Dat heb je met een storing.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef macca728 het volgende:
De vraag is dan hoe dit in hemelsnaam kan gebeuren en dat bij andere mensen alles gewoon klopt.
Had ik gemist maar zie nu die pic van tralalaa. Bizarquote:Op woensdag 3 april 2013 18:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Stonden toch foto's van afschriften in het vorige topic ?
Kan me voorstellen.quote:
Betalingstape nogmaals door het systeem draaien ofzo denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel echt zo dit. Ik kon vanmiddag niet pinnen (geen saldo) en ik weet zeer zeker dat ik genoeg had om te pinnen.Anders had ik m'n echte pas wel meteen gebruikt waar ik altijd mee betaal. Maar komt wel weer goed. Alleen ik vraag mij af hoe zoiets zo fout kan gaan?
Saldo's kloppen ook, het wordt alleen niet goed weergegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had ik gemist maar zie nu die pic van tralalaa. Bizar
En dan die woordvoerder van de ING bij radio 1 blijvend beweren dat het saldo wel klopt
BNW is een subforum verderop.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Heeft de Rabo nu dezelfde problemen of hebben die alleen maar problemen met het Internetbankieren zelf?
*alu hoedje modus* Externe partij zorgt voor verwarring bij ING rekeningen, komt in het nieuws, iedereen logt massaal in, dezelfde externe partij zich al hackende achter de schermen en trekt daarna meteen met de inloggegevens rekeningen leeg.
Ik weet niet exact wat er hiervoor op mijn rekening stond, ik kan dus niet nagaan of het huidige saldo klopt of dat er daadwerkelijk teveel is afgeschreven. Moet ik de ING nu maar op hun mooie blauwe ogen geloven dat ze het goed rechtzetten?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet jou, maar gewoon in het algemeen berichten zoals dit:
[..]
Ja. Papieren afschriften zal je wel niet hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik weet niet exact wat er hiervoor op mijn rekening stond, ik kan dus niet nagaan of het huidige saldo klopt of dat er daadwerkelijk teveel is afgeschreven. Moet ik de ING nu maar op hun mooie blauwe ogen geloven dat ze het goed rechtzetten?
Dat betekent dus nee.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja. Papieren afschriften zal je wel niet hebben.
jij bent echt de droevigste persoon op aarde volgens mijquote:
Wat denk je van de klanten compenseren ? Vorige keer kreeg ik 10 euro terug na flink klagen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef Bokkepootje het volgende:
Gaat ING dan ook bedrijven zoals winkels en supermarkten hun misgelopen omzet terugbetalen?
Al die mensen die nu maar hun aankopen laten zitten of niet hebben kunnen doen...
rijke boiquote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Houden jullie dan allemaal zo exact in een eigen administratie bij wat je saldo hoort te zijn?
Mijn eigen saldo weet ik eigenlijk nooit exact. Duizend minder of meer ineens erop zou me echt niet opvallen.
Bij me betaalrekening ineens 800 in de min (terwijl ik niet in de min kan staan) , gelukig klopt me spaarsaldo nog welquote:Op woensdag 3 april 2013 18:43 schreef macca728 het volgende:
Bij spaarrekeningen was er toch ook geld weg ?
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Houden jullie dan allemaal zo exact in een eigen administratie bij wat je saldo hoort te zijn?
Mijn eigen saldo weet ik eigenlijk nooit exact. Duizend minder of meer ineens erop zou me echt niet opvallen.
Nee, inderdaad niet. Je verwacht dit niet he. Hoe naief.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja. Papieren afschriften zal je wel niet hebben.
Ik weet het wel ongeveer ja. Maar ik pin nooit met mijn ING pas, alleen Rabo.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Alsof een bank niet te vertrouwen is. Komt wel goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet. Je verwacht dit niet he. Hoe naief.
oh die kan ik nu niet meer zien, vanmidag wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Bij me betaalrekening ineens 800 in de min (terwijl ik niet in de min kan staan) , gelukig klopt me spaarsaldo nog wel
Klassieke verkapte kijk-mij-veel-poen-hebben post. Zie je niet veel meer dezer dagen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |