SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Zit je wel eens vaker op topics?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik zit vooralsnog inderdaad nog gewoon op een stoel.
En was het niet zo dat mensen soms de topicnummering verneuqte en dat er eigenlijk weinig van klopt?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik welquote:,
zitten comfortabel en zacht..
kan je van deze dingen niet zeggen:
Klopt, waaronder ikquote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef shiznuts het volgende:
En was het niet zo dat mensen soms de topicnummering verneuqte en dat er eigenlijk weinig van klopt?
maar daarom zitten we met de huidige telling nog steeds niet in deeltje 250![]()
![]()
Ik dacht dat er al een paar users waren die dat hadden gefixt?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef shiznuts het volgende:
En was het niet zo dat mensen soms de topicnummering verneuqte en dat er eigenlijk weinig van klopt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Merry Qingming, trouwens!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat hij zegt!quote:
GC / Chinese Webshops topic #53 - Ik kan niet slapen!
Hier was het fout gegaan, dit moest 53 zijn, maar is al gefixt in GC / Chinese Webshops topic #55 - Jack is god van plastic prulOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Het is wel vaker fout gegaan en ook soms dubbel gefixt als ik het mij goed herinnerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
GC / Chinese Webshops topic #53 - Ik kan niet slapen!
Hier was het fout gegaan, dit moest 53 zijn, maar is al gefixt in GC / Chinese Webshops topic #55 - Jack is god van plastic prulJa, het zelfde... denk ikquote:
Kon het niet laten om even van binnen te kijken;
Waar het allemaal om ging, een screenprotector die anders niet te verwijderen was:
En wat overgebleven ''onderdelen''
Omdat er wat ruimte zit tussen 2 knopjes in de body en de printplaat zijn ze op het goede idee gekomen om er gewoon een paar stickertjes tussen te doen zodat het beter contact maaktNu vallen die er snel af dus toen ik hem dicht deed algen de stikkers er al weer buiten
!
ik zag trouwens op de enveloppe van ahappydeal (waar ik de mele f10 besteld heb) dat hij uit fiji komt?![]()
http://www.ahappydeal.com/product-64189.html
Dit ding na 41 dagen binnen, doet het goed! Opnames zijn zacht als je wat te ver ervan af zit, geen ruis en bijna geen achtergrondgeluiden. Er zat een papiertje van Lenovo bij maar zal vast wel nep zijn.![]()
Ik zoek voor mijn android stick een usb on/off switch maar kan deze nergens vinden.
Heb ebay, chinaprices en bic al geprobeerd maar kom steeds op een soort stekkerdoos van usb ingangen uit, ik wil eigenlijk zo'n soort lampschakelaar hebben.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef monkeybrain het volgende:
Techmoan heeft een mooie autocamera, van de makers van de goede HD keychain.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe betaal je met banktransfer op Aliexpress? er staat in de OP alleen over creditcard.
(Behalve als je écht weet wat je aan het doen bent en 200% vetrouwen hebt in de verkoper. Dus gewoon niet doen, ook geen WU. Houd het gewoon bij PayPal/CC(met garantie) )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij Aliexpress zou ik evt banktransfer nog wel aandurven (niet aanraden). De Escrow service is een prima bescherming zover ik het nu heb gebruikt. Nooit rechtstreeks geld overmaken aan de verkoper blijft natuurlijk wel van kracht. Wel vraag ik me af wat de kosten zijn bij deze methode! (duur?!)quote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Niet.
(Behalve als je écht weet wat je aan het doen bent en 200% vetrouwen hebt in de verkoper. Dus gewoon niet doen, ook geen WU. Houd het gewoon bij PayPal/CC(met garantie) )
Paypal, rechtstreeks naar sellers kan ook (alleen heb je dan geen dekking van Aliexpress). Betaal dan wel netjes via een invoice zodat je bescherming hebt. Aliexpress heeft geen Paypal optie meer (al lang niet meer).
CC is de beste optie op dit moment, dubbele garantie (CC en Aliexpress). Binnen 10 minuten heb je een neteller of 3vcash waarmee je een virituele kaart hebt waarmee je kan betalen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
In diezelfde OP had je ook kunnen lezen over...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe betaal je met banktransfer op Aliexpress? er staat in de OP alleen over creditcard.En via daar kom je natuurlijk al gauw op: http://escrow.aliexpress.(...)-bank-transfers.html .quote:AliExpress
[..] Meer info over Escrow vind je hier .
De beste optie is dan eigenlijke en creditcard te gebruiken, met PayPal kun je er niet terecht i.i.g.
Daarvoor, zie ook de OP:quote:SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
waar kan je die kopen?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wel,
zitten comfortabel en zacht..
kan je van deze dingen niet zeggen:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, waaronder ik
maar daarom zitten we met de huidige telling nog steeds niet in deeltje 250Wie dit leest is hek.![]()
DX vragen of ze zo lief willen zijn om mijn pakje te versnellenHopelijk is de man bij de support in een goede bui
![]()
![]()
Beta's bij Amazon.co.uk voor 8.50 pondKoopje
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B006LD7VP2/
Wel even wat meer bestellen omdat je anders 5 pond verzendkosten krijgt(3 setjes moet voldoende zijn
!)
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: