Ja maar ik bedoel meer, mensen die er zelfs niet tegen kunnen als het aanstaat. Een andere keer bv, de leraar wou tijdens de les een nummer opzetten, liep dat meisje uit m'n klas de les uit omdat er muziek opgezet werd.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Sommige mensen hebben andere interesses. Lekker boeiend.
Ik ook. Vooral als de muziek maar een richting op gaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
Ik haat het wel als mn zus haar kut muziek speelt
Ja, kan toch? Dan houdt ze gewoon echt niet van muziek.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer, mensen die er zelfs niet tegen kunnen als het aanstaat. Een andere keer bv, de leraar wou tijdens de les een nummer opzetten, liep dat meisje uit m'n klas de les uit omdat er muziek opgezet werd.
Ja tuurlijk, alles kan, vind het alleen wat vreemd.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, kan toch? Dan houdt ze gewoon echt niet van muziek.
ze gebruikt haar schaamhaar als snaren?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
Ik haat het wel als mn zus haar kut muziek speelt
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral als de muziek maar een richting op gaat.
Ik bedoel trouwens luistertquote:Op donderdag 4 april 2013 15:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ze gebruikt haar schaamhaar als snaren?
Als m'n zusje de hele dag keihard One Direction draait op d'r kamer.quote:
Haar kut is een speaker?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens luistertzet ze altijd heel hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |