Doei stuwie, liefje, veel plezier op vakantiequote:
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Doei stuwie, liefje, veel plezier op vakantie
Thanksquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En doei Stuart, veel plezier!
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
eerst die beyonce laten oprotten
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Supersof gaat me sowieso inhalen
quote:
Ach de slowchat is heel gezellig, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]ik weet niet of ik het nou leuk moet vinden tbh
Ja dat is maar het bestequote:Op donderdag 4 april 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach de slowchat is heel gezellig, laten we het daar maar op houden
quote:
ik ben aan het socializen op schoolquote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
Nee eigenlijk niet want ik lig weer in bed
Ja vastquote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben aan het socializen op school
Ook aan het socializen?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben echt op school hoor
Oh maar met fok aan ben je toch niet echt sociaal of welquote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er zit iemand tegenover mij
Ik zeg soms wel wat als ze praatquote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar met fok aan ben je toch niet echt sociaal of wel
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
Nee eigenlijk niet want ik lig weer in bed
Er loopt een vrouw buiten, ik ben ook sociaal aan het doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er zit iemand tegenover mij
sociaal welquote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg soms wel wat als ze praat
Ja sorry hoorquote:
hahahaha oke ik moest lachenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er loopt een vrouw buiten, ik ben ook sociaal aan het doen.
Ach volgende week een leuke week tochquote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef Taexon het volgende:
Der rijden autos voorbij mijn huis terwijl ik in bed lig, dat is hoe sociaal ik ben
Er is toch niks beters te doen deze dagen![]()
Eerst nog weekend vanaf morgen middag gelukkigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach volgende week een leuke week toch
Ik sta nog steeds op vrij dus beter bellen ze me nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eerst nog weekend vanaf morgen middag gelukkig
En ja heb wel zin in volgende week
Hoop het ookquote:Op donderdag 4 april 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op vrij dus beter bellen ze me niet
Ach heb je lekker wat te doen volgende week en het is voor iets wat je leuk vindt
Snel. Steel hetquote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze vroeg zelfs of ik op haar laptop wil letten
Snel nog even checken btw heb nog niet gekeken en gezien dat wijf ontslagen isquote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoop het ook
Klopt en klopt ben echt benieuwd maar die cursus enzo
Maar je had het dan kunnen verkopen en daarvan eten kopen aangezien je jouw eten vergeten bent.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze is al terug en mijn eigen laptop is nieuwer
Ik heb zelf toch geldquote:Op donderdag 4 april 2013 11:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je had het dan kunnen verkopen en daarvan eten kopen aangezien je jouw eten vergeten bent.
Maar als je haar laptop had gestolen was het gratis geweest.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb zelf toch geld![]()
zo'n arme sloeber ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er loopt een vrouw buiten, ik ben ook sociaal aan het doen.
Hoeveel brengt een laptop uit 2005 nog op dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je haar laptop had gestolen was het gratis geweest.
GRATIS
Die dingen draaien nog?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoeveel brengt een laptop uit 2005 nog op dan?
Genoeg voor één broodjequote:Op donderdag 4 april 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoeveel brengt een laptop uit 2005 nog op dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |