abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147147643
quote:
14s.gif Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef eQuaL het volgende:
Gisteravond gezien in IMAX schouwburgplein. Ik vond het zeker een 8 waard.

Beelden waren verder schitterend. Op bepaalde momenten kon je duidelijk de green screens voorstellen, maar over het algemeen viel het me niet op.

Wanneer kon je dat dan vooral zien? Deze film maakt juist weinig tot geen(?) gebruik van green screen.

quote:
Visually, he is a classicist, preferring to shoot as much “in-camera” as possible, using CGI only when absolutely necessary. No green screens were used during Interstellar, the majority of which was shot with real locations, miniatures, or sets using massive projectors.
http://www.theguardian.co(...)rebooted-blockbuster

http://screenrant.com/chr(...)lar-digital-vs-film/
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_147148130
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 14:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_147155973
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef UltraR het volgende:

Eens :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:58 schreef UltraR het volgende:

[..]

Wanneer kon je dat dan vooral zien? Deze film maakt juist weinig tot geen(?) gebruik van green screen.
Nice, wist ik niet.

Bedoelde het meer bij wijze van spreken. Op sommige plekken kon je duidelijk zien dat de achtergrond nep was, vraag me niet waar want de film was godsgruwelijk lang, dus heb het allemaal niet onthouden :D
Was verder ook niet storend ofzo, vond het juist een pluspunt dat je dat niet veel zag.
pi_147189147
Niet interstellar, maar wel gerelateerd. Als je de film tof vond vind je dit ook gaaf :P
pi_147210999
tvp voor een meesterstuk
Nothing to see here, carry on
pi_147253775
Gisteren gezien! Episch, geen ander woord voor _O_ .

Muziek was ook erg sterk, al heeft Zimmer wel een hele dikke knipoog gemaakt naar Philip Glass Koyaanisqatsi. Maar misschien is dat wel bewust geweest, aangezien Koyaanisqatsi ook wel "A state of life that calls for another way of living" betekent :)

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Agiath op 03-12-2014 17:58:50 ]
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_147254490
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:53 schreef Agiath het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_147260218
Mijn zusje heeft hem nog niet gezien.
Dit weekend misschien maar even overhalen, dan heb ik een excuus om hem nog een keer te zien :D
pi_147266966
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_147270577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:56 schreef Nic1 het volgende:

[..]

SPOILER
Wat niet? Uitleg? :P
pi_147273868
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Mijn zusje heeft hem nog niet gezien.
Dit weekend misschien maar even overhalen, dan heb ik een excuus om hem nog een keer te zien :D
Eerst met vrienden geweest. Daarna voor het eerst in m'n leven in m'n uppie naar de bioscoop gegaan om hem nog een keer te zien. Geen excuus nodig. :)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_147660373
Erg goede film. Heb er van genoten

Het enige wat voor mij niet duidelijk was, was het volgende.

SPOILER
  Admin woensdag 17 december 2014 @ 07:06:09 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147661375
Dat is nou het type paradox waar je in veel films en series over kunt vallen. Moet je toch wel bekend mee zijn.

Het is vergelijkbaar met: hoe kan hij terecht komen in Gargantua als hij nooit de locatie van NASA had ontdekt, terwijl hij zelf de coördinaten van NASA heeft gecommuniceerd vanuit Gargantua naar Aarde.

Da's gewoon een predestination paradox. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147661920
Mja maar goed, ze willen het een kloppend verhaal maken met de 5e dimensie maar toch gooit het alles door elkaar :P

Als ze de berichten nou hadden gekoppeld aan overlevenden van Plan B uit een hele andere "tijd" die bijv wilden voorkomen dat plan B zou lukken en dat Plan A juist zou lukken dan zou je geen paradox krijgen :D
  FOK!Fotograaf donderdag 1 januari 2015 @ 03:04:13 #167
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_148208855
Eergister gezien. Duurde wel even voordat ik in de film zat. Nu ben ik niet zo'n filmganger, maar wel enorm genoten. Geweldige muziek, grappig om uiteindelijk delen uit het begin in het einde weer terug te zien. En ook al is het een "happy ending", ik vind dat het nog een redelijk open einde heeft.

SPOILER
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_151588496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef AmaninFull het volgende:
Deze film gaat aan z'n eigen ambitie ten onder. Hij is heel groots opgezet, met veel gelul over wormholes, zwarte gaten, vierde en vijfde dimensies enz, maar de plot en karakterontwikkeling leidt hieronder. Ook de cast is ongelukkig gekozen met Anne Hathaway, sowieso een afgrijselijk irritante actrice en Michael Cain die je niet echt serieus neemt. En het helpt het niet dat er wel twee á drie keer zeker een kwartier wordt uitgetrokken om naar een climax toe te werken, met altijd dezelfde aanzwellende orgelmuziek. Die scène waarin het schip ternauwernood koppelt, je wist al lang dat het zou lukken, is daar een voorbeeld van.

Ik betwijfel ook of mensen nog daadwerkelijk snappen hoe de vork in de steel zit op het einde.

3/5
Vandaag de film gezien en dit verwoord mijn visie mooi.
pi_151589121
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vandaag de film gezien en dit verwoord mijn visie mooi.

Deze heeft ook wel wat mooie punten _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151633080
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Treffende punten zelfs :D
Dat kanaal kende ik niet, ga ik volgen want dit is puik gedaan _O-
pi_151633167
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Treffende punten zelfs :D
Dat kanaal kende ik niet, ga ik volgen want dit is puik gedaan _O-
Ja, het is echt heel sterk. Sterke kritiek in een komisch jasje. Ben het er niet altijd mee eens, maar soms moeten ze ook op zoek gaan naar iets om over te bitchen zonder dat daar reden toe is (en dat geven ze dan ook meteen toe). De stem van die kerel is ook zo geniaal _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151633388
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ah mooi, precies mijn kritiek op de film. :P Grappig filmpje wel, ze hebben er ook een over Game of Thrones. :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152501915
goeie film!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')