Wat ik me afvraag opeens is of ook grote spaarders en bedrijven hier last van hebben. Stel je voor dat je net als bedrijf 10.000.000 moet overmaken sta je opeens 200.000 euro roodquote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet vrijdag met de trein ik mag toch hopen dat ik dan mijn geld weer terug heb..
Kunnen ze niet, want over 10 jaar kan je alleen met pinnen betalen als het aan de banken ligt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef YazooW het volgende:
Kijk iedereen dan afhankelijk zijn van de bank![]()
Hoe gaan die mensen zich redden als een keer echt de pleuris uitbreekt?
Die bestaan niet, ze dienen een wettig betaalmiddel gewoon te accepteren.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Handig bij de ALLEEN PIINNEN supermarkten.
Ja hoor, ook voor jongeren.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
kan bij de ING ook, mijn moeder krijgt dat nog, gratis. Alleen voor oudere mensen.
Ik denk zelfs morgen al. Bouwbedrijven mogen echt niet te laat betalen hoor bv, dan krijgen ze boete's of de aannemers zegghen toedeledoekie.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag opeens is of ook grote spaarders en bedrijven hier last van hebben. Stel je voor dat je net als bedrijf 10.000.000 moet overmaken sta je opeens 200.000 euro rood
Als ze het niet voor vrijdag gefixed hebben zullen er wel wat klanten weglopen.
Bestaan allang hoor. Amsterdam was er 1 dacht ik, nog wel meer.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die bestaan niet, ze dienen een wettig betaalmiddel gewoon te accepteren.
klopt maar dan staat het ook wel met grote borden bij de ingang van de winkelquote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bestaan allang hoor. Amsterdam was er 1 dacht ik, nog wel meer.
Inderdaad. Ja, eerst het gebruikelijke wat bedrijven en overheid doen : schuld leggen bij de burger. Altijd. Oh, u kan niet pinnen? Pech, had u maar uw saldo moeten controleren. Schuld bij ons? Nee joh, dat kan niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Precies, als het overduidelijk is dat er een issue is en de bank gaat dat in eerste instantie stelselmatig bagatelliseren, dan geeft dat een heel slecht signaal af. Niet kloppende saldi of overschrijvingen bij een bank, of ook maar het vermoeden daarvan, is vergelijkbaar met dikke vette ratten in de keuken van een sterrestaurant. Dat moeten ze zich toch realiseren en daar hadden de communicatie-mensen wel beter op moeten reageren.
Oh? Doe eens een linkje?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Eeehm, nee. Dat hoeven ze niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-overal-betalen.htmlquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wordt hierboven toch beaamd. Denk je dat ik foto's er van neem ofzo ?
Onzin. Er is geen acceptatieplicht voor wettige betaalmiddelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kan je niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Hoe bewijs je eigenlijk hoeveel geld je hebt als ING claimt dat je minder hebt?
Die kerel zegt dat in een winkel niet alleen met pinpas betaald mag worden, daar vraag ik een linkje ter ondersteuning van.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wordt hierboven toch beaamd. Denk je dat ik foto's er van neem ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |