abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124844886
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Gebruik dan de juiste south park meme:

[ afbeelding ]
Oja. Aaaaaaaand it's gone. _O- _O- _O_
  woensdag 3 april 2013 @ 18:52:26 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124844938
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oja. Aaaaaaaand it's gone. _O- _O- _O_
*POEF*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_124844942
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Farenji het volgende:

[..]

Nee, inderdaad niet. Je verwacht dit niet he. Hoe naief.
Idem hier. Ik weet ook niet wat mijn saldo was. Als ze er een paar honderd euro van afhalen zou ik dat niet merken.

Vanaf nu ga ik geregeld mijn saldo noteren. Want ik vertrouw ze niet op hun blauwe ogen.
pi_124844948
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Doodloper het volgende:

[..]

nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopen
Haal snel al je geld van de rekening, hupppp! Neem het zekere voor het onzekere. Je weet het niet :{w
  woensdag 3 april 2013 @ 18:52:41 #108
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_124844951
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Doodloper het volgende:

[..]

nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopen
echnie hoor, gelukkig heb ik nog een andere rekening en daar is op dit moment niks aan de hand. En genoeg cash in de knip om 't 2 weken uit te zingen :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_124845000
patricksavalle twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:52:32 Chaos bij de Appie Hein omdat mensen ineens geen geld meer op hun ING rekening hebben staan. Laten transportband vol boodschappen achter. reageer retweet
  Forum Admin woensdag 3 april 2013 @ 18:55:16 #110
232445 crew  Specularium
pi_124845073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Ludd het volgende:

[..]

Idem hier. Ik weet ook niet wat mijn saldo was. Als ze er een paar honderd euro van afhalen zou ik dat niet merken.

Vanaf nu ga ik geregeld mijn saldo noteren. Want ik vertrouw ze niet op hun blauwe ogen.
Gewoon maandelijks je saldo en transactielijst printen.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:55:25 #111
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124845081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
patricksavalle twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:52:32 Chaos bij de Appie Hein omdat mensen ineens geen geld meer op hun ING rekening hebben staan. Laten transportband vol boodschappen achter. reageer retweet
The end of modern society.
pi_124845082
Alles van je rekening halen laat die banken het maar lekker uitzoeken.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:56:11 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124845108
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan zeggen de banken dat je het gefotosoept hebt. 9.gif
pi_124845136
quote:

[..]

Ik doe met je mee. Dit wordt mijn nieuwe posticon voor altijd. Oke?
  woensdag 3 april 2013 @ 18:56:49 #115
78780 deedeetee
pi_124845147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Automatisch het volgende:
Alles van je rekening halen laat die banken het maar lekker uitzoeken.
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?
  woensdag 3 april 2013 @ 18:56:51 #116
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_124845148
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Klassieke verkapte kijk-mij-veel-poen-hebben post. Zie je niet veel meer dezer dagen.
De grap is dat iemand met veel geld over het algemeen juist heel erg goed op de hoogte is van zijn saldo. typische onzekere zolderkamer autist post bedoel je.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_124845170
pi_124845216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef deedeetee het volgende:

[..]

net als vroeger cash.
pi_124845257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Tja probeer creatief te zijn in plaats van zo afhankelijk te zijn van een bank. Je ziet wat er gebeurt als men even niet kan inloggen.
pi_124845283
quote:

[..]

Ja, dat is een les voor de volgende keer. De gedachte dat ING zomaar geld heeft kunnen laten verdwenen kan ik echter moeilijk los laten. :')
pi_124845308
Hier ook problemen :N Ik had al een rotdag en toen ik opeens niet meer kon pinnen flipte ik wel een beetje. (Buiten alleen hoor, ik heb geen cassières aangevallen) Bij mij dus saldo in de min terwijl ik niet in de min kan staan, dubbele overboekingen en ongeveer 50 a 60 euro foetsie. (Dat lijkt niet veel maar dat is dus wel mijn complete maand 'inkomen')

Nu ik weet wat er aan de hand is kijk ik het allemaal rustig aan, al hoop ik wel dat het snel geregeld is want anders zit ik zonder shag :')

En nu ga ik lekker mee lezen.
  woensdag 3 april 2013 @ 19:00:14 #122
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124845319
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

The end of modern society.
Was hier vanmiddag ook al zo. En enorme rijen. En personeel dat nog van niks wist...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124845354
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef JoelBaka het volgende:
zonder shag :')

Haha. :')
  woensdag 3 april 2013 @ 19:02:00 #124
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_124845410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, dat is een les voor de volgende keer. De gedachte dat ING zomaar geld heeft kunnen laten verdwenen kan ik echter moeilijk los laten. :')
Je snapt dat geld bij banken gewoon records zijn in een database, toch? Waarom heb je het daar moeilijk mee?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_124845439
Nu hebben ze bij ING hele legers van communicatie-experts, PR-pikkies, perswoordvoerders, social media guru's en meer van dat soort kulvolk in dienst. Hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds geen duidelijke communicatie is gekomen? Niks op de site, geen enkele officiele mededelingen... laat iedereen maar lekker in het duister zitten. Zo kweek je onzekerheid en paniek he!
  woensdag 3 april 2013 @ 19:03:02 #126
78780 deedeetee
pi_124845462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Automatisch het volgende:

[..]

Tja probeer creatief te zijn in plaats van zo afhankelijk te zijn van een bank. Je ziet wat er gebeurt als men even niet kan inloggen.
Ik heb bij 2 verschillende banken een rekening en dus geen probleem. In de jaren '80 had we een buuf zonder bankrekening die onder protest toch een rekening opende, omdat zijn werkgever weigerde om zijn loon nog langer in het toen bekende bruine papieren vlopje te overhandigen :D
pi_124845466
Lekkere informatie ook, er is geen storing bij Mijn ING, oh daarom krijg ik een melding dat er een storing is.

Op de site van ING staat inmiddels te lezen dat klanten door de problemen mogelijk te maken krijgen met - mogelijk ongeoorloofde - roodstand. 'Door de storing van vandaag zijn de incasso afschrijvingen gecontroleerd op het saldo van afgelopen nacht en pas vandaag geboekt. Dit kan er toe leiden dat klanten die vandaag geld hebben uitgegeven (pinnen of geld overschrijven) te maken krijgen met (ongeoorloofde) roodstand, omdat beide type betalingen zijn afgeschreven.'

Een woordvoerder laat in een reactie op de onrust weten dat de bank de gegevens van alle betalingen vannacht niet volledig heeft verwerkt. Dat euvel is pas vandaag aan het licht gekomen. 'Wij bieden alle klanten onze excuses aan voor het ongemak en doen er alles aan om het probleem te verhelpen', zegt hij. 'Maar klanten kunnen gewoon internetbankieren. Er is geen sprake van een storing bij Mijn ING.'
Ook via Twitter is de bank dat aan het communiceren
  woensdag 3 april 2013 @ 19:03:30 #128
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_124845492
Overbelast
Say what?
pi_124845499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Bij mij lijkt eea te kloppen, zelfs de spaarrekening. Pfoe!

Alleen staan er twee overboekingen genoteerd met een *-etje. Gereserveerd dus, begrijp ik.
Vreemd want ze zijn van 1 april terwijl ik daarna al wel betalingen heb gedaan die gewoon zijn afgeboekt.

1 april-grap? :')
Paasdagen. Konden er geen transacties gedaan worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_124845504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb 2 verschillende banken een rekening en dus geen probleem. In de jaren '80 had we een buuf zonder bankrekening die onder protest toch een rekening opende, omdat zijn werkgever weigerde om zijn loon nog langer in het toen bekende bruine papieren vlopje te overhandigen :D
Oh oude vrienden van mijn ouders zijn ook zo. Die doen alles cash.
pi_124845509
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Farenji het volgende:
Nu hebben ze bij ING hele legers van communicatie-experts, PR-pikkies, perswoordvoerders, social media guru's en meer van dat soort kulvolk in dienst. Hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds geen duidelijke communicatie is gekomen? Niks op de site, geen enkele officiele mededelingen... laat iedereen maar lekker in het duister zitten. Zo kweek je onzekerheid en paniek he!
Staat er al hoor, op Twitter, Facebook en hun eigen site: http://www.ing.nl/de-ing/(...)-mijn-ing/index.aspx
pi_124845522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb 2 verschillende banken een rekening en dus geen probleem. In de jaren '80 had we een buuf zonder bankrekening die onder protest toch een rekening opende, omdat zijn werkgever weigerde om zijn loon nog langer in het toen bekende bruine papieren vlopje te overhandigen :D
Hardop gelachen. :D
  woensdag 3 april 2013 @ 19:04:25 #133
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124845537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef macca728 het volgende:
Er is geen sprake van een storing bij Mijn ING.'
quote:
Drukte op Mijn ING

Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 3 april 2013 @ 19:04:48 #134
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_124845564
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Farenji het volgende:
Onzekerheid en paniek :')

Doe zelf even rustig. Storingen gebeuren soms wel eens. Als er een bank in Europa is die too big to fail is dan is het wel de "grotere hoeveelheid geld in ons beheer dan de hele benelux"-ING.

Sowieso ziet zo'n scenario er heel anders uit. Maar blijkbaar zijn mensen nogal simpele kuddedieren die bij het minste geringste al doemscenario's gaan lopen spuien aan elkaar.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_124845602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[..]

ja dat zeg ik, mensen die niet konden pinnen liegen ook.

De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.

Een woordvoerster van betaalorganisatie Currence laat woensdagmiddag weten niets vreemds te zien in het betalingsverkeer. Ook heeft zij nog geen melding gekregen van ING dat er sprake zou zijn van een storing.
pi_124845624
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Doe zelf even rustig. Storingen gebeuren soms wel eens. Als er een bank in Europa is die too big to fail is dan is het wel de "grotere hoeveelheid geld in ons beheer dan de hele benelux"-ING.

Sowieso ziet zo'n scenario er heel anders uit. Maar blijkbaar zijn mensen nogal simpele kuddedieren die bij het minste geringste al doemscenario's gaan lopen spuien aan elkaar.
De timing is een beetje off, met Cyprus nog vers in het geheugen :7
pi_124845638
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je snapt dat geld bij banken gewoon records zijn in een database, toch? Waarom heb je het daar moeilijk mee?
En wie zegt dat ze het saldo straks niet een paar honderd euro lager zetten? Hoe kan ik controleren dat die database klopt.

Ik kan nu eindelijk weer inloggen, en volgens mij mis echt wat. Dit omdat toen ik de laatste keer inlogde het saldo boven een bepaald bedrag stond. Ik weet niet meer precies hoeveel het was, meer wel dat het boven dat bedrag was. ik weet ook nog exact welke dag dat was.

Als ik nu mijn huidige saldo neem, en ik tel daar alle afschrijvingen tot die dag bij op, kom ik niet aan dat bedrag. Scheelt zo'n 280 euro. Ik mis dus meer, omdat het saldo toen in in ieder geval boven dat ronde bedrag stond...
pi_124845664
quote:

[..]

Inderdaad :) Nu maar hopen dat niet iedereen massaal zijn geld gaat pinnen, dan komen er wel problemen. Maar ik neem aan dat we van 2008 wel hebben geleerd.
pi_124845740
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja dat zeg ik, mensen die niet konden pinnen liegen ook.

De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.

Een woordvoerster van betaalorganisatie Currence laat woensdagmiddag weten niets vreemds te zien in het betalingsverkeer. Ook heeft zij nog geen melding gekregen van ING dat er sprake zou zijn van een storing.

Neenee, ik kon/kan echt niet pinnen en dat moet kunnen.
pi_124845746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Ludd het volgende:

[..]

En wie zegt dat ze het saldo straks niet een paar honderd euro lager zetten? Hoe kan ik controleren dat die database klopt.

Ik kan nu eindelijk weer inloggen, en volgens mij mis echt wat. Dit omdat toen ik de laatste keer inlogde het saldo boven een bepaald bedrag stond. Ik weet niet meer precies hoeveel het was, meer wel dat het boven dat bedrag was. ik weet ook nog exact welke dag dat was.

Als ik nu mijn huidige saldo neem, en ik tel daar alle afschrijvingen tot die dag bij op, kom ik niet aan dat bedrag. Scheelt zo'n 280 euro. Ik mis dus meer, omdat het saldo toen in in ieder geval boven dat ronde bedrag stond...
Ze zeggen dat het saldo mogelijk niet correct zichtbaar is, dus dat kan dan voor nu kloppen toch?
pi_124845767
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Inderdaad :) Nu maar hopen dat niet iedereen massaal zijn geld gaat pinnen, dan komen er wel problemen. Maar ik neem aan dat we van 2008 wel hebben geleerd.
Ik leer alleen dat je banken steeds minder kan vertrouwen en dat sparen voor de dommen is.
pi_124845768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

2008? :P
pi_124845795
quote:

Er is natuurlijk wel een tanend vertrouwen in de bancaire sector, deels veroorzaakt door hen zelf en deels veroorzaakt door hoe de politiek met de problemen in de bancaire sector om gaat. Normaal merk je daar niet zoveel van, maar er hoeft maar weinig te gebeuren om de onzekerheid, paniek vind ik wat overdreven, tot uiting te laten komen.
pi_124845829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Er is natuurlijk wel een tanend vertrouwen in de bancaire sector, deels veroorzaakt door hen zelf en deels veroorzaakt door hoe de politiek met de problemen in de bancaire sector om gaat. Normaal merk je daar niet zoveel van, maar er hoeft maar weinig te gebeuren om de onzekerheid, paniek vind ik wat overdreven, tot uiting te laten komen.
Mensen kunnen elkaar ook aardig ophitsen via alle sociale media tegenwoordig.
  woensdag 3 april 2013 @ 19:10:36 #145
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124845850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zeker als half Nederland doorheeft dat er wat aan de hand is terwijl de bank doet alsof er niks aan de hand is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_124845857
quote:
15s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:08 schreef Ziba het volgende:

[..]

2008? :P
Kredietcrisis?
pi_124845862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:08 schreef STING het volgende:

[..]

Ze zeggen dat het saldo mogelijk niet correct zichtbaar is, dus dat kan dan voor nu kloppen toch?
Ja, maar ik heb geen dubbele afschrijvingen.
pi_124845926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb geen dubbele afschrijvingen.
Als ik de tekst zo lees is dat niet de voorwaarde om evt. een verkeerd saldo getoond te krijgen.
pi_124845939
Het beroerde is dat je bij de ING niet kunt zien hoe hoog je saldo was, of je moet je jaaroverzicht opvragen en iedere transactie vanaf 1 januari gaan terugrekenen. Bij de ABN kun je bij iedere transactie zien wat je saldo opdat moment was. Daar stoor ik me al veel langer aan, vooral sinds de papieren afschriften gestopt zijn.

Ook bij mij zijn 2 bedragen (reserveringen) dubbel afgeboekt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_124845964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
Zeker als half Nederland doorheeft dat er wat aan de hand is terwijl de bank doet alsof er niks aan de hand is.
Dat dus ook inderdaad. Toenemende macht van de consument door Twitter, FOK! en Facebook, positieve ontwikkeling vind ik. :)
pi_124845986
bij rabo ken je ervoor kiezen om 1 keer per maand een papieren afschrift te krijgen

hiervoor moet je wel betalen
pi_124845995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef STING het volgende:

[..]

Mensen kunnen elkaar ook aardig ophitsen via alle sociale media tegenwoordig.
Bedrijven en overheid komen minder makkelijk weg met hun onzinverhalen van de PR-mannetjes.
pi_124846016
quote:
"Door de storing van vandaag zijn de incasso afschrijvingen gecontroleerd op het saldo van afgelopen nacht en pas vandaag geboekt. Dit kan er toe leiden dat klanten die vandaag geld hebben uitgegeven (pinnen of geld overschrijven) te maken krijgen met (ongeoorloofde) roodstand, omdat beide type betalingen zijn afgeschreven."
Al twee of drie dagen geen enkele transactie gedaan en sta ook rood. Hoelang zal het duren voordat ING eerlijk is over wat er aan de hand is?
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')