Succes, het valt niet mee!quote:
wat? nee toch, je gaat met toch niet serieus vertellen dat ik het fout gedaan heb he...quote:
Nee hoor, ziet er strak uitquote:Op woensdag 3 april 2013 23:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat? nee toch, je gaat met toch niet serieus vertellen dat ik het fout gedaan heb he...
Nee, de toevoeging van OegaDinges.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat? nee toch, je gaat met toch niet serieus vertellen dat ik het fout gedaan heb he...
ja, ik deed het met de muis, om het dat authentieke artistieke tintje mee te geven.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, de toevoeging van OegaDinges.
Al tril je wel erg.
doe jij een nieuwe dan, dan negeren we die van supergirl gewoon.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, bijna TR gemacht.
Rot op en laat ons kleuren.quote:
Zit mobiel.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
doe jij een nieuwe dan, dan negeren we die van supergirl gewoon.
Altijdquote:Op woensdag 3 april 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een uitdaging.
Spannend! Succes en laat je niet gek maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! 21 naar 22 doe ik nu!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
deze is zo mogelijk nog beter dan mijn vorige
[ afbeelding ]
ik doe 32 - 33, en dat is de laatste vanavond voor mijquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Spannend! Succes en laat je niet gek maken.
Kga die van jou vast doen!quote:
Klasse!quote:
Goed gedaan! Jij krijgt van mij een stickerquote:
ik word wel steeds beterquote:
leuk he, zo is het net of er echt een klein kindje aan meegewerkt heeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Goed gedaan! Jij krijgt van mij een sticker
Dat is een ding wat zeker is. Rust nu maar lekker uit!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik word wel steeds beter
maargoed, als hij morgen nog niet af is, kick ik hem en ga ik verder.
Dat zijn letters (E)quote:Op donderdag 4 april 2013 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom heeft dat poppetje 2 harken als armen?
Dit wordt in de medische wereld ook wel "de ziekte van peyronie" genoemd.quote:Op donderdag 4 april 2013 03:01 schreef Oerbeer het volgende:
Poeh heeft een kromme penor haahhaahahah
Ik kneep even de benen samen. Brrr.quote:Op donderdag 4 april 2013 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit wordt in de medische wereld ook wel "de ziekte van peyronie" genoemd.
Van de ziekte van Peyronie of induratio penis plastica, is sprake als de penis bij het stijf worden krom trekt, in het horizontale of verticale vlak. Dit is een verworven aandoening; de normale lichte kromming omhoog die men meestal ziet valt er niet onder. Soms kan dit ook pijnlijk zijn en meestal is er ook bij een penis niet in erectie een verharde bindweefselstreng te voelen. Dit kan soms zo ernstige vormen aannemen dat geslachtsgemeenschap erdoor onmogelijk wordt.
/dokter Mono
quote:Op donderdag 4 april 2013 07:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik kom trouwens niet helemaal uit deze, iemand zin om te helpen?
[ afbeelding ]
post nummer 7 en het is alweer zover!quote:
quote:
Debielquote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel dames en heren, het is tijd om een nieuw concept uit te proberen. ONZ kennende gaat het compleet uit de hand lopen, maar dan kan van mij niet gezegd worden dat ik het niet geprobeerd heb.
[ afbeelding ]
Ik plaats een afbeelding waarin alleen de puntjes van de afbeelding staan. Elk puntje is genummerd. Elke user gaat verder met de tekening van de vorige user. Dit is leuk en gezellig. En leuk.
[ afbeelding ]
De eerste afbeelding komt van mij. post #2 slaat mijn afbeelding op en trekt de tweede lijn. Post #3 slaat de afbeelding van post #2 op en trekt de derde lijn. Zo gaat dit door totdat de tekening compleet is. Degene die de laatste lijn zet zoekt een nieuwe 'punttekening'.
Sla de afbeelding van je voorganger altijd op als .png en doe dat zelf ook. Kleur en dikte van de lijn maakt niet uit, zolang het duidelijk blijft.
[ afbeelding ]
Ja, wat ga je er aan doen? Niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes vrinden. Reserveer evt. een post als je bezig gaat.
ONZquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:41 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Kijk eens even in welk subforum je zit.
Goed, ga nu maar weer weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |