quote:Op donderdag 4 april 2013 14:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Uiteindelijk, maar jajong zegt die ie al in silver hoort te zitten.
Geen idee van de rest van Silver, maar van Silver V (waar ik in zit) heb ik geen al te hoge dunk op basis van plusminus tien gespeelde games. Er zitten prima spelers en gigantische kneuzen in, de verschillen zijn gewoon erg groot. Denk dat Tier I en II van brons beter dan Tier V van Silver zijn, makkelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik begrijp niet dat men zo negatief doet over silver. Als je in Silver I zit, behoor je tot de top ~10% van de ranked community.
Daarom wil ik dus eigenlijk midden Bronze geplaatst worden, anders dan ga ik alleen maar zakken de hele tijd...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee van de rest van Silver, maar van Silver V (waar ik in zit) heb ik geen al te hoge dunk op basis van plusminus tien gespeelde games. Er zitten prima spelers en gigantische kneuzen in, de verschillen zijn gewoon erg groot. Denk dat Tier I en II van brons beter dan Tier V van Silver zijn, makkelijk.
Vergeet niet dat de laagste tier van een league verzamelputjes zijn, lager dan dat kun je niet zakken.
Lager dan Silver V kun je sowieso niet zakken. En ach, als je genoeg tijd in je games steekt en inderdaad beter dan de rest bent kom je vanzelf in hogere tiers terecht. Het is maar net of je daar genoeg waarde aan hecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus eigenlijk midden Bronze geplaatst worden, anders dan ga ik alleen maar zakken de hele tijd...
Heb je een bron met statistieken van s3, of is het een schatting?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik begrijp niet dat men zo negatief doet over silver. Als je in Silver I zit, behoor je tot de top ~10% van de ranked community.
DIE DINGEN HETEN GODVERDOMME GEEN HERO'S MAAR CHAMPIONSquote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
sinds gister begonnen met League of legends
Speel nu met volibear en singed mijn potjes, 2 fun chars en erg grappig om de tegenstander mee te irriteren
nu alleen nog ff andere hero's leren kennen zodat ik weet waar ik tegen speel
Als je gewoon de champs uit de free rotation uitprobeert leer je snel genoeg alles kennen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
sinds gister begonnen met League of legends
Speel nu met volibear en singed mijn potjes, 2 fun chars en erg grappig om de tegenstander mee te irriteren
nu alleen nog ff andere hero's leren kennen zodat ik weet waar ik tegen speel
Lucky bastard. Lux hoort early en midgame juist te schijnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef Shockiee het volgende:
wajow, ik speel net slechste pot ooit met lux, maar ze hebben me gecarried :3 I love people
Haha, snap je? Schijnen? Omdat haar ult Finales Funkeln heet en dit schijnen betekent in het duits?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lucky bastard. Lux hoort early en midgame juist te schijnen.
Goeie.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, snap je? Schijnen? Omdat haar ult Finales Funkeln heet en dit schijnen betekent in het duits?
Goede oude tijdquote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, snap je? Schijnen? Omdat haar ult Finales Funkeln heet en dit schijnen betekent in het duits?
Oh dat is wel achterlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede oude tijd![]()
De bittere realiteit:
[ afbeelding ]
Krijgt een nerf, wordt 10 seconden meer op elk levelquote:
Ach als je dan als nog vervelend wil zijn met die ult genoeg CDR bouwen de kracht word er namelijk niet minder op xDquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Krijgt een nerf, wordt 10 seconden meer op elk level
Tijd voor m'n eerste game met cho tegen spelers![]()
Ik zou je persoonlijk aanraden de Feral Scream eerst te levelen, daarna je Rupture en daarna je Scream en de Vorpal Spikes eerst de maxen.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Krijgt een nerf, wordt 10 seconden meer op elk level
Tijd voor m'n eerste game met cho tegen spelers![]()
Daarvoor heette hij heel kort 'infinite light'quote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede oude tijd![]()
De bittere realiteit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |