met zn allen zingen wijquote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Chloroform het volgende:
MET Z'N ALLEEEEEEEEN
MET Z'N AAAHHAAALLEEN
Hij kreeg ook weleens kusjes.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
MET Z'N ALLEN
MET Z'N A-HA-LEN
MET Z'N ALLEN ZINGEN WIJ VAN HARTE GEFELICITEERD
Ik heb nog CD's van liedjes van Bassie & Adriaan en De Smurfen met Irene Moors enzoquote:
Dat pakje.quote:
Katjaquote:
Ik kijk alleen nog naar Arie en Bastiaanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog CD's van liedjes van Bassie & Adriaan en De Smurfen met Irene Moors enzo!
Heb 2 jaar terug op bol.com nog de verzamel DVD-box van Bassie & Adriaan gekocht, omdat het kon.
Wou in m'n enthousiasme typen 'ik ookquote:Op woensdag 3 april 2013 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deed het zo uit het blote hoofd. BAM.
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou in m'n enthousiasme typen 'ik ook', maar mijn deel was niet bijster interessant verder.
Nee al 2 maanden niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
is het weer een plaats delict in je broek?
Oh, maar wat zo'n snotneus als jij vindt is niet zo relevantquote:Op woensdag 3 april 2013 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek als je het niet kent.
Het is niet wat ik vind, het is wat iedereen wil.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, maar wat zo'n snotneus als jij vindt is niet zo relevant.
- Johan Derksenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, maar wat zo'n snotneus als jij vindt is niet zo relevant.
Alleen danquote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
- Johan Derksen
Hoor het hem gewoon al zeggen.
Terecht, voor je het weet worden je uitspraken in een lijstje gezetquote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou het nog editten maar niet gedaan omdat ik dacht dat het stom zou staan.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Terecht, voor je het weet worden je uitspraken in een lijstje gezet.
Mijn tenen en achillespees? Tuurlijk schatje.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vooruit.
[..]
Mag ik dan aan je T&A zitten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zulks een motivatie voor een docente in spé.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Je herinneren dat de les van morgen niet doorgaat. Fuck yes.
Zelfs Sidney heeft lesquote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Je herinneren dat de les van morgen niet doorgaat. Fuck yes.
Mwhehehe.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een motivatie voor een docente in spé.
Raarquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwhehehe.
Weet je wat het is, ik vind het leuker om zelf les te geven dan om in de les te zitten.
Hoor.![]()
Op je 25e nog praten over 'les' krijgenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwhehehe.
Weet je wat het is, ik vind het leuker om zelf les te geven dan om in de les te zitten.
Hoor.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwhehehe.
Hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |