SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soberzo huize Bouwhuis deze weekquote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef vencodark het volgende:
Wat een goeie eindescène tussen Sjoerd en Bianca. Klasse.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/52abd390-2ed8-4c73-8180-6acd69085e9b
Deze video over De Koning![]()
VroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef vencodark het volgende:
Wat een goeie eindescène tussen Sjoerd en Bianca. Klasse.
Aan de ene kant personages als Arnie, Peter, Frits, Ludo, Rik, Julian, Hedwig, Stefano en Harmsen en dan tussendoor ook mensen als Bing, Nina en Aysen. Je merkt gewoon het verschil in sfeer.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al die oude fragmenten![]()
![]()
Alleen jammer dat er ook recente fragmenten tussen zitten
Dat fragment van Frits en Daniëlquote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Aan de ene kant personages als Arnie, Peter, Frits, Ludo, Rik, Julian, Hedwig, Stefano en Harmsen en dan tussendoor ook mensen als Bing, Nina en Aysen. Je merkt gewoon het verschil in sfeer.![]()
spoiler?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Amarantha het volgende:
GTSt van morgen aan 't kijkenKan niet wachtten haha, Sjoerd & Bianca is te spannend
Wat een gezeik toen weer. Geweldige verhaallijn was dat.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
Een kort krantenberichtje mbt de verhaallijn van dr. Hooman in seizoen 4:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of en hoe RTL4 dat gedaan heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of deed Guido slechts alsof om kijkers geen 'how to use drugs' tutorial te geven?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:28 schreef miep63 het volgende:
Ik moest wel lachen vorige keer hoe Sjoerd z'n lijntje probeerde op te snuiven met een opgerolde bankbiljet tussen duim en wijsvinger. Je kon zien dat hij er in werkelijkheid geen ervaring mee heeft (en gelukkig maar), omdat hij het bankbiljet dicht drukte.
Jewel je moet zoeken op Goede Tijdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef WebHawk het volgende:
Is er nog een website waar je een dag vooruit kan kijken? Die dailymotion of wat het was van een paar topics terug wordt niet meer geupdate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
Dat is mogelijk, maar hij gaf zelf wel aan dat hij geen ervaring heeft met coke.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:38 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Of deed Guido slechts alsof om kijkers geen 'how to use drugs' tutorial te geven?
Het was ook wel echt een hele onwaarschijnlijke verhaallijn moet ik zeggen, zeker als je het ziekenhuiswezen goed kent. Het was echt iets dat in soaps voorkomt, een beetje hetzelfde als de dokter die er met zijn secretaresse vandoor gaat, de gevallen buiten de televisie waar dat voor is gekomen zijn op een halve hand te tellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
Een kort krantenberichtje mbt de verhaallijn van dr. Hooman in seizoen 4:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of en hoe RTL4 dat gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |