abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2013 @ 22:00:53 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124855393
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 april 2013 @ 22:01:36 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124855446
NOu heb ik ook weer zin in eten :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_124855474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
NOu heb ik ook weer zin in eten :')
Sorry! :D Maar bedankt voor de tips, heb ik zeker wat aan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_124856436
Aan mijn lijstje Griekse yoghurt met appelmoes toegevoegd.

Avond slankies! :W
pi_124857928
Terug van de sushi, ga zo bijlezen. Heb me enigszins ingehouden vandaag dus niet al te ontevreden met m'n lijstje, vooral het toetje heb ik een hoop verleidingen weerstaan :)

O: 2 spelt bth met cervelaat (2 plakjes per bth)
T: appel
L: spelt bth met 2 plakjes cervelaat, spelt bth met pindakaas met stukjes noot
T: twix (meisje v stage was jarig)
D: 5 nigiri zalm, 3 nigiri tofu, 3 temaki zalm, 2x 3 stukjes maki zalm+mango, stukje spekkoek, klein beetje pannacotta met een aardbei en bakje vers gesneden ananas en meloen, 1 glas cassis
  woensdag 3 april 2013 @ 23:41:40 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124861327
Lekker Vlinder!
Spekkoek.. waarom is dat lekker? Tis toch een soort vieze cake :D
pi_124862481
Spekkoek :9 echt heerlijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_124862664
Flinke heuveltraining achter de rug van 10km. M'n bovenbenen waren bijna hersteld van maandag :') poeh. Lekker wel. Kan niet wachten tot ik er kt bij kan gooien op de andere dagen... maar ja.. wil wel kunnen douchen erna... dus hopelijk maandag beginnen!

Lijst.
O: 500ml yoghurt met brand flakes en amandelen
T: banaan
L: grote kom couscous met broccoli en feta
T: banaan
S: 10km heuveltraining
D: 2 grote verse volkorenwraps met kip en paprika/rode ui
Ja doei.
pi_124862819
Heb beetje onrustig gevoel en heb honger. Heb helemaal geen slaap, misschien toch te laat gesport ofzo..
Net even broodje pindakaas gegeten en ook melatonine genomen. Kijken of dat werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 04-04-2013 00:44:29 ]
pi_124864988
Mogguh!

Vanmorgen 5 km gerend en ik dat ging ondanks het vroege tijdstip een stuk beter dan zondag *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_124865012
Goed bezig!

Ik had gister mini pavlova's gemaakt als toetje. Lekker joh! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124865015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 07:55 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Vanmorgen 5 km gerend en ik dat ging ondanks het vroege tijdstip een stuk beter dan zondag *O*
Held *O*

En mogge :O
Be someone that makes you happy
  donderdag 4 april 2013 @ 08:05:10 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124865066
Aurum *O* way to gooo!

ik schrok me vanmorgen even het apenzuur toen ik dacht dat er 9:45 op de wekker stond ipv 6:45 :')

nu zit ik braaf op tijd in de trein *O* het ruikt wel naar cheetos..? :')

nog nooit pavlovas op, henk! in mn hoofd lijkt het op meringue en das een soort schuimspul toch? :P ook connotaties met hond van Pavlov enzo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 april 2013 @ 08:05:56 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124865076
oh en henk hoe ging je gesprek! of heb ik die post gemist :@ :D
pi_124865090
Het is merengue met slagroom en fruit.
Een pavlova is eigenlijk een hele grote merengue, maar ik had nu kleintjes gemaakt. :)
Doe wat je niet durft.
pi_124865105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
oh en henk hoe ging je gesprek! of heb ik die post gemist :@ :D
Was een ontzettend leuk gesprek en inhoudelijk sloot het ook heel goed aan. :D
Binnenkort meer duidelijkheid. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 4 april 2013 @ 08:14:09 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124865157
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Was een ontzettend leuk gesprek en inhoudelijk sloot het ook heel goed aan. :D
Binnenkort meer duidelijkheid. :)
Das al fijn O+ *duimen draaien*
pi_124865259
quote:
Mogguh!

_O_
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_124865355
quote:
Mogguh!

Goed begin van de dag! ^O^
Ja doei.
pi_124865379
Morning!

quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:17 schreef Skoap het volgende:
Spekkoek :9 echt heerlijk!
En dan plakje voor plakje opeten :9
pi_124865535
Planning

O: boterham hummus, appel
T: gekookt ei
L: boterham hummus, bak kwark met rode vruchten
T: 2 rijstwafels pindakaas, banaan, worteltjes
D: ? - Ik zit te denken aan broccolisoep met geitenkaas en een salade veldsla/avocado/tomaat/komkommer/gerookte kip
S: hardlopen + KT
  donderdag 4 april 2013 @ 08:47:45 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124865548
Hummus _O_ Dat is bij ons op het werk ook populair. Gisteren vier bakjes geteld in de koelkast, inclusief de mijne :').
Niet meer actief op Fok!
pi_124865624
Lijkt wat weinig Goodbye, zeker met je gesport.. :)

Zo ook eens bedenken wat er gegeten wordt vandaag. Sowieso vanavond half kippetje uit de oven, nom O+ O+
Ja doei.
pi_124865686
Planning:
O: gebakken ei met jamon serrano, koffie met sojamelk
T: dadelreepje en mineola
L: salade & soep of broodje
T: wortels en komkommer en banaan of appel
D: uit! weet nog niet wat.

Geen B vandaag :D
pi_124865764
Voor de mensen die zich vervelen (of het gewoon willen weten), leuk stuk over vet :9
http://www.benbest.com/health/essfat.html
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_124865893
ik was allang blij dat het vanmorgen beter ging dan zondag, was echt een beetje bang dat dat de nieuwe norm zou worden :')

Lijstje van vandaag:

O1: koffie en een hand amino's
S: lesje 26 van Evy
O2: havermoutpap met amandel, bessen en whey
T: rijstwafel met ei
L: rijstwafels met kip, stukjes paprika
T: 1/2 bak kwark
D: restje shakshuka met rijst
S: fitness
T: gewokte tonijn met rijst en groenten
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_124865991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik was allang blij dat het vanmorgen beter ging dan zondag, was echt een beetje bang dat dat de nieuwe norm zou worden :')

Hoe laat was je gaan rennen? Clean lijstje weer!
pi_124866182
Mooi lijstje Aurum!

Mijn planning:
O: heel veel kwark met frambozen
L: soepjes denk ik. Lenteuitjes soep met kokosmelk (nee Uniek, dat is niet vies maar juist lekker!), iets met bonen en tomaten denk ik en misschien nog wat brood ofzo.
D: Melanzane alla parmigiana en daar moet ik nog wat bij verzinnen want ik krijg weer een vriendin te eten. Iemand briljante suggesties?
Toetje wordt weer mini pavlova's. B-)

Verder sneeuwt het hier. -O- Gaat de lente ooit nog komen?
Doe wat je niet durft.
pi_124866203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe laat was je gaan rennen? Clean lijstje weer!
06:45 :')

Het was zelfs nog een beetje donker w/
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 09:26:45 #30
70532 loveli
N
pi_124866209
bikkel
crap in = crap out
pi_124866213
wow. ik wilde dat ik dat kon.
Ja doei.
pi_124866235
Held! :D
Doe wat je niet durft.
pi_124866248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Niets of niemand (behalve jezelf) die je tegenhoud :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 09:30:10 #34
70532 loveli
N
pi_124866270
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik niet :')
crap in = crap out
pi_124866290
nou, ik heb mezelf ook verbaasd. Powered by Pavlova ofzo :7
pi_124866354
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niets of niemand (behalve jezelf) die je tegenhoud :P
Nee, serieus. Ik probeer het wel eens, 's ochtends hardlopen en als het echt 'moet' dan ga ik ook wel, maar mijn lichaam wil dan gewoon nog geen fatsoenlijke prestaties leveren. Ben voor 't werk een paar maanden vroeg opgestaan elke ochtend, dat was het probleem niet, maar ik presteer een stuk beter als ik al een dag op gang ben ;(
Ja doei.
pi_124866479
Raar :?
pi_124866512
Vervelend ook wel, aangezien het in de zomer fijner is om 's ochtends vroeg te gaan hardlopen als de temperaturen overdag boven de 20/25 graden uitkomen, laat staan nóg warmer! :P Jammer ook wel dat veel evenementen zo vroeg beginnen :X al hebben ze hier in de buurt ook wat avondloopjes :9
Ja doei.
pi_124866520
Is wel iets waar je echt aan moet wennen. In de zomer heerlijk, vroeg opstaan, maar in de winter echt wat een horror!!
pi_124867296
Aloha allemaal, even een vraagje tussendoor: ik heb nogal moeite om avondmaaltijden te verzinnen die makkelijk, snel en gezond zijn.. Ik maak vaak rijst/bami met een groente pakket en een woksausje, of gekookte aardappelen met groente, vlees en jus maar de variatie daarin ontbreekt nogal :') Hebben jullie suggesties?

Ik sport 3x in de week (cardio + beetje kracht) dus het moet wel gezonde brandstof leveren voor de inspanning :P
  donderdag 4 april 2013 @ 10:19:12 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124867349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en je kwam ook nog vooruit! Heb het ook een tijdje gedaan maar het ging s middags een stuk beter.
Niet meer actief op Fok!
pi_124867543
Goed hoor Aurum! _O_ Ik ben als Mo, het lukt mij ook niet 's ochtends vroeg. Benen verzuren veel sneller of zo?

Wat ga je voor nieuw werk doen, Henk? En ook nog gefeliciteerd Phaidra met je nieuwe baan! En :* voor Maria, want zieke oma. Dat is wat ik van het bijlezen gisteravond heb onthouden. Nu ben ik vast weer wat vergeten.

Gisteren:
BR: rijst met groenten
T: hapjes nasi die ik aan het maken was
S: hardlopen
T: kroepoek
D: halve portie slakken in kruidenboter met brood en gegrilde lamskoteletjes met meegegrilde groenten, tzaziki, tomatensalade en een paar frietjes met mayo. 2 witte wijn

Vandaag:
O: 1x geroosterd Allinson met roomboter en lemoncurd
T: stuk winterpeen
S: stepshape interval
L: 2x geroosterd allinson met mayo, sambal en rauwkost
T: wodka, amandelen
D: nasi met groenten, ham en uitgebakken stukjes speklap met een spiegeleitje
pi_124867576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:
Aloha allemaal, even een vraagje tussendoor: ik heb nogal moeite om avondmaaltijden te verzinnen die makkelijk, snel en gezond zijn.. Ik maak vaak rijst/bami met een groente pakket en een woksausje, of gekookte aardappelen met groente, vlees en jus maar de variatie daarin ontbreekt nogal :') Hebben jullie suggesties?

Ik sport 3x in de week (cardio + beetje kracht) dus het moet wel gezonde brandstof leveren voor de inspanning :P
http://www.bol.com/nl/p/snel-slank/1001004001954470/
Ja doei.
pi_124867608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:

WB!! (of vergis ik me nu?)

Hier meelezen en schaamteloos jatten van lijstjes, dat zou ik doen als ik jou was!
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 10:33:23 #45
70532 loveli
N
pi_124867734
Moe :O
crap in = crap out
pi_124868168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef loveli het volgende:
Moe :O
c_/
  donderdag 4 april 2013 @ 10:50:20 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124868193
Co O+

Werk, chaos, lalala *O* :')
pi_124868833
Henk!

Iets voor jou?
http://imgur.com/gallery/mnZeq
:D
M&M Piñata's :9
pi_124869109
Hahahahahhaha, wat geweldig! :D
Als ik me echt nog een keer verveel, dan ga ik ze maken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124869501
Spierpijn in de bovenbenen :9
Oh en vraagje. Volgende week kan ik 1 week lang niet thuis ontbijten. Dus ik moet iets meenemen naar kantoor op maandag voor de hele week. Zou ik bijv een grote pot bircher museli kunnen maken en dat meenemen? Of hebben jullie nog andere ideen? Kan natuurlijk bijv.. yoghurt meenemen en dan met nootjes en fruit klaarmaken @ the office...
  donderdag 4 april 2013 @ 11:38:14 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124869731
Boterhammen kaas :P
pi_124869736
Je hebt dus een koelkast beschikbaar?
pi_124869767
Ik zou zeggen een bak kwark met frambozen ofzo, maar dat vind jij zeker geen goed idee Perr? :P
Doe wat je niet durft.
pi_124869997
Ja doei.
pi_124870132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Boterhammen kaas :P
Liever iets zonder brood met meer eiwit :P
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt dus een koelkast beschikbaar?
ja!
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou zeggen een bak kwark met frambozen ofzo, maar dat vind jij zeker geen goed idee Perr? :P
Kwark is idd niet echt een favoriet van mij :Y)

Edit; en ja tuurlijk kan ik gewoon yoghurt met iets nemen, of brood, maar ik ben gewend een klein feestje van mijn ontbijt te maken en nu kan dat niet voor een paar dagen!!
  donderdag 4 april 2013 @ 11:56:26 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124870356
Zo, naar huisarts geweest :). Zit tien huisnrs verderop :'). Afgelopen nacht ging het best goed, waarschijnlijk omdat ik gisteravond water heb gedronken, dus afgesproken dat we het nog even aankijken tot na het weekend. Ze adviseerde water te drinken, vitamine c te nemen en cranberries (zei HPKW volgens mij ook al?). Als het na het weekend nog niet veel beter gaat urinecheck. Heb al potje mee gekregen :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 april 2013 @ 11:57:46 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124870396
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Henk!

Iets voor jou?
http://imgur.com/gallery/mnZeq
:D
M&M Piñata's :9
[ afbeelding ]
:9~

Maar ik ga stoppen met bakken en snoepen na dit weekend }:| Morgen even een afspraak maken voor een introductie in krachttraining volgende week, dit weekend alvast wat research doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_124870508
Viz kan je nog eens die link van "ultimate female fitness guide" ofzo dm;en?
pi_124870533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Liever iets zonder brood met meer eiwit :P

[..]

ja!

[..]

Kwark is idd niet echt een favoriet van mij :Y)

Edit; en ja tuurlijk kan ik gewoon yoghurt met iets nemen, of brood, maar ik ben gewend een klein feestje van mijn ontbijt te maken en nu kan dat niet voor een paar dagen!!
Maar dan kan je toch ook gewoon die bircher muesli maken op 't werk :?

Iets warm maken gaat alleen niet, of je moet een waterkoker hebben en het au-bain-marieen
pi_124870803
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar dan kan je toch ook gewoon die bircher muesli maken op 't werk :?

Iets warm maken gaat alleen niet, of je moet een waterkoker hebben en het au-bain-marieen
Ik gok dat ik dat niet ga doen :'). Bircher muesli wordt het dan maar denk ik. Vraag me af of dat zolang lekker blijft!
pi_124870854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik gok dat ik dat niet ga doen :'). Bircher muesli wordt het dan maar denk ik. Vraag me af of dat zolang lekker blijft!
Bewaar je de ingrediënten apart?
pi_124870918

[ Bericht 100% gewijzigd door Perruche op 04-04-2013 12:14:08 ]
pi_124871371
Overnight oats 's avonds klaarmaken en de volgende ochtend meenemen naar je werk?
Of de dag ervoor aan het einde van je werkdag klaarmaken op je werk, in de koelkast zetten en de volgende dag opeten?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 4 april 2013 @ 12:31:10 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124871516
Die overnight oats wil ik ook nog altijd een keer proberen! Die gaat op mijn 101 dingen-lijst :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_124871724
Overnight oats O+ Ik had ze vanochtend nog!

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh geitenkaas, 1 met kipfilet
T: stukje bananenbrood
T: borrelen :P
D: uit!
B: uur fietsen
  donderdag 4 april 2013 @ 12:38:54 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124871759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef Nallie het volgende:
Overnight oats O+ Ik had ze vanochtend nog!

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh geitenkaas, 1 met kipfilet
T: stukje bananenbrood
T: borrelen :P
D: uit!
B: uur fietsen
Hoe maak jij het? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_124871837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe maak jij het? :)
Avond van tevoren. Banaan in stukjes, 4 eetlepels havermout (vervang soms 1 eetl door boekweitgrutten), eetl cacao en soms ook kokos. Daar een cup kokend water bij.
Nacht in de koelkast en dan de volgende ochtend mengen met wat (soja) melk.
Als je googled krijg je heel veel varianten. Maak t ook weleens met perzik, in de zomer, of appel.
  donderdag 4 april 2013 @ 12:43:21 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124871924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Avond van tevoren. Banaan in stukjes, 4 eetlepels havermout (vervang soms 1 eetl door boekweitgrutten), eetl cacao en soms ook kokos. Daar een cup kokend water bij.
Als je googled krijg je heel veel varianten. Maak t ook weleens met perzik, in de zomer, of appel.
Zal idd even googlen en het volgende week ook eens proberen. Weer eens wat anders dan Brinta :P. Daar doe ik wat suiker door om het zoeter te maken, maar dat wil ik eigenlijk niet... (en ik wil ook geen aspartaam gebruiken).
Niet meer actief op Fok!
pi_124872154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:28 schreef conleche het volgende:

[..]

WB!! (of vergis ik me nu?)

Hier meelezen en schaamteloos jatten van lijstjes, dat zou ik doen als ik jou was!
Wat heb jij een goed geheugen :@
pi_124872172
Potje slecht geslapen vannacht. Hele tijd lopen draaien. Maar goed, kan me toch nog wel aardig concentreren vandaag.
Ik heb weinig goede ontbijt ideeen helaas. Ik eet zelf vaak boterhammen en soms eieren. Toen ik als afwisseling geen brood ging eten at ik vaak gekookt eitje, handje nootjes en wat gestoomde groenten. Maar of dat realistisch is op kantoor? Ik denk het niet.. Aangezien je ontbijt klaar maken en eten bijna een half uur duurt.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:11:42 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124872809
Ik heb even gegoogled op die overnight oats en ik heb er al helemaal zin in :D Tof dat je zo kunt variëren *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_124872904
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overnight oats 's avonds klaarmaken en de volgende ochtend meenemen naar je werk?
Of de dag ervoor aan het einde van je werkdag klaarmaken op je werk, in de koelkast zetten en de volgende dag opeten?
Nee, ik kan in de ochtend niet bij de koelkast :P We krijgen logees die niet om 7 uur wakker worden en de woonkamer zullen gebruiken. Maar denk dat ik gewoon de bircher muesli doe!
pi_124875806
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

wat voor kokos gebruik je dan?
Worry is a misuse of imagination
pi_124875884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ken ik helemaal niet, bircher muesli!
pi_124876237
Dat is muesli zoals het bedoeld was door de bedenker meneer Bircher-Benner :P
pi_124876268
Authentieke Muesli?
Ja doei.
pi_124876580
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Rescept!

@Henk: rucola salade bij de melanzana? Of is dat toch niet zo briljant? :P en ik duim voor de baan!
pi_124876593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Dat is muesli zoals het bedoeld was door de bedenker meneer Bircher-Benner :P
Ben nog steeds niet veel wijzer :P
pi_124876709
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben nog steeds niet veel wijzer :P
quote:
Muesli (Zwitsers-Duits: Müesli) is het Zwitserse woord voor 'moesje', 'papje' (zegt men in Zwitserland 'Müsli', dan bedoelt men een kleine muis). De oorspronkelijke muesli was niet gebaseerd op de haver- en tarwevlokken, maar op de vruchten. Oermuesli bestond uit 2 of 3 kleine appels, geheel geraspt, inclusief de pitten, schil en klokhuis, een eetlepel gemalen walnoten, hazelnoten of amandelen. Daarbij slechts één afgestreken eetlepel havermout, die men 12 uur had voorgeweekt in 3 eetlepels water, en het sap van een halve citroen en 1 eetlepel gecondenseerde melk.
pi_124876784
Trouwens: iemand zin om een werkbeslissing voor mij te nemen?

lijstje:
O: havermout met bosbessen en frambozen
L: dubbele boterham ei, tomaat, komkommer, kaas
T: twee rijstwafels met pindakaas
D: Henk's diner als vriendje zin heeft om te grillen :D
T: bakje kwark met banaan
B: half uur fietsen
B: uurtje wandelen
pi_124876788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Rescept!

@Henk: rucola salade bij de melanzana? Of is dat toch niet zo briljant? :P en ik duim voor de baan!
Ik maak er een pizza bij. :D Deeg gemaakt met mn O+ Kitchenaid O+ natuurlijk.
Combinatie van niets natuurlijk, maar who cares. :P

Tnx voor het duimen. En waarom ben jij goed bezig? :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 4 april 2013 @ 14:58:52 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124876812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef anna82 het volgende:

lijstje:
Beslissingen nemen voor anderen: nee, meedenken: ja :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_124876820
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik maak er een pizza bij. :D Deeg gemaakt met mn O+ Kitchenaid O+ natuurlijk.
Combinatie van niets natuurlijk, maar who cares. :P

Tnx voor het duimen. En waarom ben jij goed bezig? :P
Ik had laatst eens pizza melanzana, maar dat was geen succes!

Hahaha, voorpagina van de Metro, qft gewoon omdat het kan :P
pi_124876840
quote:

lijstje:
Ja! :D
pi_124876878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hahaha, voorpagina van de Metro, qft gewoon omdat het kan :P
Mooie tekst! :D

Ik kreeg trouwens net een afwijzing binnen van een sollicitatie die ik eind november heb verstuurd. O+
De overheid, je moet er van houden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124876923
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mooie tekst! :D

Ik kreeg trouwens net een afwijzing binnen van een sollicitatie die ik eind november heb verstuurd. O+
De overheid, je moet er van houden. :D
Props dat ze die nog durfden te sturen :X
pi_124876944
Is dit leuk of tuttig of leuk-tuttig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124877086
Leuk tuttig!
Doe wat je niet durft.
pi_124877186
Leuk tuttig! En Anna je mag mij ook PM'en :Y
pi_124877343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:
Is dit leuk of tuttig of leuk-tuttig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem cute! Ik dacht eerst dat de hartjes uit de stof waren gehaald, zeg maar see through, dat was sexay geweest.
pi_124877467
Schattig jurkje ja! :)
Toch nog tot 12 uur geslapen vandaag :@
pi_124878188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Maria... Zo sneu voor je oma..

Nallie, goed bezig!

Waar vandaan Sigme?

Jeager in SF... cool!

Prob, voel je goed met je beslissing?
Nou.. Eenmaal daar was het weer helemaal anders. Heb het wel aangegeven.. Maar nog geen knoop door gehakt.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:39:17 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124878308
quote:

Kom maar op. (als iemand anders het nog niet gedaan heeft)

Ik heb er ook een: ga ik voor mijn ratio (portemonnee) of mijn buikgevoel? Mijn ratio zegt dat ik voor mijn buikgevoel moet gaan :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:40:17 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124878347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou.. Eenmaal daar was het weer helemaal anders. Heb het wel aangegeven.. Maar nog geen knoop door gehakt.
Zal ik dan voor jou een beslissing nemen? Als je het je financieel kan veroorloven zou ik er mee stoppen.
pi_124878359
Als je buikgevoel zegt dat je gelukkiger wordt van hetgene waarvan je buikgevoel zegt dat je moet doen, dan zou ik je buikgevoel volgen. Geluk>geld.
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 15:44:02 #96
70532 loveli
N
pi_124878499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kom maar op. (als iemand anders het nog niet gedaan heeft)

Ik heb er ook een: ga ik voor mijn ratio (portemonnee) of mijn buikgevoel? Mijn ratio zegt dat ik voor mijn buikgevoel moet gaan :')
Kan ook een keuze zijn tussen 2 even goede (of slechte) opties. Wat vindt je man?
crap in = crap out
  donderdag 4 april 2013 @ 15:44:50 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124878531
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef conleche het volgende:
Als je buikgevoel zegt dat je gelukkiger wordt van hetgene waarvan je buikgevoel zegt dat je moet doen, dan zou ik je buikgevoel volgen. Geluk>geld.
Stom is dat toch he? Voor anderen is het altijd zo makkelijk, maar beslissingen nemen over mijn eigen leven vind ik een drama.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:46:18 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124878598
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan ook een keuze zijn tussen 2 even goede (of slechte) opties. Wat vindt je man?
Mijn man vind dat ik voor optie C moet gaan (iets heel anders).
pi_124878697
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Stom is dat toch he? Voor anderen is het altijd zo makkelijk, maar beslissingen nemen over mijn eigen leven vind ik een drama.
Yup. Een ander ziet alleen de hoofdlijnen en jijzelf ziet ook alle zij-en bijlijntjes en die vertroebelen het zicht.
pi_124878897
Beslissing heeft iig niets met geld te maken. Ik stuur even een PM wegens te herkenbaar.
pi_124878925
Co je inbox zit vol!
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 15:55:11 #102
70532 loveli
N
pi_124878930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn man vind dat ik voor optie C moet gaan (iets heel anders).
Aanname: jij ziet bij optie C te veel (financiële) onzekerheden? Ik gok dat je man je goed genoeg kent om te weten waar je gelukkig van wordt.
crap in = crap out
pi_124878962
Ik heb niet zo veel geld - had wel altijd een rijk leven. Alleen is dat nu gevuld met stress en paniek etc. Denk alleen niet dat dit de directe veroorzaker is, maar dat het meer iets is wat in mij zit... Maar daar krijg ik als het goed is in mei ook therapie voor :')
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 15:56:40 #104
70532 loveli
N
pi_124878983
En heel herkenbaar dat het veel makkelijker is om voor een ander beslissingen te nemen.
crap in = crap out
pi_124879047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef loveli het volgende:
En heel herkenbaar dat het veel makkelijker is om voor een ander beslissingen te nemen.
Ja, maar dat is denk ik omdat je dan alleen 1 kant van het verhaal hoort (dus al een gekleurde versie), van de verteller en je er niet midden in staat..
pi_124879253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef Probability het volgende:
Co je inbox zit vol!
yup, per DM, whatsapp of mail dus. :+
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 16:06:39 #107
70532 loveli
N
pi_124879332
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Er zijn geen problemen, alleen oplossingen :+
crap in = crap out
pi_124879356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan hem toch gewoon leeggooien of zeg ik dan iets geks :P? Maar heb je al gecontact.
  Vis een optie? donderdag 4 april 2013 @ 16:12:19 #109
70532 loveli
N
pi_124879575
Met abo - geen volle inbox, zonder abo - 450% vol.
crap in = crap out
  donderdag 4 april 2013 @ 16:12:21 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124879576
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Aanname: jij ziet bij optie C te veel (financiële) onzekerheden? Ik gok dat je man je goed genoeg kent om te weten waar je gelukkig van wordt.
Jup.
pi_124879593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan hem toch gewoon leeggooien of zeg ik dan iets geks :P? Maar heb je al gecontact.
Ik heb geen abo meer en zit er dus 300% overheen en ik kan niet alles weggooien, want volgens mij wil ik nog dingen bewaren en dus moet ik dat uitzoeken, maar daar heb ik geen zin in en er zijn nog 20 andere manieren om me te contacten en ik heb je al geantwoord. :*
pi_124879788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb geen abo meer en zit er dus 300% overheen en ik kan niet alles weggooien, want volgens mij wil ik nog dingen bewaren en dus moet ik dat uitzoeken, maar daar heb ik geen zin in en er zijn nog 20 andere manieren om me te contacten en ik heb je al geantwoord. :*
Had niet aan de optie bewaren gedacht. Thanks :)
pi_124879943
Change of plans

O: boterham hummus, appel
T: gekookt ei
L: boterham hummus, bak kwark met rode vruchten
T: 2 rijstwafels pindakaas, banaan, worteltjes
T: ? Iets voor het sporten nog.. tips zijn welkom
S: hardlopen + KT
D: volkoren pasta met tomatensaus, tonijn, groente en een beetje kaas
  donderdag 4 april 2013 @ 16:25:49 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124880159
Zo, mooi geweest. Ik stort me eens in de file.
pi_124881767
Lijstje van je heeft zo'n beetje alles al, GB. Dus zou zeggen neem iets waar je trek in hebt :+
Stukje droge worst of zo :9 met mosterd :9 gefrituurde droge worst met mosterd
  donderdag 4 april 2013 @ 17:23:38 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124882394
Droge worst :9 lekker in mosterdsoep :9

Lijst:
O: boterham fricandeau, boterham rozenbotteljam :9, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
L: Boterham banaan, beschuit banaan, beschuit kaas, ijsbergsla met tonijn
B: 16.5 km wandelen
T's: gekookte ei, 2 appels, peer, minneola, plak cake, koffieleutje, 2 koffie met slagroom, paar dropjes, chocoladeei
D: Prei, wortelen, gepofte aardappelen met room en kaas, tilapiafilet, gegrilde witlof
T: kwark, vla, honing en aardbeien
pi_124882499
Omg wat is dat met vergaderingen die uitlopen, zo belangrijk is je punt niet hoor :')
pi_124883630
Update
O. Gebakken ei met jamon serrano en koffie verkeerd
T Mineola en dadelreepje
L. Heldere kippensoep , dubbele bth kaas en sla met dingen erin
T. 50 gr zandkoekjes
D. Indiaas!
pi_124883650
Twix zijn dus helemaal niet zo lekker
pi_124883910
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, mooi geweest. Ik stort me eens in de file.
Half 5 is in de spits ook geen goede tijd. Als ik in regio utrecht om half 5 wegga sta ik mega lang vast. Ga ik om 6 uur weg dan zijn de files weg. Scheelt uur reistijd.. Of is je werk/thuis niet zo flexibel?
pi_124884169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:05 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje van je heeft zo'n beetje alles al, GB. Dus zou zeggen neem iets waar je trek in hebt :+
Stukje droge worst of zo :9 met mosterd :9 gefrituurde droge worst met mosterd [ afbeelding ]
Droge worst voor het sporten? Ik zou eerder zeggen een banaantje of zo. :P

En gefrituurde droge worst? Is worst van zichzelf niet vet genoeg of zo? :o
pi_124884265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Droge worst voor het sporten? Ik zou eerder zeggen een banaantje of zo. :P

En gefrituurde droge worst? Is worst van zichzelf niet vet genoeg of zo? :o
Het is ook niet echt mijn cup of tea! :D

Banaantje heb ik al gehad vandaag, het zijn 2 matzes met een dun laagje paturain en wat gerookte zalm snippers geworden. :+ Daarna sporten, dus avondeten zal rond half negen zijn en dan eet ik toch niet zo'n grote portie, vrees ik.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:00:03 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124885884
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Half 5 is in de spits ook geen goede tijd. Als ik in regio utrecht om half 5 wegga sta ik mega lang vast. Ga ik om 6 uur weg dan zijn de files weg. Scheelt uur reistijd.. Of is je werk/thuis niet zo flexibel?
Als ik om 6 uur ga ben ik om half 8 thuis. Nu 10 voor zes.
En ik ben heel flexibel.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:04:15 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124886069
Lijstje
O. Spinazie, sperziebonen, pesto, pasta, feta
T. Tostie hamkaas
L. Boterham appelstroop, cracker margarine en hagelslag
T. Plak kaas en 8 jellybeans
D. 5 opscheplepels tomatengehaktrisotto met doperwten + te groot stuk pijnboompittentaart
T. Koffie
pi_124887707
Wie had er nou laatst een blender gekocht?

Mijne is stuk :'(!
pi_124887726
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als ik om 6 uur ga ben ik om half 8 thuis. Nu 10 voor zes.
En ik ben heel flexibel.
Oh dus weinig file. Dan maakt t niet uit wanneer je gaat toch?

Ga nu weer eens met fietscompu fietsen. Ben benieuwd hoe erg het tegenvalt :D
pi_124887731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef Probability het volgende:
Wie had er nou laatst een blender gekocht?

Mijne is stuk :'(!
10 of 15 euro bij de HEMA!
Ja doei.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:46:41 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124887802
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Oh dus weinig file. Dan maakt t niet uit wanneer je gaat toch?

Ga nu weer eens met fietscompu fietsen. Ben benieuwd hoe erg het tegenvalt :D
Er is geen peilmop te trekken. Soms sta ik meer dan een uur stil. 20 minuten is het minimum.

Succes met fietsen. Kijken of ik mezelf nog van de bank af kan schoppen.
pi_124887841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

10 of 15 euro bij de HEMA!
Zo'n plastiken? Die is nu namelijk stuk, denk dat het bevroren fruit te heftig was oid?

Ik ga even kijken :)
  donderdag 4 april 2013 @ 19:53:10 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124888034
Prob: http://www.kieskeurig.nl/(...)t=299&min=14&max=299

http://www.beslist.nl/products/r/blender/

Waarom een blender? een multifunctioneel hakding is veel handiger

Dit ofzo..
pi_124888100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob: http://www.kieskeurig.nl/(...)t=299&min=14&max=299

http://www.beslist.nl/products/r/blender/

Waarom een blender? een multifunctioneel hakding is veel handiger

Dit ofzo.. [ afbeelding ]
Ja die hebben we al, maar ik wil graag een blender, omdat ik een kan fijn vind.
pi_124888344
quote:
Wel duur, 80 euro :o
  donderdag 4 april 2013 @ 20:22:59 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124889449
Iemand nog zin om .. naar Burgers Zoo te gaan de 13de?

Trusten... werkweek begint morgen weer
  donderdag 4 april 2013 @ 20:30:41 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124889875
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand nog zin om .. naar Burgers Zoo te gaan de 13de?

Trusten... werkweek begint morgen weer
Gaat je weekendje niet door?
  donderdag 4 april 2013 @ 21:11:42 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124892105
ohai!

:z

Pasta arrabiata met extra gegrillde veggies en rucola is geloof ik de gezondste maaltijdoptie op station Amstel :+
pi_124892385
Ola!

Lekker getraind *O*

En ik ben zo blij met mijn auto *O* filerijden is niet meer de hel w/
pi_124893270
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
ohai!

:z

Pasta arrabiata met extra gegrillde veggies en rucola is geloof ik de gezondste maaltijdoptie op station Amstel :+
Hoe is het met oma vandaag? :)

En doet jagar haar pinpas het alweer? :p

Vandaag 5x130kg gesquat en 20x80kg. *O*
  donderdag 4 april 2013 @ 21:35:44 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124893424
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hoe is het met oma vandaag? :)

En doet jagar haar pinpas het alweer? :p

Vandaag 5x130kg gesquat en 20x80kg. *O*
Wel goed, stuk helderder gek genoeg..? Thanks for asking O+ Alleen ze kan helaas niet meer terug naar haar huisje, zal een verpleeghuis worden, dat is wel meh.
pi_124893433
Ik ga morgenavond denk lekker een onwijs eind fietsen en ontzie mn enkel nog maar even.
Niets mis met een verplichte rustweek. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124893765
Lijstje!
O: appel, 2 spelt bth cervelaat (2 plakjes per bth)
L: 2 spelt bth cervelaat (2 plakjes per bth)
T: kleine zelfgebakken chocolate chip cookie
S: uurtje zumba
D: omelet van 2 eieren, wat melk, beetje room en een paprika, 200gr broccoli, tosti van speltbth en plak kaas met ketchup
T: bakje aardbeien
pi_124894100
*O* 6 km gelopen (in 37:15) *O*
pi_124894322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel goed, stuk helderder gek genoeg..? Thanks for asking O+ Alleen ze kan helaas niet meer terug naar haar huisje, zal een verpleeghuis worden, dat is wel meh.
Oma's zijn er om te koesteren, lieve oma's dan. O+ De mijne is er helaas al een paar jaar niet meer, heb nog een opa van 94 jaar.

Meestal zijn ouderen wat vatbaarder voor de naeffecten van verdovingen. Zonde dat ze niet terug kan, hopelijk dat ze haar draai dan snel vindt. :)
pi_124894357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Whoohoo!! :D Goed bezig! :D
Doe wat je niet durft.
pi_124894393
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga morgenavond denk lekker een onwijs eind fietsen en ontzie mn enkel nog maar even.
Niets mis met een verplichte rustweek. :D
Prima om de enkel goed te doorbloeden. :D
pi_124894415
quote:
Wowzers. :o
  donderdag 4 april 2013 @ 21:59:37 #147
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124894618
O+ fijn dat ze wat helderder is Maria

En ik krijg mee dat Phaidra's nieuwe baan een feit is? En Henk een fijn gesprek? MarMar ook lekker aan de slag? Wat een goeie vibes allemaal!

Ik moest vandaag naar de bedrijfsarts ivm verzuim dit jaar, verhelderend en prettig gesprek. Hele aardige man die me goed doorziet. Hij vindt dat ik goed bezig ben, dat ik stappen maak en dat ik beter in balans ben, maar we waren het erover eens dat ik de eerste helft van t schooljaar roofbouw heb gepleegd en daar lichamelijk onder geleden heb. Een soort lichte overspannenheid. Maar nu is het oké, en ik heb een actieplan voor mezelf meegekregen waar ik iets mee kan. Opluchting!
Kwak
pi_124896244
quote:
^O^ ^O^ ^O^
pi_124896412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

Lekker getraind *O*

En ik ben zo blij met mijn auto *O* filerijden is niet meer de hel w/
automaat? :D
  donderdag 4 april 2013 @ 22:30:33 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124896481
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Oma's zijn er om te koesteren, lieve oma's dan. O+ De mijne is er helaas al een paar jaar niet meer, heb nog een opa van 94 jaar.

Meestal zijn ouderen wat vatbaarder voor de naeffecten van verdovingen. Zonde dat ze niet terug kan, hopelijk dat ze haar draai dan snel vindt. :)
Jazekers, eens! O+ Ze wordt wel wat ehhh insubtieler met de jaren, maar dat mag de pret niet drukken vind ik :+ Wel ook goeie band met opa? Ik had een verteloverhetbosenbeestjesenhebweinighaarmaarlaattochstaartjesmakenopa O+ Is helaas al een jaar of 13 niet meer... :o Gaat snel!

En ja, daarom vonden we het ook nogal eng :o Net mailtje van mamma, ze is niet vager dan voor de operatie, maar hallucineert af en toe nog wel. Ze mag gelukkig in hetzelfde gebouw blijven, maar dan een andere afdeling met volledige verzorging!
pi_124896525
quote:
Wat goed zeg! Ik ga dit weekend mijn hardloopkleren maar eens meenemen naar de provincie.

Kwak, ook fijn zo'n gesprek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')