Hoera! Slapen ze in één kamer?quote:Op donderdag 4 april 2013 07:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Gisternacht spookte Onno, vannacht Aafke
Mijn jeugd en onschuldigheid, wat doe jequote:Op donderdag 4 april 2013 00:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel eens seks hebben!
Heb ik ook maar ergens in de wandelgangen gehoord hoor, ik zou 't verder ook niet weten.
En nu ga ik dutties doen!
Dat wel idd, voor 150 euro weet je of je je meer ellende kan besparen...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef Paladijn het volgende:
Met wat pech kost het je een keer 150 euro en een dagje 'uit', bovendien kan ik dan meteen mijn vriendin afhalen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 07:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Gisternacht spookte Onno, vannacht Aafke
Haal dat ff weg wil je, dat zijn mijn privé gegevensquote:Op donderdag 4 april 2013 08:49 schreef .Neovo. het volgende:
Haaai![]()
[ afbeelding ]
ING maakte het wel bont gisteren.
Niet mijn rekening trouwens, ik zag dit bij Tweakers.
Als ik 10% van het bedrag krijg haal ik em wegquote:Op donderdag 4 april 2013 08:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Haal dat ff weg wil je, dat zijn mijn privé gegevens![]()
Jammerrrrrrr.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als ik 10% van het bedrag krijg haal ik em weg
Dat zijn niet mijn privé gegevensquote:
I know. Maar ik heb geen rechten om Barcaconia's posts aan te passen. Vandaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:16 schreef .Neovo. het volgende:
Psst, de link naar de afbeelding/rekening staat nog in de quote
Ik bedoelde het "Ik ben gek" bordje, niet de bankrekening. Dat is uiteraard wel echtquote:
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar ik heb geen rechten om Barcaconia's posts aan te passen. Vandaar.
Mods kunnen nooit posts van admins aanpassen. Ik heb dan wel geen tagje of kleurtje, maar dat doe ik bewust niet.quote:
Hoe denk je anders dat ik aan zo'n banksaldo komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |