Patrick Lodewijks?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef tong80 het volgende:
Welke keeper speelde een wedstrijd uit met gebroken nek ?
Ben wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Juist.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef Asap het volgende:
Die van Manchester City? Bernd Trautmann? Had dat een keer gelezen in de vi
Johan Cruijff.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef PIETR het volgende:
Wie was in 1971 de beoogd opvolger van Kindvall bij Feyenoord?
Ik als 'chef Wikipedia' had het laatst ook een keer daarop gelezen. Verder wist ik het ook niet. Nog een Feyenoord vraag, omdat het hier zo gezellig is:quote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Ik wist het ook niet hoor. Zag het net op Wikipedia, toen ik een vraag opzocht voor een VI-quiz. Maar tis inderdaad Cruijff. Swart bijna naar Feyenoord ja? Dat wist ik ook niet.
HSV niet goed. Coerver ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gok naar HSV. Interim ligt op het puntje van m'n tong maar ik kom er niet op nu
Iig niet Wiel Coerver toch? Dat was geen interim natuurlijk.
Jan Mulder ookquote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Ik wist het ook niet hoor. Zag het net op Wikipedia, toen ik een vraag opzocht voor een VI-quiz. Maar tis inderdaad Cruijff. Swart bijna naar Feyenoord ja? Dat wist ik ook niet.
Betis Sevilla ? De interim weet ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik als 'chef Wikipedia' had het laatst ook een keer daarop gelezen. Verder wist ik het ook niet. Nog een Feyenoord vraag, omdat het hier zo gezellig is:
Naar welke club vertrok Ernst Happel in 1973? En wie was zijn interim dat seizoen bij Feyenoord?
Helemaal goedquote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Betis Sevilla ? De interim weet ik niet.
Misschien Ad Zonderland ?
Zonderland was trainer en later manager directeur van FC Den Bosch. Destijds echt mijn club. Kwam van Feijenoord. Meende me iets te herinneren.quote:
In welk seizoen dan ?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft 1 seizoen voor Feyenoord gespeeld heur
Niet dat ik weet hoor.quote:
Volgens mij zijn dat er een stuk of tien...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef tong80 het volgende:
Wie is de enige ongeslagen bondscoach van Oranje ?
klopt. in de begin jaren waren er veel engelse trainers die maar voor 1 wedstrijd bondscoach waren. Die wonnen hun wedstrijd dan dus die waren ongeslagen bondscoachquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er een stuk of tien...
Precies. Heb dat ooit eens opgezocht voor een quiz die ik maakte. Zou niet meer weten hoe die Engelsen allemaal heten. Maar Tong is vast op zoek naar Rob Baan, die als adje interim nooit verloorquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef zolderraam het volgende:
[..]
klopt. in de begin jaren waren er veel engelse trainers die maar voor 1 wedstrijd bondscoach waren. Die wonnen hun wedstrijd dan dus die waren ongeslagen bondscoach
Rob Baan? kan ik me niets van herinneren, ook een beetje een kleurloze manquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Heb dat ooit eens opgezocht voor een quiz die ik maakte. Zou niet meer weten hoe die Engelsen allemaal heten. Maar Tong is vast op zoek naar Rob Baan, die als adje interim nooit verloor.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Heb dat ooit eens opgezocht voor een quiz die ik maakte. Zou niet meer weten hoe die Engelsen allemaal heten. Maar Tong is vast op zoek naar Rob Baan, die als adje interim nooit verloor.
Was assistent. Nam het over voor één wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rob Baan? kan ik me niets van herinneren, ook een beetje een kleurloze man
Hij is de enige Nederlandse Nederlandselftal bondscoach die ongeslagen is. Overigens is hij twee keer vervanger geweestquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Die bedoelde ik. Had de vraag anders moeten stellen.
Leuk je hebt gegoogled en kwam op Jantje Mulder uit. De linksachter die later veroordeeld werd voor moord op zijn vriend. Trouwens veroordeeld ben ik niet zeker van. Wel aangeklaagd.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft 1 seizoen voor Feyenoord gespeeld heur
En later nog eentje hequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was assistent. Nam het over voor één wedstrijd.
Echt ?quote:
Waren er kwiskandidaten die één van de Engelse coaches wel wisten ? Of vroeg je naar Rob Baan ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, niet meer gevraagd. Uiteindelijk maar bij Jan Rab terecht gekomenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren er kwiskandidaten die één van de Engelse coaches wel wisten ? Of vroeg je naar Rob Baan ?
Ik wist alleen nog na Kees Rijvers.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, niet meer gevraagd. Uiteindelijk maar bij Jan Rab terecht gekomen.
Volgens mij is Baan een keer interim geweest na Zwartkruis en heeft hij ook eens als vervanger van Rijvers op de bank gezeten.
Yup, trapte in een dronken bui zijn beste vriend dood. Heeft daarvoor 7 jaar vastgezeten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk je hebt gegoogled en kwam op Jantje Mulder uit. De linksachter die later veroordeeld werd voor moord op zijn vriend. Trouwens veroordeeld ben ik niet zeker van. Wel aangeklaagd.
Klagen we hier over slecht weer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Yup, trapte in een dronken bui zijn beste vriend dood. Heeft daarvoor 7 jaar vastgezeten.
Omdat ze niet deel mochten nemen aan de Uefa Cup, omdat die een regel hadden dat er maar 1 club per stad deel mocht nemen. Liverpool en Everton hadden gezien de eindstand beide recht op deelname.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom spande Everton in 1975 een rechtszaak aan?
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat ze niet deel mochten nemen aan de Uefa Cup, omdat die een regel hadden dat er maar 1 club per stad deel mocht nemen. Liverpool en Everton hadden gezien de eindstand beide recht op deelname.
Correct.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat ze niet deel mochten nemen aan de Uefa Cup, omdat die een regel hadden dat er maar 1 club per stad deel mocht nemen. Liverpool en Everton hadden gezien de eindstand beide recht op deelname.
FC Google United - FC Ik zoek het FF op.quote:
Als jij het niet weet, kan een ander het dan ook niet weten? (Ik wist het ook niet daar niet van)quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
FC Google United - FC Ik zoek het FF op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |