quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Een echte baas gebruikt een vergrootglas.
[ afbeelding ]
Wat moet jij een mooie leven hebben gehad dat je niet bent opgegroeid met Facebook. Tegenwoordig lijk je zonder Facebook een of andere autist.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ja die noodzaak is er voor mij niet meer. Plus de niet geringe kans op een blauw oog als ik daarom ga Facebook'en.
Hij zit op FOK!. De kans is dus groot.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat moet jij een mooie leven hebben gehad dat je niet bent opgegroeid met Facebook. Tegenwoordig lijk je zonder Facebook een of andere autist.
Onjuist. Wanneer iemand zich hieraan schuldig maakt is die persoon per definitie abnormaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Ziba het volgende:
Dit is toch wel een hele terechte klacht. En het rare is ook: normale mensen doen het ook.
Ik zie echt normale mensen zulke dingen delen soms. Dat is het punt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist. Wanneer iemand zich hieraan schuldig maakt is die persoon per definitie abnormaal.
Die zijn bij deze niet normaal meer.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie echt normale mensen zulke dingen delen soms. Dat is het punt.
Fout:quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Een echte baas gebruikt een vergrootglas.
[ afbeelding ]
't Is gewoon nie te gleeeuuuuuvvuh!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist. Wanneer iemand zich hieraan schuldig maakt is die persoon per definitie abnormaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |