Wanneer kon je dat dan vooral zien? Deze film maakt juist weinig tot geen(?) gebruik van green screen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef eQuaL het volgende:
Gisteravond gezien in IMAX schouwburgplein. Ik vond het zeker een 8 waard.
Beelden waren verder schitterend. Op bepaalde momenten kon je duidelijk de green screens voorstellen, maar over het algemeen viel het me niet op.
http://www.theguardian.co(...)rebooted-blockbusterquote:Visually, he is a classicist, preferring to shoot as much “in-camera” as possible, using CGI only when absolutely necessary. No green screens were used during Interstellar, the majority of which was shot with real locations, miniatures, or sets using massive projectors.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Eensquote:
Nice, wist ik niet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:58 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wanneer kon je dat dan vooral zien? Deze film maakt juist weinig tot geen(?) gebruik van green screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Agiath op 03-12-2014 17:58:50 ]Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:53 schreef Agiath het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]Wat niet? Uitleg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst met vrienden geweest. Daarna voor het eerst in m'n leven in m'n uppie naar de bioscoop gegaan om hem nog een keer te zien. Geen excuus nodig.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Mijn zusje heeft hem nog niet gezien.
Dit weekend misschien maar even overhalen, dan heb ik een excuus om hem nog een keer te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
Vandaag de film gezien en dit verwoord mijn visie mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef AmaninFull het volgende:
Deze film gaat aan z'n eigen ambitie ten onder. Hij is heel groots opgezet, met veel gelul over wormholes, zwarte gaten, vierde en vijfde dimensies enz, maar de plot en karakterontwikkeling leidt hieronder. Ook de cast is ongelukkig gekozen met Anne Hathaway, sowieso een afgrijselijk irritante actrice en Michael Cain die je niet echt serieus neemt. En het helpt het niet dat er wel twee á drie keer zeker een kwartier wordt uitgetrokken om naar een climax toe te werken, met altijd dezelfde aanzwellende orgelmuziek. Die scène waarin het schip ternauwernood koppelt, je wist al lang dat het zou lukken, is daar een voorbeeld van.
Ik betwijfel ook of mensen nog daadwerkelijk snappen hoe de vork in de steel zit op het einde.
3/5
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vandaag de film gezien en dit verwoord mijn visie mooi.
Treffende punten zelfsquote:
Ja, het is echt heel sterk. Sterke kritiek in een komisch jasje. Ben het er niet altijd mee eens, maar soms moeten ze ook op zoek gaan naar iets om over te bitchen zonder dat daar reden toe is (en dat geven ze dan ook meteen toe). De stem van die kerel is ook zo geniaalquote:Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Treffende punten zelfs![]()
Dat kanaal kende ik niet, ga ik volgen want dit is puik gedaan
Ah mooi, precies mijn kritiek op de film.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |