quote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, wat kijkt Ludo extra boos na die eerste blije/vriendelijke gezichten.
Hij kijkt nooit blij/vriendelijk op individuele- en castfoto'squote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, wat kijkt Ludo extra boos na die eerste blije/vriendelijke gezichten.
Ik voorspel dat ik tegen die tijd lekker aan seizoen 8 zit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef Koosnaam het volgende:
Mike gaat dus vader gevoelens krijgen.![]()
Ik voorspel weer een langdradige verhaallijn!
Ik nog niet!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ik tegen die tijd lekker aan seizoen 8 zit.
Tegen die tijd is deze verhaallijn nog geeneens echt van start gegaan, voorspel ikquote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ik tegen die tijd lekker aan seizoen 8 zit.
Ook wel grappig eigenlijk dat Dian en Suzanne begin seizoen 8 nog gewoon goed met elkaar omgaan. Dat gaat toch wel vrij snel veranderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tegen die tijd is deze verhaallijn nog geeneens echt van start gegaan, voorspel ik
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
t is te hopen dat die betrouwbaarder is dan de ing
Geloof me, ook niet op normale foto's. Ik heb hem nu inmiddels weggegooid (sorry) maar ik kwam een TROS Kompas tegen met Erik op de voorkant. Hij lachtte niet. Ook niet in de foto's bij het interview.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij kijkt nooit blij/vriendelijk op individuele- en castfoto's
Af en toe staat hij op de foto met een grijns op z'n gezicht, maar dat is ook uitzonderlijk. Terwijl het me best een humoristische man lijkt. Hij zal er het type wel niet voor zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geloof me, ook niet op normale foto's. Ik heb hem nu inmiddels weggegooid (sorry) maar ik kwam een TROS Kompas tegen met Erik op de voorkant. Hij lachtte niet. Ook niet in de foto's bij het interview.
Waarschijnlijk vind hij gewoon dat hij niet goed spontaan-overkomend kan glimlachen, dus dat hij dan liever neutraal op foto's staat is natuurlijk z'n goed recht. Dan staat een neutrale gezichtshouding ook beter dan een falende smile...quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Af en toe staat hij op de foto met een grijns op z'n gezicht, maar dat is ook uitzonderlijk. Terwijl het me best een humoristische man lijkt. Hij zal er het type wel niet voor zijn
Op deze castfoto staat hij er overigens wel redelijk lachend op:quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij gewoon dat hij niet goed spontaan-overkomend kan glimlachen, dus dat hij dan liever neutraal op foto's staat is natuurlijk z'n goed recht. Dan staat een neutrale gezichtshouding ook beter dan een falende smile...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
Een promo van 10 Jaar GTST, met Ron Brandsteder in het keukentje van Harmsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |