Oldbie alert!quote:
Gezien de kabelzooi wel jaquote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, wat was het.. Gezien de bekleding een alfa
zijn achterbank zit ondersteboven!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, wat was het.. Gezien de bekleding een alfa
Maandagochtend auto zeker.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
zijn achterbank zit ondersteboven!
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef .Neovo. het volgende:
een trombose in m'n been
of een infectie.
Nou hoop ik dat het een infectie is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trombosequote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef .Neovo. het volgende:
een trombose in m'n been
of een infectie.
ja en de ene slaapt door het gemekker van de ander heenquote:
ik zit bij de dokterswacht.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trombose
rip? go see the doctor?
goud. met een diamantje!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef JaimyLee het volgende:
Hallo FOK!kers van de PTA SC
Ik heb een korte vraag waar ik het niet voor waard vind een nieuw topic te openen.
Ik zit nu op RTL 7 Ice Road Truckers te kijken, en ze hadden het over een vrachtwagen met 18 versnellingen. Hoe werkt dat, en hoe ziet het er uit? Niet een normale versnellingspook die 18 verschillende plekken kan bereiken neem ik aan?
ah hopelijk valt het mee! brofistquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef .Neovo. het volgende:
Knie die steeds dikker begint te worden. Pijn, dat verhaal. Nou hoop ik dat het infectie is.
Dat is wel te hopen ja, sterkte.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef .Neovo. het volgende:
een trombose in m'n been
of een infectie.
Je hebt een bak met 4 posities; die kun je 'stapelen' dan lel je hem naar rechts, hoor je heel hard KLAK!, en dan kun je er nog 4 pakken, dan zit de 5 dus waar eerst de 1 zat. Dan hebben we dus 8 posities gehad, maar... er zit voor op de pook nog een knoppie waarmee je alle versnellingen ook nog eens kunt splitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb een korte vraag waar ik het niet voor waard vind een nieuw topic te openen.
Ik zit nu op RTL 7 Ice Road Truckers te kijken, en ze hadden het over een vrachtwagen met 18 versnellingen. Hoe werkt dat, en hoe ziet het er uit? Niet een normale versnellingspook die 18 verschillende plekken kan bereiken neem ik aan?
Je hebt een hoofdbak met (bij de meeste europese bakken) 4 hoofdversnellingen. Daarvoor zit een splitter (knopje op de pook) om de 4 versnellingen te halveren. Daarna zit een stapelgroep (schakelaar op pook) om de versnellingen te verdubbelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef JaimyLee het volgende:
ter illustratiequote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef JaimyLee het volgende:
Da's mooi klote.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef .Neovo. het volgende:
een trombose in m'n been
of een infectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |