Te weinig marktwerkingquote:
Verzekeraars concurreren ook maar matig voor wat betreft de prijs. Ze krijgen de bulk toch van de overheid en kunnen alleen met de aanvullende pakketten / verhoogde eigen risico's differentiëren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat sowieso. Het is niet dat een patiënt even gaat onderhandelen met tig artsen of teams van artsen en verpleegkundigen gaat onderhandelen over de prijs. Hij betaalt imnmers niet direct de prijs. Het aanbod van artsen is kunstmatig laag aangezien al decennia lang minder dan de helft van de geschikte mensen binnen Nederland (België en Duitsland waren een optie) mocht beginnen met de opleiding geneeskunde.
Deels eens ben ik het hiermee, ik heb het al eens eerder genoemd terug zoals het was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eens. Daarom heb ik liever 1 publieke medische verzekering die onderhandelt met de artsen en farmaceutische bedrijven. We zullen het er maar niet over hebben hoe die verzekeringsbedrijven zich proberen te onderscheiden, bijvoorbeeld met brillen, de anticonceptiepil en met magisch water.
Ik respecteer ieders geloof maar evidence based vergoeden lijkt me geen slechte zaak.
Ho, ik klik net voor de onzin op één vacature en daar staat dan dat je vijf jaar werkervaring moet hebben bij zo'n tekstje. Is dus ook niet helemaal betrouwbaar dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Callcenter - starter/student zonder werkervaring: 176 vacatures
Schoonmaak - starter/student zonder werkervaring, minimaal 32 uur: 19 vacatures
Keuken - starter/student zonder werkervaring: 2 vacatures
Bezorging/Post - starter/student zonder werkervaring, minimaal 24 uur: 33 vacatures
Verkoop - starter/student zonder werkervaring: 300 vacatures
Of een goede kruiwagen hebben denk ik dan he!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Helaas moet je als beginnende werknemer liegen over ervaring bij dit soort baantjes. Niemand kan ervaring opdoen als overal ervaring wordt geëist en zo goed als overal wordt ervaring geëist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |