SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik weet gewoon niet in hoeverre de antwoorden die ik geef wel/niet goed zijn
Paar voorbeelden:Ik had precies hetzelfde bij positief en negatief, hopelijk wordt het goed gerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Vond trouwens het antwoord op die Shanghai vraag ook dubieusIk had:
Wordt wel goedgerekend. Vakinhoudelijk juist; Shanghai is een wereldstad, dus is de innovatieve sector er waarschijnlijk groot (daarmee zeg je: er is hooggeschoold personeel aanwezig); deze is noodzakelijk voor een vestiging van Volvo waar nieuwe modellen worden ontwikkeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:04 schreef CWAV het volgende:
[..]
Wordt wel goedgerekend. Vakinhoudelijk juist; Shanghai is een wereldstad, dus is de innovatieve sector er waarschijnlijk groot (daarmee zeg je: er is hooggeschoold personeel aanwezig); deze is noodzakelijk voor een vestiging van Volvo waar nieuwe modellen worden ontwikkeld.
Daar was ik ook over aan het twijfelen. Uiteindelijk toch nationaal ingevuld omdat ik het gevoel had dat ze dat willen horen, maar je zou denken dat het regionaal is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef CWAV het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Had hetzelfde antwoord.
Verder vind ik het zeer raar dat het uitgraven van de Ooijpolder voordelen heeft op nationale schaal; ik had regionale schaal. Het kan toch niet zeker zijn dat ze in het noordelijkste puntje van Groningen profiteren van minder overstromingen van de Waal, of niet dan?
Tijdelijk bleef het, maar op langere termijn zou het waarschijnlijk verdwijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:38 schreef Porpoise het volgende:
Bij die positieve en negatieve reacties had ik ook het verdwijnen van werkgelegenheid in België en Zweden maar blijkbaar bleef die werkgelegenheid er juist?
Omvang werkgelegenheid verminderd: 1 puntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..], wat vind je van m'n andere antwoorden?
In eerste instantie wel, maar later zou het inderdaad verdwijnen, zoals Jirdo aanhaalt. Dit puur vanwege de kosten. Zie onder andere het verdwijnen van een grote fabriek van Ford in België (eind 2012), waardoor veel Belgen op straat kwamen te staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:38 schreef Porpoise het volgende:
Bij die positieve en negatieve reacties had ik ook het verdwijnen van werkgelegenheid in België en Zweden maar blijkbaar bleef die werkgelegenheid er juist?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik weet gewoon niet in hoeverre de antwoorden die ik geef wel/niet goed zijn
Paar voorbeelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Was eigenlijk helemaal niet vaag: staat duidelijk lengte van het moessonseizoen, als het over een seizoen gaat gaat het altijd over tijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef Loop-y het volgende:
Aardrijkskunde was zeer goed te doen, alleen die vraagstelling over 'de lengte van moessons in Myanmar' was te vaag. Lengte in tijd of ruimte?
Nee, jje antwoord is te algemeen. Het gaat hier over type werkgelegenheid in de autoindustrie. Onderdelen van de produktieketen dus: kortgezegd ontwerp - productie/assemblage - marketing. Ontwerp en marketing vindt plaats in centrumlanden, productie/assemblage in semi-periferie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:04 schreef Porpoise het volgende:
Zouden ze bij dat type werkgelegenheid het ook goed rekenen als je hebt gezegd dat die verschoven is naar de dienstensector?
Citaat:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:57 schreef elwoed het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eede-examendag.dhtml
Ik snapte die klacht ook niet eerlijk gezegd, want Hanoi kon je eruit halen door het temperatuurverschil en de rest kon je duidelijk in de atlas zien..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef docent-ak het volgende:
De leerlingen denken dat bepaalde examenvragen helemaal niet kloppen. 'Bij een paar vragen stonden diagrammen afgebeeld met cijfers die verschilden met wat erin de atlas stond. Dat riep behoorlijk wat paniek op', zegt een woordvoerster van de scholierenorganisatie. Als die vermoedens juist zijn, worden de vragen mogelijk niet meegerekend voor de uitslag. Alle scholieren krijgen in dat geval het hoogste aantal punten voor die vragen.
Weinig kans, gegevens in de atlas en in dit geval over klimaat, zijn gemiddelden. De diagrammen zijn dit ook, maar dan wellicht over een andere periode. Enige afwijking is niet te voorkomen op deze manier. Toepassing van de regels (bv. hoe verder van de evenaar hoe groter de temperatuurverschillen over het jaar) is echter altijd mogelijk.
Nederlandquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is de hoofdstad van Amsterdam ?
Aangezien u docent bent, weet u misschien of deze antwoorden kloppen?quote:
Ja ik had weet ook niet meer precies wat ik had opgeschreven. Ik zie t welquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef CWAV het volgende:
Wat betreft vraag 29: dat lijkt me een antwoord dat 'op basis van vakinhoudelijke argumenten juist kan worden gerekend, terwijl het niet in het antwoordmodel staat'. Al had je sterker gestaan dat door die bewoning bewoners procedures aanspannen tegen de overheid waardoor het afvragen van de uiterwaarden bestuurlijk gezien sneller kan; 'in opstand komen' is dan wat vaagjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |