
![]()
Ik geef altijd een stevige handdruk, om te laten weten dat ik baas ben.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn familie niet saai isquote:Op donderdag 4 april 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die is niet saai
Dan bijt ik zequote:Op donderdag 4 april 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn familie maakt altijd van die stomme grapjes en daar kan ik echt niet tegen volgende week
Ik zou jou serieus nemenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geef altijd een stevige handdruk, om te laten weten dat ik baas ben.
Maar mensen nemen me nooit serieus en zeggen dan: zozo stevige handdruk voor zo'n kleine meid.![]()
Ja nou enquote:
Awwquote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geef altijd een stevige handdruk, om te laten weten dat ik baas ben.
Maar mensen nemen me nooit serieus en zeggen dan: zozo stevige handdruk voor zo'n kleine meid.![]()
Omdat je het leuk vind met je familiequote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn familie niet saai is
Bij die mensen ga ik dan expres hard knijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik vier het ook niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vind met je familieJa, maar mijn opa's zijn grappig. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Oh, geen feest.quote:
Maar je krijgt wel centjesquote:Op donderdag 4 april 2013 12:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vier het ook niet meermaar dat is meer omdat ik die verplichte dagen alleen maar vervelend vind
Sexyquote:Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan wel ouderwets scharen dan
Maja als je veel werkt en je kan alles makkelijk betalen ditdat dan hoef je dat geld van anderen nietquote:
Hoe doe je dat ouderwets dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan wel ouderwets scharen dan
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met een oma onderbroek en een bloemetjesjurk
sla zequote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Taexon het volgende:
Doe ik eindelijk mijn luxaflex dingen omhoog.. Het eerste wat ik zie is dat mijn slaapkamerraam bekogeld is met vogelpoep
Plebvogels
Gewoon allemaal slaanquote:Op donderdag 4 april 2013 12:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel vogels en ik weet niet welke het was
mooiquote:
Dit is de ultieme hosselaar.quote:
ja wat een baas welquote:Op donderdag 4 april 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de ultieme hosselaar.
Berigtbek, even uitproberen
Huh dit had ik niet verwachtquote:
Ik wil die 31 reacties lezenquote:
Hoezo niet? Daft Punkquote:
Ja ik ook, arme jongenquote:
Ik dacht dat het zo'n druk nummer zou zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daft PunkHet volgende album koop ik op vinyl
[..]
Ja ik ook, arme jongen
Ik kan best rustig zijn hoor, somsquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n druk nummer zou zijn
Misschien is het wel gewoon als grap bedoelt
Maar hij heet Herbert, dan is het geen grapquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n druk nummer zou zijn
Misschien is het wel gewoon als grap bedoelt
Dat blijkt dan maar weerquote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan best rustig zijn hoor, soms
Ik hoop het ook voor hem
hahahah ja okequote:Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar hij heet Herbert, dan is het geen grap![]()
Gr. herbert was het leukste
Nicequote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
Volgende week woensdag 15 gradenOp proms verjaardag
jaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nice
Donderdag zal dan ook wel goed zitten
Ren weg als niemand kijkt !!!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
God het is zo saai op school,ik heb njks te doen en ik moet nog tot 4u
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
http://q-music.nl/nieuws/zoek-de-verschillen-william-vs-tuinhuis
Och armequote:Op donderdag 4 april 2013 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
speciaal besteld jaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
Volgende week woensdag 15 gradenOp proms verjaardag
succesquote:Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar voor de laatste keer naar school. Een cd'tje met mijn opdrachten inleveren voor het archief
succes doei kusjequote:Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar voor de laatste keer naar school. Een cd'tje met mijn opdrachten inleveren voor het archief
nu een twizzle omdat het gvd kanquote:Op donderdag 4 april 2013 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil ook
Zo maar eens naar de c1000
Ik ben nu heel serieus hoorquote:
baasquote:
ik hoorde net op qmusic vanaf volgende week woensdag zet de lente in en toen moest ik lachenquote:
is het verplicht?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
colleges zijn niet verplicht maar supersof zegt dan dat ik naar school moetquote:Op donderdag 4 april 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee je zit op school om te komen en te gaan wanneer je zelf wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook want dan word je een slimme jongenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
colleges zijn niet verplicht maar supersof zegt dan dat ik naar school moet
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
colleges zijn niet verplicht maar supersof zegt dan dat ik naar school moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja idd
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
dat is je tuin. met een boomhutquote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom heet het eigenlijk huisje boompje beestje, wat moet je met een boompje dan
Misschien geeft dat aan dat je niet in een flat moet wonen maar in een huis met een boom...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom heet het eigenlijk huisje boompje beestje, wat moet je met een boompje dan
misschien wil ik wel een boom op mijn balkonquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Misschien geeft dat aan dat je niet in een flat moet wonen maar in een huis met een boom...
hmmja zit wat in, oke ik neem een boomquote:Op donderdag 4 april 2013 13:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dan heb je namelijk altijd nog je eigen zuurstofprovider wanneer de andere bomen last hebben van storingen
Maar als we dan hout nodig hebben voor de openhaard dan hakken we hem omquote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmmja zit wat in, oke ik neem een boom
kweek jij dan een nieuwe?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar als we dan hout nodig hebben voor de openhaard dan hakken we hem om
Ja dan kweken we babyboompjesquote:Op donderdag 4 april 2013 14:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kweek jij dan een nieuwe?
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom klinkt dat zo fout uit jouw mond/toetsenbord
ja goh hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]omdat jij als je mijn naam ziet etc aan foute dingen denkt
!!!!
Oke ik moest toen ik het getyped had zelf ook even 2x lezen
Geen idee, ik doe nooit rare dingen ditdatquote:Op donderdag 4 april 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja goh hoe zou dat nou komen
Haha ach babyboompjes zijn wel liev
ohnee je bent heel onschuldig ditdatquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe nooit rare dingen ditdat
Gelukkig maar, dan kunnen we een tuin vol babyboompjes maken
Onschuldige tax is onschuldigquote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohnee je bent heel onschuldig ditdat
Nee niet vol, je moet wel in de tuin kunnen zitten
Wat jij wil schatquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Onschuldige tax is onschuldig
Ja een stukje gras aan de zonkant ditdat
Ja je weet hoe ik benquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat jij wil schat
En en hangmat, bounceding en chille tuinbank
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet hoe ik ben![]()
Inderdaad
Bounceding?Trampoline bedoel je?
Die stelen we van de neg...atievelingen die achter je wonen, scheelt geldquote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Haha ja was de naam vergeten
hahaha ja en de buren hier hebben een hangmatquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die stelen we van de neg...atievelingen die achter je wonen, scheelt geld
Ik wil zo een hoektuinbankquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja en de buren hier hebben een hangmatdan alleen nog chille tuinbank
ja je weet precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil zo een hoektuinbankdaar kan je lekker op liggen
Weet nog wel iemand die die heeft, moeten we alleen even naar Zeewolde om die te stelen
Perfecte tuin word perfect
Nu wil ik dat de zon gaat schijnen gvdquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je weet precies wat ik bedoel
Godverdommequote:Op donderdag 4 april 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
ONZ / Mensen die nooit muziek luisteren
ja mijn gezicht moet bruin wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu wil ik dat de zon gaat schijnen gvd
KOM OP ZON!
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn gezicht moet bruin worden
lijkt me wel lekker jaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
In de zomer rustig zandstukje in duin om te zonnen
Altijd heerlijk vrijwel geen mensen om je heen en alleen maar duinen
Lekkahquote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lijkt me wel lekker jaga sowieso ook wel af en toe naar de vinkeveense plassen en het amsterdamse bos om daar lekkah te zonnen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2013 15:20:35 ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkahik was verleden jaar een soort semi-neger
Let verder niet op de fotowant die is nogal mislukt ditdat.
maar hier vond ik het net te bruin wordenLeuke foto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik word niet zo snel bruin maar mijn gezicht kan wel een kleurtje gebruiken dit jaar
Tax wil tetten :)!
Mhaw ik kijk daar voor een foto te serieus imoquote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leuke foto hoor
Ja ik word niet zo snel bruin maar mijn gezicht kan wel een kleurtje gebruiken dit jaar
Dat hebben we allemaal JRRYquote:
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa op mijn voeten is nog steeds die slipperafdruk te zien
SOFFFFquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
Ik geef niet zoveel om bruin wordenHet is leuk als je eenmaal bruin bent. Maar ik doe er niet mijn best voor ofzo
Veel te warm in de zon liggen
ja ach ik heb niet veel te zoeken op het strand though dusja dan blijf ik gewoon in de tuin hangen of het bos en dan gaat het sowieso wat minder snelquote:Op donderdag 4 april 2013 15:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik kijk daar voor een foto te serieus imo![]()
Ik opzicht ook niet maar ik ben gewoon als er zon is echt heel veel op het strand enzo dus daarom ben ik alsnog wel bruin
[..]
Dat hebben we allemaal JRRY
JERRRRquote:
Ik ook niet hoor, maar komt door het skimboarden vooralquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
Ik geef niet zoveel om bruin wordenHet is leuk als je eenmaal bruin bent. Maar ik doe er niet mijn best voor ofzo
Veel te warm in de zon liggen
Meegaan voor gezelligheid ditdatquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ik heb niet veel te zoeken op het strand though dusja dan blijf ik gewoon in de tuin hangen of het bos en dan gaat het sowieso wat minder snel
Gister op mijn werk deed mijn ooglid raar.. die ging ook trillen ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een trilling tussen mijn duim en wijsvinger en mijn duimt trilt mee en ik vind dat een grappig gevoel.
Einde mededeling
mwa weeniequote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Meegaan voor gezelligheid ditdatmuziek erbij etc...
![]()
gvd kut zomer waar blijf je!
Ja idd met sport zoals jij ofzo gaat het wel snel, met het waterquote:Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar komt door het skimboarden vooral
En af en toe met een drankje lekker ergens gaan liggen in de duinen of strand is ook gewoon heerlijk
Als het te warm is vlucht ik naar de zee of naar mijn kamer
dat heb ik ook wel eens ja, dat is grappigquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gister op mijn werk deed mijn ooglid raar.. die ging ook trillen ofzo
GOED. Ik heb net bikini's gepast voor Spanjequote:
Hahaha ja bij je wenkbrauw is dat grappigquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een trilling tussen mijn duim en wijsvinger en mijn duimt trilt mee en ik vind dat een grappig gevoel.
Einde mededeling
Moet je bikini's passen in de winkelquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
GOED. Ik heb net bikini's gepast voor Spanje
omdat je er geen controle over hebt is het grappigquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha ja bij je wenkbrauw is dat grappig
Nee thuisquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet je bikini's passen in de winkel
Ondergoed pas je toch ook niet
Waarom zou je wel bij bijvoorbeeld de vinkeveense plassen of het bos gaan zonnen maar niet bij het strandquote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa weenie
Ja dat wel, word helemaal blij van mooi weer
Ja preciesquote:Op donderdag 4 april 2013 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je er geen controle over hebt is het grappig
Ooh zoquote:Op donderdag 4 april 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee thuisuitzoeken welke nog passen etc
omdat dat dichtbij isquote:Op donderdag 4 april 2013 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom zou je wel bij bijvoorbeeld de vinkeveense plassen of het bos gaan zonnen maar niet bij het strandis toch gezellig ditdat
Voor mij is het niet dichtbij hoorquote:
Mhaw waar ik zit niet want daar is het vrij rustigquote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar op het strand word je raar aangekeken als je je kleren nog aan hebt
hmm okequote:Op donderdag 4 april 2013 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw waar ik zit niet want daar is het vrij rustigtoeristen en dergelijke zijn te lui om daar heen te lopen
En sowieso eigenlijk niet want je ziet zo vaak gezinnetjes en dergelijke gewoon met kleding en bende zitten
En heb zelf ook vaak wel Tshirt of sporttrui aan tegen het verbranden
Maar in Duitsland rijden ze nog verder, NL heeft niks te klagenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor mij is het niet dichtbij hoor
De stranden hier zijn altijd overspoelt met duitsersquote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar in Duitsland rijden ze nog verder, NL heeft niks te klagen
Ja hee niet over andere landen beginnen dan hequote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar in Duitsland rijden ze nog verder, NL heeft niks te klagen
inderdaad, alles verder dan 10 km is gewoon verquote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hee niet over andere landen beginnen dan he
Duitsers zijn cool en ze hebben worstquote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
De stranden hier zijn altijd overspoelt met duitsers![]()
PLEBS ZIJN HET ZEG IK JE!
Bratwurst und Beerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Duitsers zijn cool en ze hebben worst
Ik ben in tien km in duitslandquote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, alles verder dan 10 km is gewoon ver
Klopt maar hier bij het strand zijn ze vervelend, geloof me maarquote:Op donderdag 4 april 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Duitsers zijn cool en ze hebben worst
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 4 april 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben in tien km in duitsland
Ik kijk nu op google maps, en ik had dat helemaal niet door
waarom klinkt een duitsergat zo raarquote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar hier bij het strand zijn ze vervelend, geloof me maar
Wacht maar tot je een keer over het strand gaat lopen savonds en op je bek gaat door een duitsergat
Nou ik woon liever bij het strand dan bij Duitslandquote:
Klinkt beter dan jouw duitserworst dingquote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom klinkt een duitsergat zo raar
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Daar verstoppen ze de worst natuurlijk
En net over de grens is duitsland toch alleen maar kut ditdatquote:Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik woon liever bij het strand dan bij Duitsland
Ja het zuiden is mooiquote:Op donderdag 4 april 2013 15:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
En net over de grens is duitsland toch alleen maar kut ditdat
Te vaak geweest op de saaie gedeeltesMaar de rest van Duitsland is cool
Ik woon bij geen van beidenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik woon liever bij het strand dan bij Duitsland
ja wat ze staan bekend om hun worstquote:Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klinkt beter dan jouw duitserworst ding
Ohja nu zie ik hetquote:Op donderdag 4 april 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik woon bij geen van beiden
ja ik zit meer tegen Utrecht aan en bendequote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja nu zie ik hetik ken niet zo goed topo van het westen van het land
een worst met lekkere warme soort van curryquote:Op donderdag 4 april 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is het en wat zit erin?
oh om 4 uur 's ochtends moet ik dat nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
een worst met lekkere warme soort van curryis echt niet normaal lekker
Was mijn ontbijt om 4:00 altijd als we naar Italie reden
Heerlijk
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zit meer tegen Utrecht aan en bende
Ja maar dan zat ik de hele nacht in de autoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh om 4 uur 's ochtends moet ik dat niet
oh dat kan nog welquote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dan zat ik de hele nacht in de autois hetzelfde als frituren na het stappen enzo
Maar gewoon smiddags enzo kan natuurlijk ook
Ja sorryquote:Op donderdag 4 april 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu heb ik zin in patat, stomme tax
Uhh ja sorryquote:Op donderdag 4 april 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij doet een plaatje met kreukelfriet![]()
ja foeiquote:Op donderdag 4 april 2013 16:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh ja sorry!
Owja mijn moeder heeft ons eten voor morgen gekozen
We eten allemaal hamburgers
Ach we hoeven tenminste niet zelf te kiezen, en de kids van peet wouden broodjehamburger ofzo.. dus doen we maar mee hequote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja foei![]()
Wat een feestmaal
de watquote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef JRRY het volgende:
Ik zou alleen al naar The Great Gatsby gaan voor de goeden muziek
ja ik was serieus hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 16:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach we hoeven tenminste niet zelf te kiezen, en de kids van peet wouden broodjehamburger ofzo.. dus doen we maar mee he
hoiquote:
quote:
quote:
Vriendenquote:
Jaquote:
Chill tijd begint. Nu.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo. dat ook weer geklaard. Doei, school
BFFFFFFF'squote:
ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow okeHeb er eigenlijk ook wel trek in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |