Die is hier vast al eens voorbij gekomenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gebruik dan de juiste south park meme:
[ afbeelding ]
nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef deedeetee het volgende:
Ze hebben zo te zien bij mij ook dubbel afgeschreven wat ik zaterdag gepind heb. Wat ik vanmiddag pinde is maar 1 x afgeschreven. Nou ja da's wrs wel goed te herstellen toch ?
Oja. Aaaaaaaand it's gone.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gebruik dan de juiste south park meme:
[ afbeelding ]
Idem hier. Ik weet ook niet wat mijn saldo was. Als ze er een paar honderd euro van afhalen zou ik dat niet merken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet. Je verwacht dit niet he. Hoe naief.
Haal snel al je geld van de rekening, hupppp! Neem het zekere voor het onzekere. Je weet het nietquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopen
echnie hoor, gelukkig heb ik nog een andere rekening en daar is op dit moment niks aan de hand. En genoeg cash in de knip om 't 2 weken uit te zingenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee helaas, je bent alles kwijt, ga maar vast blikken bonen op afbetaling kopen
twitter:patricksavalle twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:52:32Chaos bij de Appie Hein omdat mensen ineens geen geld meer op hun ING rekening hebben staan. Laten transportband vol boodschappen achter. reageer retweet
Gewoon maandelijks je saldo en transactielijst printen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Idem hier. Ik weet ook niet wat mijn saldo was. Als ze er een paar honderd euro van afhalen zou ik dat niet merken.
Vanaf nu ga ik geregeld mijn saldo noteren. Want ik vertrouw ze niet op hun blauwe ogen.
The end of modern society.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
twitter:patricksavalle twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:52:32Chaos bij de Appie Hein omdat mensen ineens geen geld meer op hun ING rekening hebben staan. Laten transportband vol boodschappen achter. reageer retweet
Dan zeggen de banken dat je het gefotosoept hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon maandelijks je saldo en transactielijst printen.
Ik doe met je mee. Dit wordt mijn nieuwe posticon voor altijd. Oke?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Automatisch het volgende:
Alles van je rekening halen laat die banken het maar lekker uitzoeken.
De grap is dat iemand met veel geld over het algemeen juist heel erg goed op de hoogte is van zijn saldo. typische onzekere zolderkamer autist post bedoel je.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klassieke verkapte kijk-mij-veel-poen-hebben post. Zie je niet veel meer dezer dagen.
net als vroeger cash.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?
Tja probeer creatief te zijn in plaats van zo afhankelijk te zijn van een bank. Je ziet wat er gebeurt als men even niet kan inloggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En hoe betaal je dan je rekeningen ? En hoe ga je dan je salaris ontvangen ?
Ja, dat is een les voor de volgende keer. De gedachte dat ING zomaar geld heeft kunnen laten verdwenen kan ik echter moeilijk los laten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was hier vanmiddag ook al zo. En enorme rijen. En personeel dat nog van niks wist...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
The end of modern society.
Je snapt dat geld bij banken gewoon records zijn in een database, toch? Waarom heb je het daar moeilijk mee?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, dat is een les voor de volgende keer. De gedachte dat ING zomaar geld heeft kunnen laten verdwenen kan ik echter moeilijk los laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |