Met bierglazen vooralquote:
Ik ben ook niet bekend met de reputatie van elim, nou ja gelukkig is het dus emmer-compas geworden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een tijdje in de trein gereisd met een alleraardigste homo. Dat hoefde je hem niet te vragen, dat zag je zo. En afkomstig uit het Westen. Dat zag je ook zo. Op mijn vraag waar hij en zijn vriend woonden zei hij 'Elim' en toen heb ik hem met open mond aangestaardHij verontschuldigend: 'Ja, eh, we zagen daar een leuk huisje te koop en hadden géén idee wat voor dorp dat was...'
Pruim Zevenhuizen had ook een snackbar en bij C'est Bon in Gieten kon je ook een vette bek halen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Nooit ergens anders echt opgemerkt dat je vreettent in de discotheek zelf had dan hier in de buurt volgens mij.
Boogiebar met de speklappen, Twins had snackbar, Mauritshof had snackbar, Zak een schnitzel/pizza restaurant EN een shoarmatent (en met beachparty currywurst van de BBQ)
In Skopje had je ook een snackbar dacht ik?
Maar bevalt Emmer-Compas een beetje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:16 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekend met de reputatie van elim, nou ja gelukkig is het dus emmer-compas geworden.
En zomaar een praatje ophangen met iemand die je niet kent kan voorzover ik er ervaring mee heb aleen buiten de randstad dus ook Drenthe.
Op die ene steen door de ruit na bevalt het best goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Kirov het volgende:
[..]
Maar bevalt Emmer-Compas een beetje?
En waar kom je oorspronkelijk weg?
"BERT, 3 BIER EN OBITUARY!!"quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ben ik vroeger ook vrijwel elke zaterdag heen geweest, dikke rijen voor de deur toen..
Daar kon je ook altijd mooi chillen in het rockcafé, maar bazenbarmanBert
't blijven veendrenten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:46 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Op die ene steen door de ruit na bevalt het best goed.
hehe idd, die zat later ook in het R&B caféquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
"BERT, 3 BIER EN OBITUARY!!"
Mooie tijden ja, die waailap die er later zat had in een rockcafé niets te zoeken.
Dat zegt iemand uit het Westen toch niks, maar je hebt gelijk natuurlijk.quote:
Turf, jenever en achterdocht hakken er daar goed inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zegt iemand uit het Westen toch niks, maar je hebt gelijk natuurlijk.
Bij Eihorst in de buurt heb je een meertje met bos.Naam kan ik zo niet op komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef zuurtjuuh het volgende:
Hallo allemaal,
Aanstaande maandag is het pinksteren.
Wij als familie gaan altijd met zon 40 a 50 man naar een mooie plek om familiedag te houden.
Nu het volgende:
De organisatie is dit jaar aan ons gezin.
We zoeken een ''recreatiegebied'' met water, grasveld en wc's.
En als het kan met bos voor de speurtocht.
Vorige jaren gingen we altijd naar het loomeer.
Maar wij wouden juist iets orgineels bedenken.
Het hemelriekje is door gezinsuitbreidingen erg klein.
Misschien kan een van jullie mij helpen?
De zwarte dennen niet te ver van IJhorst bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bij Eihorst in de buurt heb je een meertje met bos.Naam kan ik zo niet op komen.
Schoonhoven. Water, toilet, speeldingen zoals kabelbaan e.d., bossig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zwarte dennen niet te ver van IJhorst bedoel je?
http://www.staatsbosbehee(...)Zwarte%20Dennen.aspx lijkt me wel prima geschikt voor zoiets inderdaad.
En bij Hollandscheveld ergens is ook zo'n recreatieplas met voorzieningen.
Op de site van staatsbosbeheer staat ook wel een en ander aan mooie opties. Er zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schoonhoven. Water, toilet, speeldingen zoals kabelbaan e.d., bossig.
Die ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zwarte dennen niet te ver van IJhorst bedoel je?
http://www.staatsbosbehee(...)Zwarte%20Dennen.aspx lijkt me wel prima geschikt voor zoiets inderdaad.
En bij Hollandscheveld ergens is ook zo'n recreatieplas met voorzieningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |