Oja. Aaaaaaaand it's gone.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gebruik dan de juiste south park meme:
[ afbeelding ]
Idem hier. Ik weet ook niet wat mijn saldo was. Als ze er een paar honderd euro van afhalen zou ik dat niet merken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet. Je verwacht dit niet he. Hoe naief.
Haal snel al je geld van de rekening, hupppp! Neem het zekere voor het onzekere. Je weet het nietquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopen
echnie hoor, gelukkig heb ik nog een andere rekening en daar is op dit moment niks aan de hand. En genoeg cash in de knip om 't 2 weken uit te zingenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopen
twitter:patricksavalle twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:52:32Chaos bij de Appie Hein omdat mensen ineens geen geld meer op hun ING rekening hebben staan. Laten transportband vol boodschappen achter. reageer retweet
Gewoon maandelijks je saldo en transactielijst printen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Idem hier. Ik weet ook niet wat mijn saldo was. Als ze er een paar honderd euro van afhalen zou ik dat niet merken.
Vanaf nu ga ik geregeld mijn saldo noteren. Want ik vertrouw ze niet op hun blauwe ogen.
The end of modern society.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
twitter:patricksavalle twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:52:32Chaos bij de Appie Hein omdat mensen ineens geen geld meer op hun ING rekening hebben staan. Laten transportband vol boodschappen achter. reageer retweet
Dan zeggen de banken dat je het gefotosoept hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon maandelijks je saldo en transactielijst printen.
Ik doe met je mee. Dit wordt mijn nieuwe posticon voor altijd. Oke?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Automatisch het volgende:
Alles van je rekening halen laat die banken het maar lekker uitzoeken.
De grap is dat iemand met veel geld over het algemeen juist heel erg goed op de hoogte is van zijn saldo. typische onzekere zolderkamer autist post bedoel je.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klassieke verkapte kijk-mij-veel-poen-hebben post. Zie je niet veel meer dezer dagen.
net als vroeger cash.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?
Tja probeer creatief te zijn in plaats van zo afhankelijk te zijn van een bank. Je ziet wat er gebeurt als men even niet kan inloggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?
Ja, dat is een les voor de volgende keer. De gedachte dat ING zomaar geld heeft kunnen laten verdwenen kan ik echter moeilijk los laten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was hier vanmiddag ook al zo. En enorme rijen. En personeel dat nog van niks wist...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
The end of modern society.
Je snapt dat geld bij banken gewoon records zijn in een database, toch? Waarom heb je het daar moeilijk mee?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat is een les voor de volgende keer. De gedachte dat ING zomaar geld heeft kunnen laten verdwenen kan ik echter moeilijk los laten.
Ik heb bij 2 verschillende banken een rekening en dus geen probleem. In de jaren '80 had we een buuf zonder bankrekening die onder protest toch een rekening opende, omdat zijn werkgever weigerde om zijn loon nog langer in het toen bekende bruine papieren vlopje te overhandigenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Tja probeer creatief te zijn in plaats van zo afhankelijk te zijn van een bank. Je ziet wat er gebeurt als men even niet kan inloggen.
Paasdagen. Konden er geen transacties gedaan worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Bij mij lijkt eea te kloppen, zelfs de spaarrekening. Pfoe!
Alleen staan er twee overboekingen genoteerd met een *-etje. Gereserveerd dus, begrijp ik.
Vreemd want ze zijn van 1 april terwijl ik daarna al wel betalingen heb gedaan die gewoon zijn afgeboekt.
1 april-grap?
Oh oude vrienden van mijn ouders zijn ook zo. Die doen alles cash.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb 2 verschillende banken een rekening en dus geen probleem. In de jaren '80 had we een buuf zonder bankrekening die onder protest toch een rekening opende, omdat zijn werkgever weigerde om zijn loon nog langer in het toen bekende bruine papieren vlopje te overhandigen
Staat er al hoor, op Twitter, Facebook en hun eigen site: http://www.ing.nl/de-ing/(...)-mijn-ing/index.aspxquote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Farenji het volgende:
Nu hebben ze bij ING hele legers van communicatie-experts, PR-pikkies, perswoordvoerders, social media guru's en meer van dat soort kulvolk in dienst. Hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds geen duidelijke communicatie is gekomen? Niks op de site, geen enkele officiele mededelingen... laat iedereen maar lekker in het duister zitten. Zo kweek je onzekerheid en paniek he!
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb 2 verschillende banken een rekening en dus geen probleem. In de jaren '80 had we een buuf zonder bankrekening die onder protest toch een rekening opende, omdat zijn werkgever weigerde om zijn loon nog langer in het toen bekende bruine papieren vlopje te overhandigen
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef macca728 het volgende:
Er is geen sprake van een storing bij Mijn ING.'
quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Onzekerheid en paniekquote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Farenji het volgende:
Nu hebben ze bij ING hele legers van communicatie-experts, PR-pikkies, perswoordvoerders, social media guru's en meer van dat soort kulvolk in dienst. Hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds geen duidelijke communicatie is gekomen? Niks op de site, geen enkele officiele mededelingen... laat iedereen maar lekker in het duister zitten. Zo kweek je onzekerheid en paniek he!
ja dat zeg ik, mensen die niet konden pinnen liegen ook.quote:
De timing is een beetje off, met Cyprus nog vers in het geheugenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Onzekerheid en paniek
Doe zelf even rustig. Storingen gebeuren soms wel eens. Als er een bank in Europa is die too big to fail is dan is het wel de "grotere hoeveelheid geld in ons beheer dan de hele benelux"-ING.
Sowieso ziet zo'n scenario er heel anders uit. Maar blijkbaar zijn mensen nogal simpele kuddedieren die bij het minste geringste al doemscenario's gaan lopen spuien aan elkaar.
En wie zegt dat ze het saldo straks niet een paar honderd euro lager zetten? Hoe kan ik controleren dat die database klopt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je snapt dat geld bij banken gewoon records zijn in een database, toch? Waarom heb je het daar moeilijk mee?
Inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Onzekerheid en paniek
Doe zelf even rustig. Storingen gebeuren soms wel eens. Als er een bank in Europa is die too big to fail is dan is het wel de "grotere hoeveelheid geld in ons beheer dan de hele benelux"-ING.
Sowieso ziet zo'n scenario er heel anders uit. Maar blijkbaar zijn mensen nogal simpele kuddedieren die bij het minste geringste al doemscenario's gaan lopen spuien aan elkaar.
Neenee, ik kon/kan echt niet pinnen en dat moet kunnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, mensen die niet konden pinnen liegen ook.
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.
Een woordvoerster van betaalorganisatie Currence laat woensdagmiddag weten niets vreemds te zien in het betalingsverkeer. Ook heeft zij nog geen melding gekregen van ING dat er sprake zou zijn van een storing.
Ze zeggen dat het saldo mogelijk niet correct zichtbaar is, dus dat kan dan voor nu kloppen toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze het saldo straks niet een paar honderd euro lager zetten? Hoe kan ik controleren dat die database klopt.
Ik kan nu eindelijk weer inloggen, en volgens mij mis echt wat. Dit omdat toen ik de laatste keer inlogde het saldo boven een bepaald bedrag stond. Ik weet niet meer precies hoeveel het was, meer wel dat het boven dat bedrag was. ik weet ook nog exact welke dag dat was.
Als ik nu mijn huidige saldo neem, en ik tel daar alle afschrijvingen tot die dag bij op, kom ik niet aan dat bedrag. Scheelt zo'n 280 euro. Ik mis dus meer, omdat het saldo toen in in ieder geval boven dat ronde bedrag stond...
Ik leer alleen dat je banken steeds minder kan vertrouwen en dat sparen voor de dommen is.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
InderdaadNu maar hopen dat niet iedereen massaal zijn geld gaat pinnen, dan komen er wel problemen. Maar ik neem aan dat we van 2008 wel hebben geleerd.
2008?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
InderdaadNu maar hopen dat niet iedereen massaal zijn geld gaat pinnen, dan komen er wel problemen. Maar ik neem aan dat we van 2008 wel hebben geleerd.
Er is natuurlijk wel een tanend vertrouwen in de bancaire sector, deels veroorzaakt door hen zelf en deels veroorzaakt door hoe de politiek met de problemen in de bancaire sector om gaat. Normaal merk je daar niet zoveel van, maar er hoeft maar weinig te gebeuren om de onzekerheid, paniek vind ik wat overdreven, tot uiting te laten komen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef SpecialK het volgende:
Mensen kunnen elkaar ook aardig ophitsen via alle sociale media tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een tanend vertrouwen in de bancaire sector, deels veroorzaakt door hen zelf en deels veroorzaakt door hoe de politiek met de problemen in de bancaire sector om gaat. Normaal merk je daar niet zoveel van, maar er hoeft maar weinig te gebeuren om de onzekerheid, paniek vind ik wat overdreven, tot uiting te laten komen.
Zeker als half Nederland doorheeft dat er wat aan de hand is terwijl de bank doet alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een tanend vertrouwen in de bancaire sector, deels veroorzaakt door hen zelf en deels veroorzaakt door hoe de politiek met de problemen in de bancaire sector om gaat. Normaal merk je daar niet zoveel van, maar er hoeft maar weinig te gebeuren om de onzekerheid, paniek vind ik wat overdreven, tot uiting te laten komen.
Ja, maar ik heb geen dubbele afschrijvingen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het saldo mogelijk niet correct zichtbaar is, dus dat kan dan voor nu kloppen toch?
Als ik de tekst zo lees is dat niet de voorwaarde om evt. een verkeerd saldo getoond te krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen dubbele afschrijvingen.
Dat dus ook inderdaad. Toenemende macht van de consument door Twitter, FOK! en Facebook, positieve ontwikkeling vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
Zeker als half Nederland doorheeft dat er wat aan de hand is terwijl de bank doet alsof er niks aan de hand is.
Bedrijven en overheid komen minder makkelijk weg met hun onzinverhalen van de PR-mannetjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen kunnen elkaar ook aardig ophitsen via alle sociale media tegenwoordig.
Al twee of drie dagen geen enkele transactie gedaan en sta ook rood. Hoelang zal het duren voordat ING eerlijk is over wat er aan de hand is?quote:"Door de storing van vandaag zijn de incasso afschrijvingen gecontroleerd op het saldo van afgelopen nacht en pas vandaag geboekt. Dit kan er toe leiden dat klanten die vandaag geld hebben uitgegeven (pinnen of geld overschrijven) te maken krijgen met (ongeoorloofde) roodstand, omdat beide type betalingen zijn afgeschreven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |