SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
"Dit liedje is bekend geworden dankzij GTST en vervolgens volledig grijsgedraaid door alle radiostations".quote:
Goede titelquote:Op woensdag 3 april 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Dit liedje is bekend geworden dankzij GTST en vervolgens volledig grijsgedraaid door alle radiostations".
Tenminste, zo noem ik het
Oke daar kom ik verder mee..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Dit liedje is bekend geworden dankzij GTST en vervolgens volledig grijsgedraaid door alle radiostations".
Tenminste, zo noem ik het
Lucas, Sjorsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat me net ook te bedenken dat ik de halve cast door de plee zou kunnen trekken: Bing, Aysen, Nina, Mike, Lorena
Lucas, Maxime, Noud...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat me net ook te bedenken dat ik de halve cast door de plee zou kunnen trekken: Bing, Aysen, Nina, Mike, Lorena
Achterlijk he die scene.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
Nina die aan wildvreemde mensen laat zien hoe leuk haar baby is.![]()
Dat was wel het meest bespottelijke... denken die schrijvers nu werkelijk dat ze iemand er een plezier mee doen door Nina zo potsierlijk kinderachtig neer te zettenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
Nina die aan wildvreemde mensen laat zien hoe leuk haar baby is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |