Klopt niet. Mijn afschrijvingen van vorige week zijn dubbel afgeboekt en daar staat niets over.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef STING het volgende:
http://www.ing.nl/de-ing/(...)-mijn-ing/index.aspx
Uh, jawel?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt niet. Mijn afschrijvingen van vorige week zijn dubbel afgeboekt en daar staat niets over.
Nee, er staat dat het saldo correct is alleen de weergave van de afschrijvingen niet. Ik mis opeens 80 euro.quote:
Ik paniekeer niet hoor, vraag me alleen af of het alleen een verkeerd saldo weergeven is.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zegt dat overzichtje ja, wie zegt dat dat daadwerkelijk zo is?
Gewoon even afwachten, niet meteen zo paniekeren iedereen.
https://twitter.com/INGnl_webcarequote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef arjan1212 het volgende:
saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. Dit wordt z.s.m. hersteld. Excuses
dit meld ing aan iedereen op twitter. waarom niet gewoon een algemeen bericht twitteren
nu doen ze dat 10.000 keer ofzo
Precies. Onbegrijpelijk dat ze dat blijven volhouden. Incompetente bende daar.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, er staat dat het saldo correct is alleen de weergave van de afschrijvingen niet. Ik mis opeens 80 euro.
Chipknipquote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef macca728 het volgende:
Voor alle mensen die cash geld willen laten verdwijnen :
Je kan dan gewoon niet betalen als er zoiets gebeurt !!!!!
Ik had het net al vetgedrukt gemaakt, er staat dat sommige afschrijvingen dubbel weergegeven worden:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, er staat dat het saldo correct is alleen de weergave van de afschrijvingen niet. Ik mis opeens 80 euro.
Volgens mij is het wel echt zo dit. Ik kon vanmiddag niet pinnen (geen saldo) en ik weet zeer zeker dat ik genoeg had om te pinnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zegt dat overzichtje ja, wie zegt dat dat daadwerkelijk zo is?
Gewoon even afwachten, niet meteen zo paniekeren iedereen.
Ik bedoel niet jou, maar gewoon in het algemeen berichten zoals dit:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik paniekeer niet hoor, vraag me alleen af of het alleen een verkeerd saldo weergeven is.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef Farenji het volgende:
Godverdomme, zit het net nog eens goed te checken en bij mij zijn er ook dingen dubbel afgeschreven. Gaat gelukkig om niet zo veel, minder dan 100 euro, maar toch... ik wil het wel terug, stelletje koekebakkers!
Is dat geen bullshit dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef tralalala het volgende:
Maar hoe komen sommige mensen opeens aan 2 ton dan?
28 maart, maar dan niet alle afschrijvingen maar willekeurig een paar.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Van welke datum zijn die dubbele afschrijvingen? Bij mij lijken het alleen maar reserveringen tijdens de paasdagen te zijn, die nu volledig afgeboekt zijn.
Is het niet gewoon dat ALLE transacties dubbel of meerdere keren dubbel zijn gedaan? Dus ook erbij.quote:
Bij mij is een transactie van gisteren ook nog een reservering. Ook apart.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
28 maart, maar dan niet alle afschrijvingen maar willekeurig een paar.
Is een grap.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dat ALLE transacties dubbel of meerdere keren dubbel zijn gedaan? Dus ook erbij.
Iemand op tweakers meldt dat zijn salaris 10 keer gestort is zojuist
Dat heb je met een storing.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef macca728 het volgende:
De vraag is dan hoe dit in hemelsnaam kan gebeuren en dat bij andere mensen alles gewoon klopt.
Had ik gemist maar zie nu die pic van tralalaa. Bizarquote:Op woensdag 3 april 2013 18:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Stonden toch foto's van afschriften in het vorige topic ?
Kan me voorstellen.quote:
Betalingstape nogmaals door het systeem draaien ofzo denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel echt zo dit. Ik kon vanmiddag niet pinnen (geen saldo) en ik weet zeer zeker dat ik genoeg had om te pinnen.Anders had ik m'n echte pas wel meteen gebruikt waar ik altijd mee betaal. Maar komt wel weer goed. Alleen ik vraag mij af hoe zoiets zo fout kan gaan?
Saldo's kloppen ook, het wordt alleen niet goed weergegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had ik gemist maar zie nu die pic van tralalaa. Bizar
En dan die woordvoerder van de ING bij radio 1 blijvend beweren dat het saldo wel klopt
BNW is een subforum verderop.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Heeft de Rabo nu dezelfde problemen of hebben die alleen maar problemen met het Internetbankieren zelf?
*alu hoedje modus* Externe partij zorgt voor verwarring bij ING rekeningen, komt in het nieuws, iedereen logt massaal in, dezelfde externe partij zich al hackende achter de schermen en trekt daarna meteen met de inloggegevens rekeningen leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |