quote:Op woensdag 3 april 2013 23:07 schreef Prospos het volgende:
Stuur dit bericht door aan 10 vriendjes en maak geen dagtaak van reageren op joop.nl
quote:
Ik zit liever elke dag op het strand en neem een duik in de zee of in het meertje hier vlakbij (nu even lastig met het winterweer), dan dat ik uberhaupt op het internet vertoef.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik kijk iedere dag op meerdere opiniesites waaronder het linkse www.joop.nl, staan wel eens leuke artikelen van opiniemakers op.
Maar wat een irritante, verbitterde figuren zitten daarop de reacties zeg. Ze reageren allemaal wat inhouderlijker en gestructureerderd dan de onderbuikjes bij Telegraaf.nl maar daar is alles mee gezegd.
Alles is slecht, asociaal en neoliberaal. Niets kan wie dan ook goed doen. Daarnaast wentelen ze graag in zelfmedelijden en doemdenken. Sommigen lijken er nog steeds niet overheen dat het tweede kabinet Den Uyl er nooit kwam. Overigens zijn ze niet eens allemaal links. Er zitten ook een aantal rechtse users die allerlei onverwerkte verongelijktheid van decennia geleden uitstorten. Bij elkaar is het een poel van ressentiment en negativiteit.
Hoe treurig moet je leven zijn om daar een dagtaak van te maken. Kijk eens naar de mooie kanten van het leven.
Dude het is geen forum, er is geen community dus.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben persoonlijk ook niet zo'n fan van die linkse bolwerken. Hoewel tegenwoordig, waar je ook komt, de trolls het wel over hebben genomen.
Je kan geen opiniesite meer openen of het nu economisch rechts of links is zonder dat er in de eerste 5 reacties al een (goede) troll wordt geplaatst dat meteen de toon zet. Vraag me soms ook weleens af hoe het met de moderatie daar is.
Je vergeet fokquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
joop.nl
nujij
geenstijl
telegraaf
allemaal 1 pot nat.
Aha, daarom heb je 10.000+ posts hier op FOK!.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zit liever elke dag op het strand en neem een duik in de zee of in het meertje hier vlakbij (nu even lastig met het winterweer), dan dat ik uberhaupt op het internet vertoef.![]()
Of het nu linkse of rechts-georienteerde sites zijn.
Snel weer zomerweer hopelijk en dan ben ik nog zelden op het internet te vinden!
Je hebt geleyck.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Aha, daarom heb je 10.000+ posts hier op FOK!.
Sukkel.
Heerlijk vooruitzicht!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zit liever elke dag op het strand en neem een duik in de zee of in het meertje hier vlakbij (nu even lastig met het winterweer), dan dat ik uberhaupt op het internet vertoef.![]()
Of het nu linkse of rechts-georienteerde sites zijn.
Snel weer zomerweer hopelijk en dan ben ik nog zelden op het internet te vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |