Ik ben ook niet bekend met de reputatie van elim, nou ja gelukkig is het dus emmer-compas geworden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een tijdje in de trein gereisd met een alleraardigste homo. Dat hoefde je hem niet te vragen, dat zag je zo. En afkomstig uit het Westen. Dat zag je ook zo. Op mijn vraag waar hij en zijn vriend woonden zei hij 'Elim' en toen heb ik hem met open mond aangestaardHij verontschuldigend: 'Ja, eh, we zagen daar een leuk huisje te koop en hadden géén idee wat voor dorp dat was...'
Pruim Zevenhuizen had ook een snackbar en bij C'est Bon in Gieten kon je ook een vette bek halen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Nooit ergens anders echt opgemerkt dat je vreettent in de discotheek zelf had dan hier in de buurt volgens mij.
Boogiebar met de speklappen, Twins had snackbar, Mauritshof had snackbar, Zak een schnitzel/pizza restaurant EN een shoarmatent (en met beachparty currywurst van de BBQ)
In Skopje had je ook een snackbar dacht ik?
Maar bevalt Emmer-Compas een beetje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:16 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekend met de reputatie van elim, nou ja gelukkig is het dus emmer-compas geworden.
En zomaar een praatje ophangen met iemand die je niet kent kan voorzover ik er ervaring mee heb aleen buiten de randstad dus ook Drenthe.
Op die ene steen door de ruit na bevalt het best goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Kirov het volgende:
[..]
Maar bevalt Emmer-Compas een beetje?
En waar kom je oorspronkelijk weg?
"BERT, 3 BIER EN OBITUARY!!"quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ben ik vroeger ook vrijwel elke zaterdag heen geweest, dikke rijen voor de deur toen..
Daar kon je ook altijd mooi chillen in het rockcafé, maar bazenbarmanBert
't blijven veendrenten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:46 schreef Drentsche het volgende:
[..]
Op die ene steen door de ruit na bevalt het best goed.
hehe idd, die zat later ook in het R&B caféquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
"BERT, 3 BIER EN OBITUARY!!"
Mooie tijden ja, die waailap die er later zat had in een rockcafé niets te zoeken.
Dat zegt iemand uit het Westen toch niks, maar je hebt gelijk natuurlijk.quote:
Turf, jenever en achterdocht hakken er daar goed inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zegt iemand uit het Westen toch niks, maar je hebt gelijk natuurlijk.
Bij Eihorst in de buurt heb je een meertje met bos.Naam kan ik zo niet op komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef zuurtjuuh het volgende:
Hallo allemaal,
Aanstaande maandag is het pinksteren.
Wij als familie gaan altijd met zon 40 a 50 man naar een mooie plek om familiedag te houden.
Nu het volgende:
De organisatie is dit jaar aan ons gezin.
We zoeken een ''recreatiegebied'' met water, grasveld en wc's.
En als het kan met bos voor de speurtocht.
Vorige jaren gingen we altijd naar het loomeer.
Maar wij wouden juist iets orgineels bedenken.
Het hemelriekje is door gezinsuitbreidingen erg klein.
Misschien kan een van jullie mij helpen?
De zwarte dennen niet te ver van IJhorst bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bij Eihorst in de buurt heb je een meertje met bos.Naam kan ik zo niet op komen.
Schoonhoven. Water, toilet, speeldingen zoals kabelbaan e.d., bossig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zwarte dennen niet te ver van IJhorst bedoel je?
http://www.staatsbosbehee(...)Zwarte%20Dennen.aspx lijkt me wel prima geschikt voor zoiets inderdaad.
En bij Hollandscheveld ergens is ook zo'n recreatieplas met voorzieningen.
Op de site van staatsbosbeheer staat ook wel een en ander aan mooie opties. Er zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schoonhoven. Water, toilet, speeldingen zoals kabelbaan e.d., bossig.
Die ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zwarte dennen niet te ver van IJhorst bedoel je?
http://www.staatsbosbehee(...)Zwarte%20Dennen.aspx lijkt me wel prima geschikt voor zoiets inderdaad.
En bij Hollandscheveld ergens is ook zo'n recreatieplas met voorzieningen.
Ermerstrand vinden mijn ouders te ver.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef Dingest het volgende:
Misschien is Ermerstrand iets? Ik kom er eigenlijk nooitJe hebt ook nog de Kibbelkoele tussen Noord-Sleen en Schoonoord, genoeg bos maar ik weet niet hoe het met de WCs e.d. zit eigenlijk.
Erg druk daar,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Groningen heb je toch hoornse plas en meer en meer van dat soort ongein?
Volgens google maps 53 minuten rijden.quote:
psst psstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Groningen heb je toch hoornse plas en meer en meer van dat soort ongein?
Laat ze iets flexibeler opstellen ipv speling van 5 minuten, met zo'n instelling komen ze nergens in Drenthequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:08 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
Volgens google maps 53 minuten rijden.
Dat is meer dan me ouders willen
40, 45 min max
Wat dacht je van het Zuidlaardermeer? Bijvoorbeeld bij strandpaviljoen Meerzicht (Midlaren), daar heb je een grasveld, wc's. Noordlaarderbos ligt er een paar kilometer vanaf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef zuurtjuuh het volgende:
Mijn ouders gaan eindelijk over stag.
We hebben alleen en bos nodig, met een wc
miss bezoekerscentrum, en een grasveldje?
Lol Plan Schoonhoven, als dat geen nostalgie is.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Drenthe.. het afvoerputje van Nederland. Daar wonen echt de domste mensen van het land.
datislanggeledenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Lol Plan Schoonhoven, als dat geen nostalgie is.
Ik weet nog dat er in dat snack hokje een bordje hing met "Repen 1 gulden"
Je bent in de war met de randstadquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Drenthe.. het afvoerputje van Nederland. Daar wonen echt de domste mensen van het land.
Nou, dat je überhaupt in de randstad wil wonen zegt al genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Nu wonen er ook wel heel erg domme mensen in Drenthe hoor. Alleen die enclaves heb je vast overal in Nederland.
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Nu wonen er ook wel heel erg domme mensen in Drenthe hoor. Alleen die enclaves heb je vast overal in Nederland.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Drenthe is gewoon een achtergestelde provincie waar alleen stugge boeren wonen, en als je niet helemaal in dat plaatje past val je er snel buiten de boot.
Niet alleen Drenthe hoor, ook oost Groningen, Stadskanaal / Delftzijl en al die anderen leeglopende gebieden zijn gewoon in en in triest.
Emmen kent daarbij de meeste werkloosheid en is een van de snelst krimpende steden van NL, en dat zie je ook wel aan het publiek wat daar rond loopt, goude oorbelletjes in, een knauwend accent precies wat je in Noord Nederland verwacht.
De Randstad daar in tegen is heel divers, je word niet raar aangekeken als je net wat anders bent, en mensen zijn open naar elkaar, wel recht door zee, maar open.
In jullie provincie kijken ze liever twee jaar de kat uit de boom, voordat ze wat minder stug naar je worden, allemaal prima jullie zijn zo geboren en opgegroeid en weten niet beter, maar het blijft absoluut geen fijne mentaliteit.
En buiten de Randstad ook genoeg fijne plekken, zoals Brabant, erg naar mijn zin en de mensen zijn daar erg gezellig en ook redelijk divers.
Het is ook niet voor niks he jongens, dat jullie provincie leegloopt, dat komt vooral omdat de boel vergrijst is, en de jongeren naar Zwolle Groningen of naar de Randstad trekken voor werk.
De boeren pummels Gerben en Jan van de motorcross en het bier drink'n die in de fabriek of op het land werken blijven uiteindelijk over, dat heeft totaal niet ik zou er niet dood gevonden willen worden maar problemen dat deze provincie bestaat zijn er nou ook weer niet. Zolang ik er niet woon mogen jullie daar doen wat jullie willen.
Maar ga a.u.b niet op anderen gebieden die wel meegaan met de tijd, en niet leeglopen neerkijken, want dat bevestigd alleen maar jullie provinciale en wereldvreemde kijk op de wereld.
je naam zegt genoeg,quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Drenthe is gewoon een achtergestelde provincie waar alleen stugge boeren wonen, en als je niet helemaal in dat plaatje past val je er snel buiten de boot.
Niet alleen Drenthe hoor, ook oost Groningen, Stadskanaal / Delftzijl en al die anderen leeglopende gebieden zijn gewoon in en in triest.
Emmen kent daarbij de meeste werkloosheid en is een van de snelst krimpende steden van NL, en dat zie je ook wel aan het publiek wat daar rond loopt, goude oorbelletjes in, een knauwend accent precies wat je in Noord Nederland verwacht.
De Randstad daar in tegen is heel divers, je word niet raar aangekeken als je net wat anders bent, en mensen zijn open naar elkaar, wel recht door zee, maar open.
In jullie provincie kijken ze liever twee jaar de kat uit de boom, voordat ze wat minder stug naar je worden, allemaal prima jullie zijn zo geboren en opgegroeid en weten niet beter, maar het blijft absoluut geen fijne mentaliteit.
En buiten de Randstad ook genoeg fijne plekken, zoals Brabant, erg naar mijn zin en de mensen zijn daar erg gezellig en ook redelijk divers.
Het is ook niet voor niks he jongens, dat jullie provincie leegloopt, dat komt vooral omdat de boel vergrijst is, en de jongeren naar Zwolle Groningen of naar de Randstad trekken voor werk.
De boeren pummels Gerben en Jan van de motorcross en het bier drink'n die in de fabriek of op het land werken blijven uiteindelijk over, dat heeft totaal niet ik zou er niet dood gevonden willen worden maar problemen dat deze provincie bestaat zijn er nou ook weer niet. Zolang ik er niet woon mogen jullie daar doen wat jullie willen.
Maar ga a.u.b niet op anderen gebieden die wel meegaan met de tijd, en niet leeglopen neerkijken, want dat bevestigd alleen maar jullie provinciale en wereldvreemde kijk op de wereld.
Jou reactie gelijk ook weer, allochtoon ben je al als minstens een van je ouders buiten Nederland geboren is, en is dus een heel relatief iets.quote:
Dat accent van die Hollanders klink meer als aids. En je loopt een beetje dom te zeuren over ons ''accent'' zonder dat je vermoedelijk nooit langer als een dag hier geweest bent. Ga ergens anders trollen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Jou reactie gelijk ook weer, allochtoon ben je al als minstens een van je ouders buiten Nederland geboren is, en is dus een heel relatief iets.
En gelukkig ben ik een allochtoon, ben er trots op, in ben internationaal. Je zou maar als een provinciaal uit Drenthe opgevoed zijn die alleen allochtonen kennen van de plaatselijke afhaal chinees, nee dan je een tof persoon, not![]()
Ik noem wat feiten op over de provincie waarin je leeft, ik vind de mensen daar walgelijk ouderwets en dat accent is al helemaal om te huilen, en ik ben niet de enige in Zuid Holland die er zo over denkt.
Als je dat niet bevalt is dat een probleem van jou en niet een probleem van mij boertje.
Oja, en je reactie bevestigd weer hoe wereldvreemd en xenofoob jullie zijn. Grappig om te zien, maar triest is het wel dat er mensen bestaan zoals jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |