Facebook begon veelbelovend en was van 2010-begin 2012 echt top. Nu is het te commercieel. Maarja af en toe toch nog checken voor party-invites en vrienden die in het buitenland zitten etc.quote:
Zal wel een tijdje duren met de atoombommen die jij produceertquote:
Op facebook zit je voor de chicks natuurlijk. Beetje kijken of er nog pino's tussen zitten. dat kan je via je huisnummer niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen Facebook, geen ellende.
Mensen die mij kennen bellen mij toch wel op mijn huisnummer, of ik bel hen. Opgelost.
daarvoor hebben we een verrekijker en autoquote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Op facebook zit je voor de chicks natuurlijk. Beetje kijken of er nog pino's tussen zitten. dat kan je via je huisnummer niet.
Dat heeft ook wel iets weg van een stalker.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
daarvoor hebben we een verrekijker en auto
en 10.000 x op een facebook pagina kijken van een chick niet ?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel iets weg van een stalker.
Jawel maar dat is anoniem, geen kans om betrapt te worden. En 10.000x is swsquote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
en 10.000 x op een facebook pagina kijken van een chick niet ?
Een echte baas gebruikt een vergrootglas.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
daarvoor hebben we een verrekijker en auto
Aha, ja die noodzaak is er voor mij niet meer. Plus de niet geringe kans op een blauw oog als ik daarom ga Facebook'en.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Op facebook zit je voor de chicks natuurlijk. Beetje kijken of er nog pino's tussen zitten. dat kan je via je huisnummer niet.
met je snor en hoed is het ook anoniemquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Jawel maar dat is anoniem, geen kans om betrapt te worden. En 10.000x is sws
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |