SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Zozo fietsdagje zo te horen.quote:Ik ga na m'n werk ook ff lekker fietsen. Eerst 2 uurtjes rondtrappen en dan een uurtje racen op de wielerbaan.
Zal ook wel zo'n 100 km worden
quote:Straks op de markt even vis halen
en je zou je moeten schamen. Helaas heb je met een uitkering wel wat meer dan 900 euro als je alle zielige-mensen-toeslagen erbij optelt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:09 schreef Renesite het volgende:
Uitkeringen. Joepie, 900 in de maand. Mijn bijbaan was zelfs meer verdienen
naja. Toeslagen ed..quote:Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en je zou je moeten schamen. Helaas heb je met een uitkering wel wat meer dan 900 euro als je alle zielige-mensen-toeslagen erbij optelt.
dat ben ik ook, maar ik sleep mezelf ook 5 dagen per week naar mijn werkquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef ShiningStar het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon van nature luide donders![]()
kk ajb op met je bijstandspraat en daar ook nog trots/blij op/mee zijn.quote:
Terwijl jij aan het werken was, heb ik net een lekker koud pilsje genuttigd op een terrasjequote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kk ajb op met je bijstandspraat en daar ook nog trots/blij op/mee zijn.
Stoerquote:Op donderdag 4 april 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Terwijl jij aan het werken was, heb ik net een lekker koud pilsje genuttigd op een terrasje
gelijk maar even StyleBot (oid) geinstalleerd, kan je custom styles mee definierenquote:
1 | div[data-user="144984"] { color:transparent; } |
heb je geen geld voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Terwijl jij aan het werken was, heb ik net een lekker koud pilsje genuttigd op een terrasje
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik je aan het trollen was.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
jep, voor het eerst dit jaar wil ik 100+ fietsen
Wat een fietsers hier. Had ik net het gevoel dat ik lekker bezig was, vallen m'n 43km's van net weer in het nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga na m'n werk ook ff lekker fietsen. Eerst 2 uurtjes rondtrappen en dan een uurtje racen op de wielerbaan.
Zal ook wel zo'n 100 km worden
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
[..]
Wat een fietsers hier. Had ik net het gevoel dat ik lekker bezig was, vallen m'n 43km's van net weer in het niet
Ik heb ook Strava. Bij mij is het 65 km gewordenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]101,5 km is het geworden, gebruik jij ook strava?
Lekker hoor! Dat je het leuk vindt met die wind, daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]101,5 km is het geworden, gebruik jij ook strava?
9 van de 10 zijn inderdaad van die chagrijnige eikels. Groeten nooit terug en denken dat ze overal maar tussendoor mogen knallen omdat ze sneller zijn. Die stop ik altijd het liefst een stok tussen het voorwielquote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef Renesite het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan wielrenners
Ja, of ze scheren rakelings langs auto's. Grrr..quote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn inderdaad van die chagrijnige eikels. Groeten nooit terug en denken dat ze overal maar tussendoor mogen knallen omdat ze sneller zijn. Die stop ik altijd het liefst een stok tussen het voorwiel
Daar heb ik ook een hekel aan. Van die gasten die, als ze thuis zijn, per se 30 gemiddeld op de teller moeten hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn inderdaad van die chagrijnige eikels. Groeten nooit terug en denken dat ze overal maar tussendoor mogen knallen omdat ze sneller zijn. Die stop ik altijd het liefst een stok tussen het voorwiel
I did not have any se...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Snuift Tommeke nog steeds wit poeier af en toe?
Ik wordt al moe als ik het zie. Maar moet binnenkort toch ook maar weer even zulke ritten maken, anders wordt de marmotte niks. Maarja, dit weer...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
http://app.strava.com/activities/47217240
dit was mijn rondje van vandaag en ik ken het ook pas inderdaad sinds 2 weken
Dat interesseert me ook vrij weinig. Als ik een hoog gemiddelde heb is het leuk, maar richt me er niet opquote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan. Van die gasten die, als ze thuis zijn, per se 30 gemiddeld op de teller moeten hebben
Ik doe meestal lekker rustig aan en ga in de polder wel lekker knallen.
Precies wat ik vandaag heb gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn tip : fiets altijd eerst tegen de wind in zodat als je moe bent of weer op de terugweg bent lekker rustig met wind mee kan fietse
Dat is een mentaal trucje. Je moet het juist andersom doen. Eerst wind mee, en dan op het eind lekker stukgaanquote:
en dan niet meer vooruit komen zeker?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is een mentaal trucje. Je moet het juist andersom doen. Eerst wind mee, en dan op het eind lekker stukgaan
En idd met je tong op het stuur thuiskomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan niet meer vooruit komen zeker?
Is wel goed om het luie zweet er uit te krijgen
Ja. Dat je binnen zit en de zon flink op je schijnt waardoor je het bloedheet hebt. Kom je buiten, vriezen je tengels erafquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is ook van dat vieze 'het lijkt net lente weer maar eigenlijk is het fucking koud'-weer buiten.
daar waar ik rondhang schijnt niet eens de zon. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is ook van dat vieze 'het lijkt net lente weer maar eigenlijk is het fucking koud'-weer buiten.
We weten al dat je homo bent hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef Renesite het volgende:
daar waar ik rondhang schijnt niet eens de zon. Kan je nagaan.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar waar ik rondhang schijnt niet eens de zon. Kan je nagaan.
Papa Joe's is kkbaasquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zondag proefdraaien bij Pappa Joe en vanmiddag sollicitatiegesprek bij Voilagaat goedddd
Voila is alleen wat sjieker toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zekerzeker. Ben ook erg blij dat ik er mag proefdraaien
Ja Voila heeft een franse keuken. Fancy wijn en kruidenthee shizzle.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Voila is alleen wat sjieker toch?
Als ik zelf hamburgers maak, gebruik ik over het algemeen dezelfde burgers als Papa Joe's van de marktslager (volgens mij), de biefburgers. Lekker wel
Nauw kutstraatje waar de bus maar niet wil opschieten omdat er zo'n domme snol te scheef en te langzaam fietst.quote:
je mag wel komen als flufferquote:
Eens. Maargoed, als daar geen bus langs kwam was het in de oosterstraat extra drukquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Nauw kutstraatje waar de bus maar niet wil opschieten omdat er zo'n domme snol te scheef en te langzaam fietst.
DA PAST TOCH HELEMAAL GEEN EXTRA BUS DOOR MAN!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eens. Maargoed, als daar geen bus langs kwam was het in de oosterstraat extra druk
DAAROMquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef cerror het volgende:
[..]
DA PAST TOCH HELEMAAL GEEN EXTRA BUS DOOR MAN!
WAAROM PAKKEN MENSEN NIET GEWOON DE FIETSquote:
DE BUS IS (VAAK) SNELLER EN MENSEN ZOALS IK HEBBEN GEEN FIETS IN GRONINGEN STAANquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef cerror het volgende:
[..]
WAAROM PAKKEN MENSEN NIET GEWOON DE FIETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |