Mongoolquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Flikker op man, als hij egt vrouw was en geen aandacht wilde had ze dat nooit gezegd jwt
ben geen mongol
Zoiets. Sowieso de reden waarom ik geen voorruitgang boek. Qua kracht gaat het wel beter. Ik kan meer gewicht aan. Maar in de spiegel zie ik daar helemaal niets van terug.quote:
Doe daar wat aan dan...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets. Sowieso de reden waarom ik geen voorruitgang boek. Qua kracht gaat het wel beter. Ik kan meer gewicht aan. Maar in de spiegel zie ik daar helemaal niets van terug.
Het klinkt vreemd maar ik vind het lastig om meer te eten. Ik ben me ervan bewust dat dit niet goed is maar als ik denk aan meer eten ben ik bang dat ik aankom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit hoort sowieso niet in onzin![]()
Oh ik dacht dat je post gekopieerd was uit het dieet topic ofzo.damn, meer eten joh!!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets. Sowieso de reden waarom ik geen voorruitgang boek. Qua kracht gaat het wel beter. Ik kan meer gewicht aan. Maar in de spiegel zie ik daar helemaal niets van terug.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:30 schreef Kerol het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je post gekopieerd was uit het dieet topic ofzo.damn, meer eten joh!!
Ik weet het MarMar. Ik ben allang blij dat ik er vanaf ben. Ik heb alleen van die dagen dat waar het helemaal misgaat. Zoals vandaag dus.quote:
Bon, je slaapt nog niet, pak een banaan, of twee, smeer een boterham met pindakaasquote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
was het maar zo
[..]
Ik weet het MarMar. Ik ben allang blij dat ik er vanaf ben. Ik heb alleen van die dagen dat waar het helemaal misgaat. Zoals vandaag dus.
Maarja, het komt wel goed![]()
Zal ik doen. Trustenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bon, je slaapt nog niet, pak een banaan, of twee, smeer een boterham met pindakaas
Meanwhile ga ik lekker slapen, nite nite!
Waarom neem je eiwitshakes?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
Oke; mijn eetlijst van vandaag:
O: 250 ml eiwitshake (halfvolle melk omdat we geen magere melk meer hadden)
L: 2 volkoren broodjes met kipfilet
D: 100 gram rijst met kip
T: 250 ml eiwitshake na work out (triceps en borst + uur bodystep)
hoe fucking triest is dit dan?
Goede vraag.quote:
drink soms ook wel eens een shake omdat ze lekker zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goede vraag.
Omdat ik mijn hoeveelheid eiwitten nooit uit voeding kan halen. Ik weet dat het drinken van shakes nutteloos is op dit moment. Maar ik vind het ook lekker hoor, daar niet van
Wat eet je op een normale dag? Je hoeft ook niet per se meer te eten, maar gewoon eiwitrijk voedsel. Wss weet je dit allang, maar just saying.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goede vraag.
Omdat ik mijn hoeveelheid eiwitten nooit uit voeding kan halen. Ik weet dat het drinken van shakes nutteloos is op dit moment. Maar ik vind het ook lekker hoor, daar niet van
Melkquote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat eet je op een normale dag? Je hoeft ook niet per se meer te eten, maar gewoon eiwitrijk voedsel. Wss weet je dit allang, maar just saying.
Hoe maak jij je shakes lekker?
Op een vrije dag:quote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat eet je op een normale dag? Je hoeft ook niet per se meer te eten, maar gewoon eiwitrijk voedsel. Wss weet je dit allang, maar just saying.
Hoe maak jij je shakes lekker?
Niet teveel eierenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Op een vrije dag:
O: meestal omelet (drie eieren) of een portie havermout
L: twee volkoren bth met tonijn/kip/kalkoen of ei
D: zalm/kip/vlees met een portie groenten
Tja, als ik naar school moet vast ik meestal (Eat Stop Eat). Het vasten verbreek ik meestal met een portie rijst, kip en groenten. Lekker, snel en makkelijk.
Shakes drink ik meestal alleen na een work out. Ik heb vandaag 1 als ontbijt genomen omdat ik haast had.
Ik drink de BSN Lean Dessert shakes. Er zit 2 gram suiker in per scoop. Waarschijnlijk is dat de reden waarom het zo lekker is. Ik doe er altijd magere melk bij (extra eiwitten he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |