Periode lijkt me aan de vorm van de brug te zien 0,5piquote:Op maandag 20 mei 2013 14:04 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Hoe ziet de periode eruit van y?
Inderdaad vaag overigens :/
Geef de formule is van de periode en kijk of je hem kunt toepassen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Periode lijkt me aan de vorm van de brug te zien 0,5pi
Kan je me niet gewoon het antwoord even voorschuiven?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:34 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Geef de formule is van de periode en kijk of je hem kunt toepassen.
De periode staat, (spoiler!), niet vast.
Je kunt echter wel zien op welk punt (hint!) de periode begint en eindigt.
Het antwoord is groter dan het laatste getal van het jaartal van de Vrede van Münster.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:47 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan je me niet gewoon het antwoord even voorschuiven?
Ben eigenlijk bezig met geschiedenis op het moment.
En welke notatie voor het jaartal?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Het antwoord is groter dan het laatste getal van het jaartal van de Vrede van Münster.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Het antwoord is groter dan het laatste getal van het jaartal van de Vrede van Münster.
Haha, ze vragen eigenlijk een periode van 8. De periode is immers van A naar B, zie plaatje. De periode bereken je bij cos(ax) : periode = (2pi)/a en deze moet groter zijn dan 8.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef Push. het volgende:
[..]Het antwoord kan ik zelf ook wel opzoeken. Ik snap de methode niet. Bedankt verder
dus p> het laatste getal van het jaartal van de Vrede van Münster (Gristelijke jaartelling)quote:
En in welk numerieke systeem?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:37 schreef HungryHippocrite het volgende:
dus p> het laatste getal van het jaartal van de Vrede van Münster (Gristelijke jaartelling)
Ja, even mee bezig geweest. Vond het ook niet gemakkelijk nee. Oriëntatie toets was wel héél simpel he?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef Nafi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die met een Examenbundel oefenen? Zo ja, hebben jullie naar de oefenopgaven over goniometrie gekeken? Die zijn echt enorm ingewikkeld als je ze vergelijkt met gonio in de examens 2012-I/2012-II. Herkent iemand dit?
Kun je niet eens een van zo'n ingewikkelde som posten? Ik heb namelijk geen examenbundel en zou het wel eens willen zienquote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef Nafi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die met een Examenbundel oefenen? Zo ja, hebben jullie naar de oefenopgaven over goniometrie gekeken? Die zijn echt enorm ingewikkeld als je ze vergelijkt met gonio in de examens 2012-I/2012-II. Herkent iemand dit?
Valt m.i. wel mee. Als ik de examens van 2010-2012 bekijk heb ik eigenlijk geen enkele moeilijke gonio-opgave gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef Nafi het volgende:
Echt totaal anders. Waar je in 2012 x(t)=v(t) gelijk moet stellen en oplossen moest je toen hele driehoeken en shit aantonen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, even mee bezig geweest. Vond het ook niet gemakkelijk nee. Oriëntatie toets was wel héél simpel he?
Het zijn examenopgaven uit zo'n 1999-2005 vermoed ik. Een voorbeeld:quote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Kun je niet eens een van zo'n ingewikkelde som posten? Ik heb namelijk geen examenbundel en zou het wel eens willen zien
Bedoel je 'geen'?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef remcoP het volgende:
[..]
Valt m.i. wel mee. Als ik de examens van 2010-2012 bekijk heb ik eigenlijk een enkele moeilijke gonio-opgave gezien.
Misschien komt dat door een ander examenprogramma?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef Nafi het volgende:
[..]
Echt totaal anders. Waar je in 2012 x(t)=v(t) gelijk moet stellen en oplossen moest je toen hele driehoeken en shit aantonen.
[..]
Het zijn examenopgaven uit zo'n 1999-2005 vermoed ik. Een voorbeeld:
Opgave 13 t/m 16: http://www.eindexamens.le(...)004%20II_opgaven.pdf
Vooral 15 en 16![]()
Uitwerkingen: http://www.eindexamens.le(...)ectievoorschrift.pdf
Ja dat bedoel ik ook, 2010-2012 valt hartstikke mee maar vanaf 1999 tot 2005 is echt een totaal ander niveau.quote:
Ja dat moet de reden wel zijn. Vroeg me alleen af of ik de enige was die zo dacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
Misschien komt dat door een ander examenprogramma?
Heb je de oriëntatie-toets ook gemaakt?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:24 schreef Nafi het volgende:
[..]
Echt totaal anders. Waar je in 2012 x(t)=v(t) gelijk moet stellen en oplossen moest je toen hele driehoeken en shit aantonen.
[..]
Het zijn examenopgaven uit zo'n 1999-2005 vermoed ik. Een voorbeeld:
Opgave 13 t/m 16: http://www.eindexamens.le(...)004%20II_opgaven.pdf
Vooral 15 en 16![]()
Uitwerkingen: http://www.eindexamens.le(...)ectievoorschrift.pdf
Nope, nog niet. Is die een beetje vergelijkbaar met de huidige examens?quote:
Dat wilde ik dus aan jou vragen haha. Dan maar vanavond een examen maken. Vind de toets zelf heel simpel. Wel makkelijker dan de examens. Maar heb pas één examen gedaan, dus kan er weinig over zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef Nafi het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Is die een beetje vergelijkbaar met de huidige examens?
Heb er even naar gekeken en hij ziet er idd niet lastig uit, maar hij lijkt me wel op het niveau van het examen.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:12 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus aan jou vragen haha. Dan maar vanavond een examen maken. Vind de toets zelf heel simpel. Wel makkelijker dan de examens. Maar heb pas één examen gedaan, dus kan er weinig over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |