Daarom heb ik die vervangen met "ik ben gek"quote:Op donderdag 4 april 2013 09:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoelde het "Ik ben gek" bordje, niet de bankrekening. Dat is uiteraard wel echt
Wist niet dat Fok! zo goed betaalde.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan zo'n banksaldo kom
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom heb ik die vervangen met "ik ben gek"!
Bel ons niet, wij bellen jou.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:32 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wist niet dat Fok! zo goed betaalde.
Waar kan ik solliciteren?
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch is het zo:
[ afbeelding ]
Bij Barca heb ik dus het icoontje [ afbeelding ] niet.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mods kunnen nooit posts van admins aanpassen. Ik heb dan wel geen tagje of kleurtje, maar dat doe ik bewust niet.
Mental note: in het geval van oorlog .Neovo. per direct executeren.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:52 schreef .Neovo. het volgende:
En als undercover admin alles doorspelen naar de admins met kleurtje.
Beetje bedrijfsgeheimen op internet zetten eh?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:57 schreef Anne het volgende:
Uit een mail; "Met grote spoed rijden ze de container naar jullie toe."
Alsof die vrachtwagen ineens harder kan! Zou ie NOS hebben?
Hoe weet jij dat nouquote:
je kunt zo nu en dan ook een enorm kutwijf zijnquote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Nummer 58, 52, 45 en 16 zijn inderdaad wel terecht trouwens. Daar moet ik je gelijk in geven.
Je hebt er van mij maar tweequote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt zo nu en dan ook een enorm kutwijf zijnMaar goed, dat kan ik ook, de meeste van jou notes bij mij zijn ook wel terecht geloof ik als ik het goed herinner
![]()
maar goed, off to Anneland, toedels!
Bij mij zijn er anders zo'n 20 positief of onzinnig bedoeldquote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Notes zijn geen complimenten.
dan zijn ze zeker terechtquote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt er van mij maar twee! Wel positieve
![]()
.
quote:
quote:
ik heb anne ook complimentjes in haar notes gegeven?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Notes zijn geen complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |