quote:Op donderdag 4 april 2013 14:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Uiteindelijk, maar jajong zegt die ie al in silver hoort te zitten.
Geen idee van de rest van Silver, maar van Silver V (waar ik in zit) heb ik geen al te hoge dunk op basis van plusminus tien gespeelde games. Er zitten prima spelers en gigantische kneuzen in, de verschillen zijn gewoon erg groot. Denk dat Tier I en II van brons beter dan Tier V van Silver zijn, makkelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik begrijp niet dat men zo negatief doet over silver. Als je in Silver I zit, behoor je tot de top ~10% van de ranked community.
Daarom wil ik dus eigenlijk midden Bronze geplaatst worden, anders dan ga ik alleen maar zakken de hele tijd...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee van de rest van Silver, maar van Silver V (waar ik in zit) heb ik geen al te hoge dunk op basis van plusminus tien gespeelde games. Er zitten prima spelers en gigantische kneuzen in, de verschillen zijn gewoon erg groot. Denk dat Tier I en II van brons beter dan Tier V van Silver zijn, makkelijk.
Vergeet niet dat de laagste tier van een league verzamelputjes zijn, lager dan dat kun je niet zakken.
Lager dan Silver V kun je sowieso niet zakken. En ach, als je genoeg tijd in je games steekt en inderdaad beter dan de rest bent kom je vanzelf in hogere tiers terecht. Het is maar net of je daar genoeg waarde aan hecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus eigenlijk midden Bronze geplaatst worden, anders dan ga ik alleen maar zakken de hele tijd...
Heb je een bron met statistieken van s3, of is het een schatting?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik begrijp niet dat men zo negatief doet over silver. Als je in Silver I zit, behoor je tot de top ~10% van de ranked community.
DIE DINGEN HETEN GODVERDOMME GEEN HERO'S MAAR CHAMPIONSquote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
sinds gister begonnen met League of legends
Speel nu met volibear en singed mijn potjes, 2 fun chars en erg grappig om de tegenstander mee te irriteren
nu alleen nog ff andere hero's leren kennen zodat ik weet waar ik tegen speel
Als je gewoon de champs uit de free rotation uitprobeert leer je snel genoeg alles kennen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
sinds gister begonnen met League of legends
Speel nu met volibear en singed mijn potjes, 2 fun chars en erg grappig om de tegenstander mee te irriteren
nu alleen nog ff andere hero's leren kennen zodat ik weet waar ik tegen speel
Lucky bastard. Lux hoort early en midgame juist te schijnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef Shockiee het volgende:
wajow, ik speel net slechste pot ooit met lux, maar ze hebben me gecarried :3 I love people
Haha, snap je? Schijnen? Omdat haar ult Finales Funkeln heet en dit schijnen betekent in het duits?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lucky bastard. Lux hoort early en midgame juist te schijnen.
Goeie.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, snap je? Schijnen? Omdat haar ult Finales Funkeln heet en dit schijnen betekent in het duits?
Goede oude tijdquote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, snap je? Schijnen? Omdat haar ult Finales Funkeln heet en dit schijnen betekent in het duits?
Oh dat is wel achterlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede oude tijd![]()
De bittere realiteit:
[ afbeelding ]
Krijgt een nerf, wordt 10 seconden meer op elk levelquote:
Ach als je dan als nog vervelend wil zijn met die ult genoeg CDR bouwen de kracht word er namelijk niet minder op xDquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Krijgt een nerf, wordt 10 seconden meer op elk level
Tijd voor m'n eerste game met cho tegen spelers![]()
Ik zou je persoonlijk aanraden de Feral Scream eerst te levelen, daarna je Rupture en daarna je Scream en de Vorpal Spikes eerst de maxen.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Krijgt een nerf, wordt 10 seconden meer op elk level
Tijd voor m'n eerste game met cho tegen spelers![]()
Daarvoor heette hij heel kort 'infinite light'quote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede oude tijd![]()
De bittere realiteit:
[ afbeelding ]
Zat net tegen een malph die de hele tijd mijn ult vergat ofzo. De eerste keer had hij nog 23 hp en was ik vergeten om mijn rupture in zijn pad te zetten, dan was hij dood geweestquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou je persoonlijk aanraden de Feral Scream eerst te levelen, daarna je Rupture en daarna je Scream en de Vorpal Spikes eerst de maxen.
Daarmee heb je 1v1 gegarandeerde damage, tegenover een kans om harder te hitten met je Rupture.
Weet wel dat er hier genoeg zijn die een andere route gaan, 't is maar net waar je voorkeur aan hebt.
Ligt eraan wat je wil doen, ik neem aan top?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef CyberJesus het volgende:
Kassadin support op
En ik weet niet wie hierna te kopen, Vlad of Renekton?
Ja top, ik zit al een tijdje te denken aan Vlad maar toen kocht ik toch maar Hecarim, nu was ik aan het sparen voor Vlad maar probeerde ik gister Renekton en dat beviel me erg goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil doen, ik neem aan top?
Renekton is een betere earlygame en een goede tank, maar Vlad is lategame een beest met z'n ult.
Renekton wordt de laatste tijd heel veel gespeeld, maar lategame is hij niet erg goed als je earlygame niet hard geonwd hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja top, ik zit al een tijdje te denken aan Vlad maar toen kocht ik toch maar Hecarim, nu was ik aan het sparen voor Vlad maar probeerde ik gister Renekton en dat beviel me erg goed.
Dillema's.
Valt reuzen mee. Lategame is hij een redelijk goede bruiser en door zijn op early en mid game heeft ie genoeg cs voor late en endgame teamfights.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Renekton wordt de laatste tijd heel veel gespeeld, maar lategame is hij niet erg goed als je earlygame niet hard geonwd hebt
Dat is het standaart antwoord op iedereen die zit te miepen over onrechtvaardigheid in het ranked systeem. Komt omdat er al minimaal 100 klagende voor je zijn geweestquote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat flauw dat iedereen reageerd op dat je dan wel in bronze hoort.
Zit nu aan mijn +/- 25ranked potjes denk ik.
Je merkt echt dat mensen in normal draft vele malen beter zijn zit aan de 550 normal wins en misschien 470+/- verlies geen idee uit mijn hoofd.
Tevens die nieuwe champ
Ziet er een beetje uit als vlad maar dan zonder harde sustain... En zonder blood poolquote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef Mr_Brownz het volgende:
Wat flauw dat iedereen reageerd op dat je dan wel in bronze hoort.
Zit nu aan mijn +/- 25ranked potjes denk ik.
Je merkt echt dat mensen in normal draft vele malen beter zijn zit aan de 550 normal wins en misschien 470+/- verlies geen idee uit mijn hoofd.
Tevens die nieuwe champ
Naas. Grootste tip die ik kan geven is hextech revolver rushenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef CyberJesus het volgende:
Meh, ik ben er eindelijk uit. Ik ga Vlad halen.
Succes. Ik vind hem persoonlijk snel saai worden. Geen skillshots etcquote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef CyberJesus het volgende:
Meh, ik ben er eindelijk uit. Ik ga Vlad halen.
Willekeurige silver 1 player:quote:Op donderdag 4 april 2013 15:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb je een bron met statistieken van s3, of is het een schatting?
Maar houd die site ook 100% van de ranked spelers bij dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Willekeurige silver 1 player:
http://www.lolsummoners.com/search?region=euw&name=kalasc
Van Bronze V tot Challenger I. Je moet wel in de afgelopen tijd hebben gespeeld. Inactieve spelers (ik denk meer dan een ruwe maand ofzo) worden niet bijgehouden. Mochten inactieve spelers weer een paar games doen dan worden ze binnen 24 uur geupdate. Ik zou 't mijn god niet weten maar ~5% inactief is imo wel een mooie schatting.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar houd die site ook 100% van de ranked spelers bij dan?
Nieuwe champ, ik zie haar een beetje met Annie's rivaal misschien niet correct maar vanwege al het ijsquote:Op donderdag 4 april 2013 18:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als vlad maar dan zonder harde sustain... En zonder blood pool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |