SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
"Dit liedje is bekend geworden dankzij GTST en vervolgens volledig grijsgedraaid door alle radiostations".quote:
Goede titelquote:Op woensdag 3 april 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Dit liedje is bekend geworden dankzij GTST en vervolgens volledig grijsgedraaid door alle radiostations".
Tenminste, zo noem ik het
Oke daar kom ik verder mee..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Dit liedje is bekend geworden dankzij GTST en vervolgens volledig grijsgedraaid door alle radiostations".
Tenminste, zo noem ik het
Lucas, Sjorsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat me net ook te bedenken dat ik de halve cast door de plee zou kunnen trekken: Bing, Aysen, Nina, Mike, Lorena
Lucas, Maxime, Noud...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat me net ook te bedenken dat ik de halve cast door de plee zou kunnen trekken: Bing, Aysen, Nina, Mike, Lorena
Achterlijk he die scene.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
Nina die aan wildvreemde mensen laat zien hoe leuk haar baby is.![]()
Dat was wel het meest bespottelijke... denken die schrijvers nu werkelijk dat ze iemand er een plezier mee doen door Nina zo potsierlijk kinderachtig neer te zettenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
Het is dat Nina pas vanavond blijkbaar aan wildvreemden haar baby liet zien, anders had ik de baby wel de ruimte tussen Arthurs benen laten opvullen.quote:
Tenenkrommend...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ohh handig ik wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 3 april 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk op de muziekpagina op GTST.nl
Same herequote:Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Leukste 'verhaallijn' tot nu toe vind ik wel de verhaallijn tussen Sjoerd, Anton en Bianca.
Edwin of Tim maakt geen verschill. Edwin had ook geen scenes met Anton en Bianca zo als Sjoerd dat heeft. Alleen Sjoerd en Edwin werkte beter dan Sjoerd en Tim.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same hereZe passen alle 3 goed bij elkaar! Vind het wel jammer dat Edwin weg is en we nu die stomme Tim hebben
Edwin & Lucasquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edwin of Tim maakt geen verschill. Edwin had ook geen scenes met Anton en Bianca zo als Sjoerd dat heeft. Alleen Sjoerd en Edwin werkte beter dan Sjoerd en Tim.
Die laatste alineaquote:GTST-Dilan vindt Divorce niet origineel
Geplaatst op Thu 04 Apr 2013 om 13:03
De door Linda de Mol bedachte tv-serie Divorce mag dan wel een kijkcijferhit zijn, maar inhoudelijk is er volgens Goede Tijden Slechte Tijden-actrice Dilan Yurdakul veel op aan te merken. Dat vertelt ze aan Mikro Gids. Yurkadul is niet onder de indruk. “Het was me te makkelijk. Ik hou van verhaallijnen die niet al honderd keer verteld zijn; het moet voelbaar zijn dat je als kijker uitgedaagd wordt. Na twee afleveringen vond ik het mooi geweest. Het raakte me niet“, vertelt de soapster.
Dat heeft Yurkadul met wel meer tv-programma’s. “Ik kijk eerlijk gezegd weinig tv, te veel trash. Maar Inside the Actors op FOXlife vind ik wel interessant. Een acteur of actrice uit de A-categorie vertelt daar over de fijne kneepjes van het vak.”
Een van haar favoriete tv-shows is Dexter. “Een rol die psychologisch heel goed in elkaar zit. Dat probeer ik bij Goede Tijden Slechte Tijden ook te doen. Aysen Baydar is best wel een gelaagd personage, ze is heel extreem in haar reacties.”
Goede Tijden Slechte Tijden heeft vanavond uiteraard wel weer wat originele verhaallijnen in petto. Zo vraagt Janine zich af of Ludo het ook zo moeilijk vindt dat ze geen gezin meer zijn.
Nee die leeftijd ben ik al een tijdje voorbij Georgina en Katja hingen er vroeger wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Heb je een poster aan de muur hangen?
Ook geen poster van Pip?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die leeftijd ben ik al een tijdje voorbij Georgina en Katja hingen er vroeger wel.
Die heeft nog nooit zo een soort shoot gedaan denk ik.quote:
Normaal kan een vampier daar niet tegen maar die wannabe homo in jou UI gaat dan sparkelen.quote:
Wat niet is kan nog komen, nietwaar?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit zo een soort shoot gedaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |