Sorry!quote:
Heldquote:Op donderdag 4 april 2013 07:55 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Vanmorgen 5 km gerend en ik dat ging ondanks het vroege tijdstip een stuk beter dan zondag
Was een ontzettend leuk gesprek en inhoudelijk sloot het ook heel goed aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
oh en henk hoe ging je gesprek! of heb ik die post gemist![]()
Das al fijnquote:Op donderdag 4 april 2013 08:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was een ontzettend leuk gesprek en inhoudelijk sloot het ook heel goed aan.
Binnenkort meer duidelijkheid.
quote:Op donderdag 4 april 2013 07:55 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Vanmorgen 5 km gerend en ik dat ging ondanks het vroege tijdstip een stuk beter dan zondag
Goed begin van de dag!quote:Op donderdag 4 april 2013 07:55 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Hoe laat was je gaan rennen? Clean lijstje weer!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik was allang blij dat het vanmorgen beter ging dan zondag, was echt een beetje bang dat dat de nieuwe norm zou worden
06:45quote:Op donderdag 4 april 2013 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe laat was je gaan rennen? Clean lijstje weer!
Niets of niemand (behalve jezelf) die je tegenhoudquote:
Nee, serieus. Ik probeer het wel eens, 's ochtends hardlopen en als het echt 'moet' dan ga ik ook wel, maar mijn lichaam wil dan gewoon nog geen fatsoenlijke prestaties leveren. Ben voor 't werk een paar maanden vroeg opgestaan elke ochtend, dat was het probleem niet, maar ik presteer een stuk beter als ik al een dag op gang benquote:Op donderdag 4 april 2013 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niets of niemand (behalve jezelf) die je tegenhoud
en je kwam ook nog vooruit! Heb het ook een tijdje gedaan maar het ging s middags een stuk beter.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
06:45![]()
Het was zelfs nog een beetje donker
http://www.bol.com/nl/p/snel-slank/1001004001954470/quote:Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:
Aloha allemaal, even een vraagje tussendoor: ik heb nogal moeite om avondmaaltijden te verzinnen die makkelijk, snel en gezond zijn.. Ik maak vaak rijst/bami met een groente pakket en een woksausje, of gekookte aardappelen met groente, vlees en jus maar de variatie daarin ontbreekt nogalHebben jullie suggesties?
Ik sport 3x in de week (cardio + beetje kracht) dus het moet wel gezonde brandstof leveren voor de inspanning
WB!! (of vergis ik me nu?)quote:Op donderdag 4 april 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:
Aloha allemaal, even een vraagje tussendoor: ik heb nogal moeite om avondmaaltijden te verzinnen die makkelijk, snel en gezond zijn.. Ik maak vaak rijst/bami met een groente pakket en een woksausje, of gekookte aardappelen met groente, vlees en jus maar de variatie daarin ontbreekt nogalHebben jullie suggesties?
Ik sport 3x in de week (cardio + beetje kracht) dus het moet wel gezonde brandstof leveren voor de inspanning
Liever iets zonder brood met meer eiwitquote:
ja!quote:
Kwark is idd niet echt een favoriet van mijquote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou zeggen een bak kwark met frambozen ofzo, maar dat vind jij zeker geen goed idee Perr?
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Henk!
Iets voor jou?
http://imgur.com/gallery/mnZeq
M&M Piñata's
[ afbeelding ]
Maar dan kan je toch ook gewoon die bircher muesli maken op 't werkquote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Liever iets zonder brood met meer eiwit
[..]
ja!
[..]
Kwark is idd niet echt een favoriet van mij
Edit; en ja tuurlijk kan ik gewoon yoghurt met iets nemen, of brood, maar ik ben gewend een klein feestje van mijn ontbijt te maken en nu kan dat niet voor een paar dagen!!
Ik gok dat ik dat niet ga doenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook gewoon die bircher muesli maken op 't werk
Iets warm maken gaat alleen niet, of je moet een waterkoker hebben en het au-bain-marieen
Bewaar je de ingrediënten apart?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat niet ga doen. Bircher muesli wordt het dan maar denk ik. Vraag me af of dat zolang lekker blijft!
Hoe maak jij het?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef Nallie het volgende:
Overnight oatsIk had ze vanochtend nog!
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh geitenkaas, 1 met kipfilet
T: stukje bananenbrood
T: borrelen
D: uit!
B: uur fietsen
Avond van tevoren. Banaan in stukjes, 4 eetlepels havermout (vervang soms 1 eetl door boekweitgrutten), eetl cacao en soms ook kokos. Daar een cup kokend water bij.quote:
Zal idd even googlen en het volgende week ook eens proberen. Weer eens wat anders dan Brintaquote:Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Avond van tevoren. Banaan in stukjes, 4 eetlepels havermout (vervang soms 1 eetl door boekweitgrutten), eetl cacao en soms ook kokos. Daar een cup kokend water bij.
Nacht in de koelkast en dan de volgende ochtend mengen met wat (soja) melk.
Als je googled krijg je heel veel varianten. Maak t ook weleens met perzik, in de zomer, of appel.
Wat heb jij een goed geheugenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
WB!! (of vergis ik me nu?)
Hier meelezen en schaamteloos jatten van lijstjes, dat zou ik doen als ik jou was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |