Het is niet wat ik vind, het is wat iedereen wil.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, maar wat zo'n snotneus als jij vindt is niet zo relevant.
- Johan Derksenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, maar wat zo'n snotneus als jij vindt is niet zo relevant.
Alleen danquote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
- Johan Derksen
Hoor het hem gewoon al zeggen.
Terecht, voor je het weet worden je uitspraken in een lijstje gezetquote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou het nog editten maar niet gedaan omdat ik dacht dat het stom zou staan.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Terecht, voor je het weet worden je uitspraken in een lijstje gezet.
Mijn tenen en achillespees? Tuurlijk schatje.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vooruit.
[..]
Mag ik dan aan je T&A zitten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zulks een motivatie voor een docente in spé.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Je herinneren dat de les van morgen niet doorgaat. Fuck yes.
Zelfs Sidney heeft lesquote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Je herinneren dat de les van morgen niet doorgaat. Fuck yes.
Mwhehehe.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een motivatie voor een docente in spé.
Raarquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwhehehe.
Weet je wat het is, ik vind het leuker om zelf les te geven dan om in de les te zitten.
Hoor.![]()
Op je 25e nog praten over 'les' krijgenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwhehehe.
Weet je wat het is, ik vind het leuker om zelf les te geven dan om in de les te zitten.
Hoor.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwhehehe.
Hoor.![]()
Hoezo?quote:
Het is een docentenopleiding.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op je 25e nog praten over 'les' krijgen.
OHJA.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op je 25e nog praten over 'les' krijgen.
Zijn er dan ook spijbelaars? Betweters? Nerds? Pesters?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
Het is een docentenopleiding.![]()
Wij hebben les, zitten in lokalen en hebben klassen. Middelbare school all over again.
Zelf voetballen is ook leuker dan voetbal kijkenquote:
Gewoon college noemen, kan jou het schelenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is een docentenopleiding.![]()
Wij hebben les, zitten in lokalen en hebben klassen. Middelbare school all over again.
Uiteraard al gezien, als de auti die ik benquote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
OHJA.
Pharrell klaart Nardwuar wel even!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn er dan ook spijbelaars? Betweters? Nerds? Pesters?
Zucht, aight.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zelf voetballen is ook leuker dan voetbal kijken
bijna alles is leuker om te doen dan om iemand te zien doen
behalve als er pijn bij betrokken is
dat is leuk om te zien
Nee, ik poep op college.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon college noemen, kan jou het schelen.
Waarom staat eerstgenoemde niet in de OP danquote:
Nerds die straks voor de klas komen te staan, what could possibly go wrong?quote:
Je moest eens weten wat voor figuren de opleiding volgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nerds die straks voor de klas komen te staan, what could possibly go wrong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |