Als je je fiets niet in een donkere schuur opbergt..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef Miniem het volgende:
Zou het werken?![]()
http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1628.html
Ziet er best netjes uit, prima prijs ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef Miniem het volgende:
Zou het werken?![]()
http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1628.html
Waarom wil paypal dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Marco001 het volgende:
hmmm, Chinashopping lijkt haast over te zijn voor mij; Paypal heeft mijn rekening beperkt en wil de samenwerking beëindigen..![]()
En dat terwijl ik nu net nog wat unpaid item's heb op Ebay die ik nog moet betalen maar dus niet meer kan betalen.
Weet ik veel? Kreeg eerst een standaard mail van dat het was beperkt en dat ik een ander adres moest mailen als ik vragen had. Ik heb daar dus heen gemaild; krijg ik alweer zo'n standaard mail:quote:
Nu dus maar weer gemaild met de vraag wat de preciese reden is, en dat ik geen bedrijf ben maar slechts een particulier.quote:We hebben uw PayPal-rekening beoordeeld en vastgesteld dat we te veel risico lopen als we zaken met u blijven doen. Om deze reden willen we een begin maken om de samenwerking te beëindigen. Om de onderbreking voor uw bedrijf tot een minimum te beperken (etc)
dat is het juist, ik claim pas ruim na de 45 dagen.. en ók niet vaak.. alleen bij dx heb ik meerdere keren geclaimd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef shiznuts het volgende:
In die paar jaar dat ik Chinashop heb ik twee keer een claim aangemaakt en terecht gewonnen. Dat was een keer vanwege iets uit Duitsland, niet eens China-related dus. En de tweede keer een oplichter die me een tablet verkocht voor een onwaarschijnlijk goedkope prijs, maar wilde best dat risico nemen, ik had toch PayPal-bescherming (en nodig).
PayPal vind het niet leuk als je constant claimt, in de OP: 'ga niet als een gek alles meteen claimen'. Had monkey laatst ook niet al zo'n gedoetje met PayPal om zoiets?
volgensmij nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Nog nooit last van gehad, problemen met paypal. Toch een aantal keer geclaimd..
Maar je hebt een zakelijk account?
Grazie, grazie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef baaart het volgende:
Tijdje niet meer gelurkt hier .. mooie OP geworden!
Kijk eens onder: 'SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?'.quote:Nog wat nieuwe hebbedingetjes die nu de trend zijn?
Ze hadden geloof ik weleens 'klik hier om je account up te graden', dat had ik toen gedaan, want ik dacht, upgraden klinkt goed, maar daar zitten dan allerlei dingen aan verbonden, heb toen gemaild dat ze me weer mochten downgraden naar sukkel-niveau.quote:
dat heb ik vaak dus ook, dat ik 40 dagen na betaling een dispute aan maak, en de andere partij direct betaald, terwijl ik zelf nog even wou wachten of het nog geleverd ging worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, bij DX zou ik eigenlijk ook wel claimen.
Hoewel, vorige week toch weer netjes een bestelling binnen gekregen (omdat 'ie elders niet te koop was).Neuh, een keertje een claim in 2010 en een keertje in 2012 hier. De rest dan kende ik de verkopende partij wel wat langer en die kwamen altijd met een oplossing waar ik tevreden mee kon zijn.
Crap. Ik heb m'n 808 voor $40 besteld. Dit is weer net iets goedkoper. Waarom ben ik deze niet tegen gekomen op ebay? Stomme zoekfunctie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef shiznuts het volgende:
Oeh, net trouwens wat binnengekregen:
[ afbeelding ]
• http://www.ebay.nl/itm/290801281012 +
• http://www.ebay.nl/itm/221202509243
Moest wel 16,08 bijbetalen. Schijnbaar is de douane bij de Zwitserse grens wat nauwkeuriger dan de lui hier in Wenen. 10,- daarvan ging naar de post zelf, die spaar ik me normalerwijze door zelf naar het depot in de stad te gaan, maar deze keer lag 'ie dus aan de Zwitserse grens omdat 'ie met Swiss Post vanuit China verstuurd was.
Andere lens erop? Geheugenkaartje erbij? Andere store?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crap. Ik heb m'n 808 voor $40 besteld. Dit is weer net iets goedkoper. Waarom ben ik deze niet tegen gekomen op ebay? Stomme zoekfunctie.
Andere store, verder geen verschil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Andere lens erop? Geheugenkaartje erbij? Andere store?
En ik ben natuurlijk de grandmaster of searches.![]()
Omdat het 90% illegale meuk of scams zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is er met iOffer?
Want iOffer staat niet in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |