SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Zozo fietsdagje zo te horen.quote:Ik ga na m'n werk ook ff lekker fietsen. Eerst 2 uurtjes rondtrappen en dan een uurtje racen op de wielerbaan.
Zal ook wel zo'n 100 km worden
quote:Straks op de markt even vis halen
en je zou je moeten schamen. Helaas heb je met een uitkering wel wat meer dan 900 euro als je alle zielige-mensen-toeslagen erbij optelt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:09 schreef Renesite het volgende:
Uitkeringen. Joepie, 900 in de maand. Mijn bijbaan was zelfs meer verdienen
naja. Toeslagen ed..quote:Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en je zou je moeten schamen. Helaas heb je met een uitkering wel wat meer dan 900 euro als je alle zielige-mensen-toeslagen erbij optelt.
dat ben ik ook, maar ik sleep mezelf ook 5 dagen per week naar mijn werkquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef ShiningStar het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon van nature luide donders![]()
kk ajb op met je bijstandspraat en daar ook nog trots/blij op/mee zijn.quote:
Terwijl jij aan het werken was, heb ik net een lekker koud pilsje genuttigd op een terrasjequote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kk ajb op met je bijstandspraat en daar ook nog trots/blij op/mee zijn.
Stoerquote:Op donderdag 4 april 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Terwijl jij aan het werken was, heb ik net een lekker koud pilsje genuttigd op een terrasje
gelijk maar even StyleBot (oid) geinstalleerd, kan je custom styles mee definierenquote:
1 | div[data-user="144984"] { color:transparent; } |
heb je geen geld voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Terwijl jij aan het werken was, heb ik net een lekker koud pilsje genuttigd op een terrasje
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik je aan het trollen was.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
jep, voor het eerst dit jaar wil ik 100+ fietsen
Wat een fietsers hier. Had ik net het gevoel dat ik lekker bezig was, vallen m'n 43km's van net weer in het nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga na m'n werk ook ff lekker fietsen. Eerst 2 uurtjes rondtrappen en dan een uurtje racen op de wielerbaan.
Zal ook wel zo'n 100 km worden
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
[..]
Wat een fietsers hier. Had ik net het gevoel dat ik lekker bezig was, vallen m'n 43km's van net weer in het niet
Ik heb ook Strava. Bij mij is het 65 km gewordenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]101,5 km is het geworden, gebruik jij ook strava?
Lekker hoor! Dat je het leuk vindt met die wind, daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]101,5 km is het geworden, gebruik jij ook strava?
9 van de 10 zijn inderdaad van die chagrijnige eikels. Groeten nooit terug en denken dat ze overal maar tussendoor mogen knallen omdat ze sneller zijn. Die stop ik altijd het liefst een stok tussen het voorwielquote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef Renesite het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan wielrenners
Ja, of ze scheren rakelings langs auto's. Grrr..quote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn inderdaad van die chagrijnige eikels. Groeten nooit terug en denken dat ze overal maar tussendoor mogen knallen omdat ze sneller zijn. Die stop ik altijd het liefst een stok tussen het voorwiel
Daar heb ik ook een hekel aan. Van die gasten die, als ze thuis zijn, per se 30 gemiddeld op de teller moeten hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn inderdaad van die chagrijnige eikels. Groeten nooit terug en denken dat ze overal maar tussendoor mogen knallen omdat ze sneller zijn. Die stop ik altijd het liefst een stok tussen het voorwiel
I did not have any se...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Snuift Tommeke nog steeds wit poeier af en toe?
Ik wordt al moe als ik het zie. Maar moet binnenkort toch ook maar weer even zulke ritten maken, anders wordt de marmotte niks. Maarja, dit weer...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
http://app.strava.com/activities/47217240
dit was mijn rondje van vandaag en ik ken het ook pas inderdaad sinds 2 weken
Dat interesseert me ook vrij weinig. Als ik een hoog gemiddelde heb is het leuk, maar richt me er niet opquote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan. Van die gasten die, als ze thuis zijn, per se 30 gemiddeld op de teller moeten hebben
Ik doe meestal lekker rustig aan en ga in de polder wel lekker knallen.
Precies wat ik vandaag heb gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn tip : fiets altijd eerst tegen de wind in zodat als je moe bent of weer op de terugweg bent lekker rustig met wind mee kan fietse
Dat is een mentaal trucje. Je moet het juist andersom doen. Eerst wind mee, en dan op het eind lekker stukgaanquote:
en dan niet meer vooruit komen zeker?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is een mentaal trucje. Je moet het juist andersom doen. Eerst wind mee, en dan op het eind lekker stukgaan
En idd met je tong op het stuur thuiskomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan niet meer vooruit komen zeker?
Is wel goed om het luie zweet er uit te krijgen
Ja. Dat je binnen zit en de zon flink op je schijnt waardoor je het bloedheet hebt. Kom je buiten, vriezen je tengels erafquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is ook van dat vieze 'het lijkt net lente weer maar eigenlijk is het fucking koud'-weer buiten.
daar waar ik rondhang schijnt niet eens de zon. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is ook van dat vieze 'het lijkt net lente weer maar eigenlijk is het fucking koud'-weer buiten.
We weten al dat je homo bent hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef Renesite het volgende:
daar waar ik rondhang schijnt niet eens de zon. Kan je nagaan.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar waar ik rondhang schijnt niet eens de zon. Kan je nagaan.
Papa Joe's is kkbaasquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zondag proefdraaien bij Pappa Joe en vanmiddag sollicitatiegesprek bij Voilagaat goedddd
Voila is alleen wat sjieker toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zekerzeker. Ben ook erg blij dat ik er mag proefdraaien
Ja Voila heeft een franse keuken. Fancy wijn en kruidenthee shizzle.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Voila is alleen wat sjieker toch?
Als ik zelf hamburgers maak, gebruik ik over het algemeen dezelfde burgers als Papa Joe's van de marktslager (volgens mij), de biefburgers. Lekker wel
Nauw kutstraatje waar de bus maar niet wil opschieten omdat er zo'n domme snol te scheef en te langzaam fietst.quote:
je mag wel komen als flufferquote:
Eens. Maargoed, als daar geen bus langs kwam was het in de oosterstraat extra drukquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Nauw kutstraatje waar de bus maar niet wil opschieten omdat er zo'n domme snol te scheef en te langzaam fietst.
DA PAST TOCH HELEMAAL GEEN EXTRA BUS DOOR MAN!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eens. Maargoed, als daar geen bus langs kwam was het in de oosterstraat extra druk
DAAROMquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef cerror het volgende:
[..]
DA PAST TOCH HELEMAAL GEEN EXTRA BUS DOOR MAN!
WAAROM PAKKEN MENSEN NIET GEWOON DE FIETSquote:
DE BUS IS (VAAK) SNELLER EN MENSEN ZOALS IK HEBBEN GEEN FIETS IN GRONINGEN STAANquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef cerror het volgende:
[..]
WAAROM PAKKEN MENSEN NIET GEWOON DE FIETS
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik neem zelfs de bus als ik van cs naar grote markt moet
ksstquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote uit een ander topic over Groningenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:27 schreef Hater het volgende:
[..]
ja hallo voordat je weet zakt die trein in een sinkhole........ met al die gasboringen weet je maar nooit
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik neem zelfs de bus als ik van cs naar grote markt moet
DAN KOOP JE ER 1!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DE BUS IS (VAAK) SNELLER EN MENSEN ZOALS IK HEBBEN GEEN FIETS IN GRONINGEN STAAN
over de stoepquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef cerror het volgende:
[..]
DA PAST TOCH HELEMAAL GEEN EXTRA BUS DOOR MAN!
Kan je in ieder geval aan 'hard' wennenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:47 schreef Ziba het volgende:
Een dikke vrouw botste daar eens tegen mij aan op de fiets waardoor ik serieus van de fiets afvloog. Ofzo. In ieder geval viel ik hard.
Dit dusquote:
Zit in Delfzijl morgenquote:
Bij Delfzijl krijg ik altijd zo'n gevoel dat de zon nooit schijnt en het altijd regent, heb dat bij Engeland ook. Beetje gare afwijking van me, haha.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit in Delfzijl morgen!!! Weekendje Groningen weekendje Delfzijl..
Ach, heb er iemand zitten die ik op z'n Belgisch graag ziequote:Op vrijdag 5 april 2013 20:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
Bij Delfzijl krijg ik altijd zo'n gevoel dat de zon nooit schijnt en het altijd regent, heb dat bij Engeland ook. Beetje gare afwijking van me, haha.
Haha, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, heb er iemand zitten die ik op z'n Belgisch graag zie
Buiten dat eet ik liever een schoen dan daar wonen
heb ik wel sefkes zin in na de verhuizing.quote:
Die vooruitzichten geven soms zo'n goed gevoel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga mezelf morgenavond thuis aan stront zuipen en vreten. Yolo
jep. Morgenmiddag even naar de markt om wat lekkers te halen (naast groente, vlees en vis)quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:11 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die vooruitzichten geven soms zo'n goed gevoel!
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jep. Morgenmiddag even naar de markt om wat lekkers te halen (naast groente, vlees en vis)
kaasje, brie, droge worst, gebraden speenvarkenquote:
monchouquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kaasje, brie, droge worst, gebraden speenvarken
Taartquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kaasje, brie, droge worst, gebraden speenvarken
Jong, je durft niet te komen, zeg het recht in mijn visage en ik vertel je dingenquote:
piklikflikkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, ik ga anders heel veel schelden
Delfzijlquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit in Delfzijl morgen!!! Weekendje Groningen weekendje Delfzijl..
Ja, sorry.quote:
Ik draag dit keer geen konijnenoren dus ben wat lastiger te spotten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Top, ik vanavond ook. Nu al zin in om veel te drinken.
Ik weet nog niet, jij? Niet bijzonder iig, denk ik. Men, ik ging net foto's maken met m'n zusje en ben spontaan in een depressie geraakt. Van mijn hoofd. Herkenbaar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik draag dit keer geen konijnenoren dus ben wat lastiger te spotten.
Wat draag je?
jhaa helemaal yolo togg XDXD whihi
Je zusje kan geen foto's maken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, jij? Niet bijzonder iig, denk ik. Men, ik ging net foto's maken met m'n zusje en ben spontaan in een depressie geraakt. Van mijn hoofd. Herkenbaar?
Yolo.man Jaja.
Glitter pailletten vestje dingquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, jij? Niet bijzonder iig, denk ik. Men, ik ging net foto's maken met m'n zusje en ben spontaan in een depressie geraakt. Van mijn hoofd. Herkenbaar?
Yolo.man Jaja.
't ziet er wel leuk uit allemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef cerror het volgende:
Stond uurtje geleden in die nieuwe Stardust winkel in de Gelkinge.
Knoeterharde kankermuziek en een shitload aan hipsters.
Hmm, beschrijf eens beter? Wat voor kleur zeg maar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Glitter pailletten vestje ding
Je herkent me wel als je me ziet.
Och ja best herkenbaardan maar lelijke gezichten trekken. Kan niet misgaan.
Zwartquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hmm, beschrijf eens beter? Wat voor kleur zeg maar?Denk wel dat ik je herken. Ik ben op zoek naar een leren jasje van de Zara met groene armdingetjes, was ik net in de stad; ben ik vergeten te kijken.
![]()
Klopt. Maar toch. Heb echt een grafkop atm, ga zo maar even slapen.
Vriendin vind 't fantastisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't ziet er wel leuk uit allemaal
Om 11 wast rustig, om 2 wast niet te doen. Blijkbaar hadden meer mensen uitgeslapenquote:Grote fout, daardoor laat op de markt en toen was t moeilijk druk
Stadjeersmarkt....quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef Chandler het volgende:
Doe maar mij maar een coma... lol
Morgen met vrouw lief naar de stadjersmarkt, vooral de vrouw heeft er zin in+
quote:
faka stevanquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef Catch22- het volgende:
Ziba is zo uitzonderlijk prachtig, die herken je wel
nee. Niemand met een serieuze baan kan dat. 32 uur is voor huisvrouwtjes. Dus voor jou is t primaquote:
rottopppquote:Op maandag 8 april 2013 12:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. Niemand met een serieuze baan kan dat. 32 uur is voor huisvrouwtjes. Dus voor jou is t prima
zereneusquote:
ik heb een fulltime baan en werk in een teamquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zereneus
In een team werken met mensen die parttime werken is kloten. Als je in de supermarkt werkt, of bij een callcenter, maakt het niet zoveel uit natuurlijk.
40u dus?quote:Op maandag 8 april 2013 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb een fulltime baan en werk in een team
neequote:Op maandag 8 april 2013 12:46 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
In sommige banen zijn 25 uren al fulltime
Ja ik ook. Ik stond daarquote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Renesite het volgende:
Vind dat t personeel op zulke plekken juist t verschil moet maken
ik had zin in snoep man. En mijn vriendin lag ziek op de bank (glazen plaat op haar viet gehad, dikke voet en kan niet lopen nu) dus dat nam ik mee als vertroetelingquote:
06:35 de deur uit en om 18:00 door die zelfde deur weer naar binnenquote:Op maandag 8 april 2013 13:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja joh. Kwart over 7 weg en kwart over 5 thuis
handigquote:Op maandag 8 april 2013 18:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga om tien voor negen van huis en ben om vijf over half zes terug.
Vijf minuten fietsen
Jaloersquote:Op maandag 8 april 2013 18:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga om tien voor negen van huis en ben om vijf over half zes terug.
Vijf minuten fietsen
Jaloersquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag ticket geboekt voor Tokio in september. Met cerreur!
Chiptunes spelen in Tokyo?quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Yup! Dikke feesjes bouwen!quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, zullen ze blij mee zijn iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef Luco het volgende:
Over 9 minuten gaat er tijdelijk chaos heersen in het UMCG. De stroom gaat eraf!
Ik ben al jaren gestoptquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef Catch22- het volgende:
bakken drugs weghakken en hartproblemen hebben... of ben je gestopt?
Denk dat wij hier net in de wind vanuit die kant liggen.quote:
Primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Denk dat wij hier net in de wind vanuit die kant liggen.
Hoe bevallen je eerste weken in je nieuwe huis?
het is het afvoerputjequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef Renesite het volgende:
Hoogkerk. Da's geen Groningen
(C) Nietzman
ik woon nu net zo ver van t centrum als toen in de korreweg, grofwegquote:
Edoch. Thuiswonen eh...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik woon nu net zo ver van t centrum als toen in de korreweg, grofweg
je woont nog bij je ouders? Dat is wel schraal jaquote:
Joah, maar waarschijnlijk op kort termijn in ieder geval een vast contractquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je woont nog bij je ouders? Dat is wel schraal ja
Wat is je redenatie erachter?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Volgens mij gaat het onweren vannacht
Zo voelt het idd wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Omdat het zo benauwd is en beetje regen enzo, gewoon gevoel
Nu zijn mijn Sigaretten op en moet ik best een eind fietsen voor een nieuwe pakje.quote:
hebben ze bij de patatboet ook niet meer nee. Poiesz is de optie dan. Misschien tankstation esso dochtetbij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nu zijn mijn Sigaretten op en moet ik best een eind fietsen voor een nieuwe pakje.
Kleine vertaling voor je
Waar in Hoogkerk woon je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
PrimaHeerlijk om in een 'groot' huis te wonen. Ook al de eerste keer van de tuin kunnen genieten
Dat heb je mij nooit gevraagd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waar in Hoogkerk woon je dan als ik vragen mag?
die is niet 24/24 open of wel? Fiets zo wel even naar de paterswoldsewegquote:
Kom ik je klappe vriend!!'nnnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit gevraagd!
En zal ik ook heus niet vertellenstraks zoek je me op
![]()
datzelfde geldt voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit gevraagd!
En zal ik ook heus niet vertellenstraks zoek je me op
![]()
tot 22:00 geloof ik. Misschien de patatboer aan het Hoendiep voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die is niet 24/24 open of wel? Fiets zo wel even naar de paterswoldseweg
Fietstenquote:
voor het werk? Dan kan je net zo goed die Esso pakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Catch22- het volgende:
Ik fiets morgen wel even snel naar de gulf aan de paterswoldseweg. Iig bedankt voor de tips
dat is korter bie iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
voor het werk? Dan kan je net zo goed die Esso pakken! Tenzij je werk bij de Paterswoldse is.
Ja dat is inderdaad echt iets uit Groningen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom draagt bijna de helft van de bevolking in Groningen zo'n hipsterbril?
mwah. Ik weet dat er ergere plaatsen zijn. Groningen is een centrumplaats voor mongolen denk ikquote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef xminator het volgende:
Er wonen ook relatief meer 'mongooltjes' in Groningen dan in de rest van Nederland, heb ik het gevoel.
Zijn idd ergere plaatsen, of iig minstens zo erg. Rotterdam (crooswijk) kan er bijvoorbeeld ook wel wat van hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
mwah. Ik weet dat er ergere plaatsen zijn. Groningen is een centrumplaats voor mongolen denk ik
Ik ben de laatste tijd een paar keer in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag geweest (om te vissen). Den Haag is wel oke, maar ik zou niet graag in Rotterdam willen wonen. Amsterdam vind ik ook tof, maar zou er niet willen wonen. dan maar een domme provinciaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:14 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Zijn idd ergere plaatsen, of iig minstens zo erg. Rotterdam (crooswijk) kan er bijvoorbeeld ook wel wat van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |