Fixed.quote:Op zondag 7 april 2013 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
water Geen ogen hebben is het antwoord als je zonder tranen uien wilt snijden...
Daarvan gaat je tobo of muis echt niet sneller werken toch?quote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)-02-product-340.html
Hehe, ik heb deze gekocht.
Nee, het is puur voor mijn Raspberry Pi. We hebben thuis nog een oud toetsenbord dat ik er op wil aansluiten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarvan gaat je tobo of muis echt niet sneller werken toch?
Ah, waarvoor ga je hem gebruiken als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, het is puur voor mijn Raspberry Pi. We hebben thuis nog een oud toetsenbord dat ik er op wil aansluiten.
Meerdere dingen:quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, waarvoor ga je hem gebruiken als ik vragen mag?
quote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Scherp mes helpt wel degelijk.
Heb hier al tijden ceramische messen uit china (BIC) en net nog eentje bij besteldquote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Plus het gaat razendsnel. Ik ga nu elke keer even met aanzetstaal langs het kokmes en met zo'n lekker groot mes ga je razendsnel door alles heen....incluis vingers (true story)
Tomatenmesje is wat betreft dat laatse helemaal![]()
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe zo'n keramisch mes is, maar ik gebruik de mes al voor bijna alles.
Weet iemand ook goeie zoektermen voor onderstaande plug voor in o.a. auto's en trekkers?
Is eigenlijk best weinig over te vinden en ik heb goede zoektermen nodig voor Ebay![]()
[ afbeelding ]
Ofwel de standaard 12 volt auto-lader maar met een rode adapter zodat die ook in een andere socket past. Iemand?
Voor andere types voertuigen die niet zo'n standaard socket hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef UncleSam het volgende:
Waar is het andere uiteinde dan voor bedoelt?
Eigenlijk alleen zo'n CTEK idd: http://www.ebay.nl/itm/180711807413 .quote:Op zondag 7 april 2013 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ofwel de standaard 12 volt auto-lader maar met een rode adapter zodat die ook in een andere socket past. Iemand?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand waar je deze elektronische shisha's kunt kopen?
[ afbeelding ]
Ik kan ze alleen vinden op Alibaba en daar moet je er minimaal 50 kopen, zoveel hoef ik er natuurlijk niet.
Ik kreeg ook altijd tranen van uien snijden. Heb vorig jaar een setje keramische messen bij de Aldi gekoht en sindsdien traan ik niet meer bij het snijden van uien. Dus trek je conclusie maar eens als je zelf uien hebt gesneden en laat het hier weten..quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Cut onions, no more tears.
Geloof je het zelf![]()
Hoe scherp het mes ook is huilen ga je toch wel bij verse uien.
Dit dus. Scherpe keramische messen helpen enorm bij uiengejank.quote:Op maandag 8 april 2013 08:57 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd tranen van uien snijden. Heb vorig jaar een setje keramische messen bij de Aldi gekoht en sindsdien traan ik niet meer bij het snijden van uien. Dus trek je conclusie maar eens als je zelf uien hebt gesneden en laat het hier weten..
álle scherpe messen voorkomen uiengejank, keramisch of nietquote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dit dus. Scherpe keramische messen helpen enorm bij uiengejank.
Bij DX waren ze toch wat goedkoper over het algemeen. En voor de verandering heeft DX binnen 24 uur verzondenquote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb hier al tijden ceramische messen uit china (BIC) en net nog eentje bij besteld
Super fijne messen, zowel de kleine als de wat grotere.
(Ook leuke cadeau's voor ongeveer 10 euro.. toch leuk voor koks aan huis vrienden)
Dan zal het wel aan mijn snijtechnieken liggenquote:Op maandag 8 april 2013 08:57 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd tranen van uien snijden. Heb vorig jaar een setje keramische messen bij de Aldi gekoht en sindsdien traan ik niet meer bij het snijden van uien. Dus trek je conclusie maar eens als je zelf uien hebt gesneden en laat het hier weten..
Niks Engels?quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef emil23 het volgende:
Nog een leuk duitse reviewsite:
http://www.gadgetdealz.de/
Ik heb een set global's liggen en daarmee krijg ik ook tranen.(als ik m'n lenzen niet in heb)quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef funky_fart het volgende:
[..]
álle scherpe messen voorkomen uiengejank, keramisch of niet
Ik heb deze laatst gekocht bij TD, nog niet aangekomen:quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef Skiet het volgende:
Wie was er nou ookalweer van de E Sigaretten? Zat er even naar te kijken, maar zoveel keuze. Wil eigenlijk stoppen met roken en wil zoiets wel een keer proberen. Maar hoef ook geen vage shit te inhaleren. Ja, in normale sigaretten zit ook allerlei vage shit.
Of toch zoiets gewoon in NL kopen in de winkel?
quote:Op maandag 8 april 2013 16:11 schreef Painore het volgende:
Hele discussie over uien snijden hoort hier natuurlijk niet thuis. Toch zal ik er even mijn mening over geven!
Je gaat huilen doordat er moleculen vrij komen welke kunnen reageren met water, laat dat water nou net aanwezig zijn in onze ogen. Er wordt onder andere de stof zwavelzuur gecreëerd, ons lichaam gaat dan extra water aanmaken (lees: huilen) om dit zuur te neutraliseren.
Hoe meer van de ui je kapot maakt, hoe meer van deze moleculen in de lucht terecht komen. Met een bot mes zul je de ui meer kneuzen dan met een scherp mes, een bot mes zal er dus voor zorgen dat we sneller gaan huilen. Een scherp mes helpt dus wel, maar zal er alsnog voor zorgen dat de stof in de lucht komt. Met andere woorden: een scherp mes helpt maar zal niet in alle gevallen er voor zorgen dat je niet gaat huilen. Uiteraard verschilt het ook van persoon tot persoon hoe goed onze ogen er mee om kunnen gaan.
Zullen we nu dan weer verder gaan met leuke gadgets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |