Patrick Lodewijks?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef tong80 het volgende:
Welke keeper speelde een wedstrijd uit met gebroken nek ?
Ben wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Juist.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef Asap het volgende:
Die van Manchester City? Bernd Trautmann? Had dat een keer gelezen in de vi
Johan Cruijff.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef PIETR het volgende:
Wie was in 1971 de beoogd opvolger van Kindvall bij Feyenoord?
Ik als 'chef Wikipedia' had het laatst ook een keer daarop gelezen. Verder wist ik het ook niet. Nog een Feyenoord vraag, omdat het hier zo gezellig is:quote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Ik wist het ook niet hoor. Zag het net op Wikipedia, toen ik een vraag opzocht voor een VI-quiz. Maar tis inderdaad Cruijff. Swart bijna naar Feyenoord ja? Dat wist ik ook niet.
HSV niet goed. Coerver ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gok naar HSV. Interim ligt op het puntje van m'n tong maar ik kom er niet op nu
Iig niet Wiel Coerver toch? Dat was geen interim natuurlijk.
Jan Mulder ookquote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Ik wist het ook niet hoor. Zag het net op Wikipedia, toen ik een vraag opzocht voor een VI-quiz. Maar tis inderdaad Cruijff. Swart bijna naar Feyenoord ja? Dat wist ik ook niet.
Betis Sevilla ? De interim weet ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik als 'chef Wikipedia' had het laatst ook een keer daarop gelezen. Verder wist ik het ook niet. Nog een Feyenoord vraag, omdat het hier zo gezellig is:
Naar welke club vertrok Ernst Happel in 1973? En wie was zijn interim dat seizoen bij Feyenoord?
Helemaal goedquote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Betis Sevilla ? De interim weet ik niet.
Misschien Ad Zonderland ?
Zonderland was trainer en later manager directeur van FC Den Bosch. Destijds echt mijn club. Kwam van Feijenoord. Meende me iets te herinneren.quote:
In welk seizoen dan ?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft 1 seizoen voor Feyenoord gespeeld heur
Niet dat ik weet hoor.quote:
Volgens mij zijn dat er een stuk of tien...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef tong80 het volgende:
Wie is de enige ongeslagen bondscoach van Oranje ?
klopt. in de begin jaren waren er veel engelse trainers die maar voor 1 wedstrijd bondscoach waren. Die wonnen hun wedstrijd dan dus die waren ongeslagen bondscoachquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er een stuk of tien...
Precies. Heb dat ooit eens opgezocht voor een quiz die ik maakte. Zou niet meer weten hoe die Engelsen allemaal heten. Maar Tong is vast op zoek naar Rob Baan, die als adje interim nooit verloorquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef zolderraam het volgende:
[..]
klopt. in de begin jaren waren er veel engelse trainers die maar voor 1 wedstrijd bondscoach waren. Die wonnen hun wedstrijd dan dus die waren ongeslagen bondscoach
Rob Baan? kan ik me niets van herinneren, ook een beetje een kleurloze manquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Heb dat ooit eens opgezocht voor een quiz die ik maakte. Zou niet meer weten hoe die Engelsen allemaal heten. Maar Tong is vast op zoek naar Rob Baan, die als adje interim nooit verloor.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Heb dat ooit eens opgezocht voor een quiz die ik maakte. Zou niet meer weten hoe die Engelsen allemaal heten. Maar Tong is vast op zoek naar Rob Baan, die als adje interim nooit verloor.
Was assistent. Nam het over voor één wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rob Baan? kan ik me niets van herinneren, ook een beetje een kleurloze man
Hij is de enige Nederlandse Nederlandselftal bondscoach die ongeslagen is. Overigens is hij twee keer vervanger geweestquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Die bedoelde ik. Had de vraag anders moeten stellen.
Leuk je hebt gegoogled en kwam op Jantje Mulder uit. De linksachter die later veroordeeld werd voor moord op zijn vriend. Trouwens veroordeeld ben ik niet zeker van. Wel aangeklaagd.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft 1 seizoen voor Feyenoord gespeeld heur
En later nog eentje hequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was assistent. Nam het over voor één wedstrijd.
Echt ?quote:
Waren er kwiskandidaten die één van de Engelse coaches wel wisten ? Of vroeg je naar Rob Baan ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, niet meer gevraagd. Uiteindelijk maar bij Jan Rab terecht gekomenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren er kwiskandidaten die één van de Engelse coaches wel wisten ? Of vroeg je naar Rob Baan ?
Ik wist alleen nog na Kees Rijvers.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, niet meer gevraagd. Uiteindelijk maar bij Jan Rab terecht gekomen.
Volgens mij is Baan een keer interim geweest na Zwartkruis en heeft hij ook eens als vervanger van Rijvers op de bank gezeten.
Yup, trapte in een dronken bui zijn beste vriend dood. Heeft daarvoor 7 jaar vastgezeten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk je hebt gegoogled en kwam op Jantje Mulder uit. De linksachter die later veroordeeld werd voor moord op zijn vriend. Trouwens veroordeeld ben ik niet zeker van. Wel aangeklaagd.
Klagen we hier over slecht weer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Yup, trapte in een dronken bui zijn beste vriend dood. Heeft daarvoor 7 jaar vastgezeten.
Omdat ze niet deel mochten nemen aan de Uefa Cup, omdat die een regel hadden dat er maar 1 club per stad deel mocht nemen. Liverpool en Everton hadden gezien de eindstand beide recht op deelname.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom spande Everton in 1975 een rechtszaak aan?
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat ze niet deel mochten nemen aan de Uefa Cup, omdat die een regel hadden dat er maar 1 club per stad deel mocht nemen. Liverpool en Everton hadden gezien de eindstand beide recht op deelname.
Correct.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat ze niet deel mochten nemen aan de Uefa Cup, omdat die een regel hadden dat er maar 1 club per stad deel mocht nemen. Liverpool en Everton hadden gezien de eindstand beide recht op deelname.
FC Google United - FC Ik zoek het FF op.quote:
Als jij het niet weet, kan een ander het dan ook niet weten? (Ik wist het ook niet daar niet van)quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
FC Google United - FC Ik zoek het FF op.
Bij de buren idd.quote:
in 84 was het toch niet al heel veel? De latere topspelers erg jong nog allemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:59 schreef tong80 het volgende:
Klopt Boezeidekoe. Het zat ons niet mee destijds. Terwijl we al een gouden generatie hadden.
Neeskens? Gokjequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke speler benutte als eerste een penalty in een WK-finale?
Ja goed je zou verwachten dat dit al eerder gebeurd was aangezien er voor 1974 al 9 WK-finales gespeeld waren.quote:
Jong idd. Maar wel al erg goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
in 84 was het toch niet al heel veel? De latere topspelers erg jong nog allemaal
Gokje op Schiafinoquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
Welke wereldkampioen had de bijnaam Spillo (naald)?
Heeft net als ons aller Dick Nanninga en lama slachtoffer Rudi Völler als invaller in een WK finale gescoordquote:
Rivera ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft net als ons aller Dick Nanninga en lama slachtoffer Rudi Völler als invaller in een WK finale gescoord
Is het een bekende speler ?quote:
Waarom denk je dat ?quote:
Ik bedoelde het niet cynisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
Omdat hij als speler wereldkampioen is geworden, en in Argentinie is het gebruikelijk dat iedere voetballer een bijnaam heeft. Of hij in de basis stond of inviel weet ik niet, dat zal ik op moeten zoeken.
Tevreden tong?
Zoek er niet te veel achter. Vroeg het me gewoon af met een knipoog.quote:Op zondag 7 april 2013 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als je het niet cynisch bedoelt, snap ik niet waarom je zo'n opmerking plaatst.
Is het goed ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
Welke wereldkampioen had de bijnaam Spillo (naald)?
Dat is correctquote:Op zondag 7 april 2013 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat Spillo italiaans is, dan moet het haast Altobelli zijn die in 1982 inviel
Brazilië? Gokje maar dat is wel het enige land waarvoor ze zo'n fout zouden herstellenquote:Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een vraag over hetzelfde wk1982
Bij de loting werd Belgie in een groep met Argentinie geloot. Echter, er was eerst een ander land in de groep van Argentinie geloot. Volgens de FIFA was hier echter sprake van een fout in de procedure omdat dit land niet in de groep van Argentinie kon. Tot op de dag van vandaag is het onduidelijk waarom niet, het schijnt iets te maken te hebben met het feit dat Zuidamerikaanse landen niet bij elkaar in een poule konden.
Dus werd er opnieuw geloot met als resultaat Argentinie-Belgie als de openingswedstrijd. Maar welk land was nu oorspronkelijk in de groep van Argentinie geloot?
Nee, Uruguay deed niet mee. jij bedoelt wrs Peruquote:Op maandag 8 april 2013 11:46 schreef tong80 het volgende:
Uruquay ? Want Boniek scoorde zijn mooiste doelpunt op dat wk tegen dat land.
Spanje?quote:Op maandag 8 april 2013 12:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Die deden ook niet mee.
Het was een europees land
Als gastland? kan hoor, maar lijkt me sterk..quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als gastland? kan hoor, maar lijkt me sterk..![]()
![]()
Ruud Krol?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef tong80 het volgende:
Wie verbeterde het interlandrecord van puck van Heel ?
Klopt Aron Winter verbeterde hem. Die wedstrijd heb ik verdrongenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het vrij lang gehad nog dacht ik
Net als veel sterren in die tijd heeft Krol ook de oversteek naar het westen gemaakt, voor welke club speelde hij daar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft het vrij lang gehad nog dacht ik
was dat halve finale EK 2000?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt Aron Winter verbeterde hem. Die wedstrijd heb ik verdrongen
Liet ie van Hooydonck op de bank zittenquote:
Tja maar die wedstrijd wilde de bal er gewoon niet in, ik was erbij en goed ziek van ja, niet te geloven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liet ie van Hooydonck op de bank zitten
Tuurlijk, dat was Rijkaard's maatje bij Ajax. Lekker stiekem sigaretten roken enzo...quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja maar die wedstrijd wilde de bal er gewoon niet in, ik was erbij en goed ziek van ja, niet te geloven.
Maar inderdaad vreemde wissels, ik meen Van Vossen ook nog
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat was Rijkaard's maatje bij Ajax. Lekker stiekem sigaretten roken enzo...
.Hakan Sukur?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie scoorde de snelste goal ooit op een WK ?
Galatasarayquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Noem alle 5 Turkse ploegen die in de groepsfase van de Champions league hebben gespeeld
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Galatasaray
Fenerbahce
Besiktas
Bursaspor
Trabzonspor
Istanbulspor ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij welke Turkse club speelde Peter van Vossen?
Fosho!quote:
Hintje ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat was de laatste club van Aleksandr Mostovoi ?
Geen Celta , maar wel een Spaanse clubquote:Op woensdag 10 april 2013 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Om een of andere reden schoot Lazio mij te binnen maar daar heeft ie nooit gespeeld geloof ik
Dus ga ik maar voor Celta de Vigo.
Espagnol ?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Celta , maar wel een Spaanse club
Was in de tijd dat ik echt veel van voetbal begon bij te houden en Rusland nog exotisch leek (wat het misschien nog steeds wel is overigens).quote:
Ik wist wel dat het iets met Deportivo moest zijnquote:
Ronald Koeman ?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:42 schreef DeParo het volgende:
Welke oud-voetballer is de link tussen onderstaande plaatjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel succes!
Die onderstaande foto is makkelijk: dat is Sneeuwvlokje, de dame erboven zegt me nietsquote:
Die gorilla is inderdaad Sneeuwvlokje, de witte gorilla in de dierentuin van Barcelona waar jawel ook Koeman heeft gespeeld en een columnist ooit een treffende gelijkenis tussen de twee wist te achterhalen, het andere plaatje betreft Devi, het meisje die Koeman mogelijk helemaal gek wist te maken, zo gek dat ze claimt een jaar een geheime relatie te hebben gehad met hem, zijn nog rechtszaken om geweest, hoe dan ook Ronald Koeman is de link tussen de twee plaatjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Die onderstaande foto is makkelijk: dat is Sneeuwvlokje, de dame erboven zegt me niets
Langer geledenquote:
Dat moet iemand zijn die de WK's speelde van 1950 tot en met 1970. Dan is Uwe Seeler de grootste naam die ik me uit die tijd kan opnoemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser speelde op 4 WK's en werd toch geen wereldkampioen ?
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet iemand zijn die de WK's speelde van 1950 tot en met 1970. Dan is Uwe Seeler de grootste naam die ik me uit die tijd kan opnoemen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef fotoknappert het volgende:
Karl-Heinz Schnellinger?
(http://en.wikipedia.org/w(...)iple_FIFA_World_Cups)
Die zocht ik.quote:
Plus jaren 60quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Johan Cruijff. Schijnt geweldig te zijn geweest in de jaren 70 en 80.
Weet ik nog die interland ja, Ruud Krol was aanvoerder, of het de beste was betwijfel ik dan weer, misschien wel de beste op Wembley.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zocht ik.
Jantje scoorde 2 keer in de beste interland die Oranje ooit speelde. 0-2 tegen Engeland op Wembley.
Frans Thijssen speelde 2 FA-cup finales op Wembley. En won er één. Werd tevens gekozen tot voetballer van het jaar in Engeland.
Ik herinner me het me als een vernedering voor Engeland. Beide passes op Jantje Peters kwamen van Cruijff.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik nog die interland ja, Ruud Krol was aanvoerder, of het de beste was betwijfel ik dan weer, misschien wel de beste op Wembley.
Nederland-Brazilië in '74 staat bij mij wat hoger in de pikorde qua voetbal, de wereldkampioen voetballes gevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik herinner me het me als een vernedering voor Engeland. Beide passes op Jantje Peters kwamen van Cruijff.
Misschien niet de beste interland. Dat is arbitrair. Maar het was schitterend totaal-voetbal.
Kan ik me bij aansluiten. Totaal gefrustreerd waren ze. Pereira nog rood.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederland-Brazilië in '74 staat bij mij wat hoger in de pikorde qua voetbal, de wereldkampioen voetballes geven
Te donker eigenlijk voor mijn PC. Zie een Gladbach shirtje en lange haren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef Tarado het volgende:
Wie is de speler met de bal?
[ afbeelding ]
Nee, Gladbach kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te donker eigenlijk voor mijn PC. Zie een Gladbach shirtje en lange haren.
Günter Netzer ?
Ik zie geen hoofdquote:
Die PC van jouw is dat er nog zo eentje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie geen hoofd
Zie wel dat ie tegen Hannover 96 speelt
quote:
Elkjaer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef tong80 het volgende:
Wie is de enige Deense speler die europees voetballer van het jaar werd ?
Alan Simonsen dacht ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef tong80 het volgende:
Wie is de enige Deense speler die europees voetballer van het jaar werd ?
Dacht ik ookquote:
Ralf Edström ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
Welke Zweedse spits scoorde de meeste goals in de eredivisie?
Die had ik ook in gedachte toen ik de vraag stelde maar er blijkt er nog 1 te zijn met meer goalsquote:
Bild ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had ik ook in gedachte toen ik de vraag stelde maar er blijkt er nog 1 te zijn met meer goals
Toch Tohmasson ? Ligt zo voor de handquote:
Fout gegoktquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef Mark het volgende:
Tomasson is een Deen. Zal Stefan Petterson of Henke Larsson zijn. Gok op Larsson
Halvar Thoresen ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef Mark het volgende:
Wie is dan de meest scorende buitenlander in de Eredivisie?
quote:
Kubala.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef tong80 het volgende:
Wie werd gekozen tot speler van de eeuw bij Barcelona ?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Spits : Van Nistelrooy
Linksbuiten : Sneijder ?
Rechtsbuiten : Dirk Kuit
Marco Materazzi?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Deze is al vaker voorbijgekomen, maar even om op te frissen en eventueel voor mensen die de vraag nog niet eerder hebben gezien.
Naar welke voetballer heeft Zinedine Zidane zijn oudste zoon vernoemd?
quote:
quote:
Die weet alleen Fanneke denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is de bijnaam van Crewe Alexandra ?
Is het niet Crew ?quote:
Mooie club hoor, maar hun nickname weet ik ook niet zo 123. Tractor Boys is Ipswich.quote:
The Docters ?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Er zijn best veel verbindingen naar dat stadion
The road warriors?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Er zijn best veel verbindingen naar dat stadion
Bijnaquote:Op donderdag 18 april 2013 00:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dan zul je de spoorwegen wel bedoelen. The railway raiders?
quote:
Jack de Gier?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie scoorde de laatste treffer in De Meer?
Kluivert ?quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie maakte dan de laatste Ajaxgoal in de Meer ?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Finidi maakte er drie ofzo die wedstrijd tegen Willem II. Dus doe die maar.
Die was het ja, wat een spelerquote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Finidi maakte er drie ofzo die wedstrijd tegen Willem II. Dus doe die maar.
Ik denk tegen zijn drugskoerier. Maar je bedoelt vast Griekenlandquote:Op maandag 22 april 2013 13:31 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie op het WK - 94 schreeuwde maradona in de camera na een mooi doelpunt ?
Ik geloof nog steeds dat dit een complot was van Havelangequote:Op maandag 22 april 2013 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk tegen zijn drugskoerier. Maar je bedoelt vast Griekenland.
Had hem graag in de finale gezien tegen Nederland ipv de vreselijke 0-0 van Brazilië-Italië.quote:Op maandag 22 april 2013 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk tegen zijn drugskoerier. Maar je bedoelt vast Griekenland.
Zijn schoonzoon floot de finale WK-90. En die gaf tegen Argentinië een strafschop in de laatste minuut.quote:Op maandag 22 april 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat dit een complot was van Havelange
Een wedstrijd duurt wel langer dan 84 minutenquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn schoonzoon floot de finale WK-90. En die gaf tegen Argentinië een strafschop in de laatste minuut.
Hoe dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat dit een complot was van Havelange
Kan het niet helemaal meer voor de geest halen maar er werd alles aan gedaan om Brazilië te laten winnen, die hele gang van zaken rond die dopingtest was heel vreemd.quote:
En toch... Als je de kop van Maradona zag...quote:Op maandag 22 april 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het niet helemaal meer voor de geest halen maar er werd alles aan gedaan om Brazilië te laten winnen, die hele gang van zaken rond die dopingtest was heel vreemd.
Ik heb dat boek toen van hem gelezen, meen dat hij het daar ook over een complot had.quote:Op maandag 22 april 2013 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En toch... Als je de kop van Maradona zag...
quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef Mark het volgende:
Weer die eeuwige vergelijking tussen Immers en Maradona
Hard op lachtquote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef Mark het volgende:
Weer die eeuwige vergelijking tussen Immers en Maradona
Had hij niet 2 voetballende broers? Volgens mij hebben ze nog alle drie een wedstrijdje gedaan in Spanje.....quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef tong80 het volgende:
Wat is de voornaam van de destijds voetballende broer van Diego Armando Maradona ?
Punten voor Markquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:56 schreef Mark het volgende:
Dacht het ook. Vrij logisch dat het iemand is van heeeel lang geleden
En de eerste.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatste Nederlandse club met een Europese prijs dit dat
Eerste EC1, eerste UEFA-cup, eerste wereldbeker, laatste UEFA-cup... Het kan eigenlijk niet op bij ons!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de eerste.
Zeg ik als Ajacied.
Maar wij hebben de meeste.
Je zou er bijna hand in hand door gaan lopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eerste EC1, eerste UEFA-cup, eerste wereldbeker, laatste UEFA-cup... Het kan eigenlijk niet op bij ons!!
Milla dacht ikquote:Op zondag 14 juli 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wie is de oudste doelpuntenmaker op een WK ?
Dino Zoff?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
Wie is de oudste wereldkampioen als speler ?
Van Bronckhorst ?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Tarado het volgende:
Wie is de oudste Nederlandse doelpuntenmaker op een WK?
Indonesische roots?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Reggie Blinker en van Bronckhorst gemeen ?
Ik zoek iets specifiekers en heeft met Feyenoord te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |