SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Je eet toch geen teelballen gek.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een broodje balMaar dan met mayo
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Vroeger at ik mijn broodjes bal met mayonaise en rauwe uitjes er opquote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een broodje balMaar dan met mayo
Alleen ga je er smerig van ruften![]()
![]()
Dat wil ik nog wel eens meemaken, danquote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger at ik mijn broodjes bal met mayonaise en rauwe uitjes er op
Alleen ga je er smerig van ruften
Fuck the EBU.![]()
True story, soms als ik een nare jongen ben doe ik dat bewust. Vooral als er dan een emo sletje achter me zit.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger at ik mijn broodjes bal met mayonaise en rauwe uitjes er op
Alleen ga je er smerig van ruftenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Jij hebt echt haat op die emo huisgenoot van je hequote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True story, soms als ik een nare jongen ben doe ik dat bewust. Vooral als er dan een emo sletje achter me zit.
Fuck the EBU.![]()
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij hebt echt haat op die emo huisgenoot van je he
Ik ben best alternatieve mensen gewent weetje en ben zelf ook wel wat alternatief. Maar een koeienring door de neus?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Doe is pic in dm broquote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True story, soms als ik een nare jongen ben doe ik dat bewust. Vooral als er dan een emo sletje achter me zit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben best alternatieve mensen gewent weetje en ben zelf ook wel wat alternatief. Maar een koeienring door de neus?
Fuck the EBU.![]()
normaal vind ik alto's ook wel extreemquote:Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest toch ff checken, meestal vind ik alto types wel![]()
Maar deze, neh.ja. MAar dit gaat te ver
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
DM mij ook gelijk ff pic danquote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
normaal vind ik alto's ook wel extreemja. MAar dit gaat te ver
Fuck the EBU.![]()
Ik kan niet inloggen op mijn ING. Ik wil weten of ik uberhaubt nog boodschappen kan doen zometeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mono - out!
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 18:02:59 ]![]()
nouja, niet ver genoeg, met die 1e uitzondering die te ver gaat.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
normaal vind ik alto's ook wel extreemja. MAar dit gaat te ver
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet inloggen op mijn ING. Ik wil weten of ik uberhaubt nog boodschappen kan doen zometeenkom je ff biertje doen op t kantoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mono - out!![]()
![]()
Tijd veur de shop.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik kan niet inloggen op mijn ING. Ik wil weten of ik uberhaubt nog boodschappen kan doen zometeenJe hebt sms nog jeweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mono - out!
Fuck the EBU.![]()
Voor jou soberso jwzquote:
Tevens weer internet.
Wou net een blikje cola halen bij de Kiosk op Utrecht, maar ik heb geen saldo_! Kutzooi haha
![]()
Ik kan niet inloggen op mijn ING. Ik wil weten of ik uberhaubt nog boodschappen kan doen zometeenThuisbezorgd laat je via paypal betalen, als je dat doet dan wordt het pas later afgeschreven, en die kan als het goed is gewoon in de minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mono - out!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik heb gelukkig nog eten in huis.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Thuisbezorgd laat je via paypal betalen, als je dat doet dan wordt het pas later afgeschreven, en die kan als het goed is gewoon in de min
Drinken is een ander verhaal. Maarja, hopelijk heeft die ouwe nog cash geld liggen zometeen. Dan ga ik vanavond wel even naar een avondwinkel voor een fles cola en zo.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor jou soberso jwz
Tevens weer internet.
Wou net een blikje cola halen bij de Kiosk op Utrecht, maar ik heb geen saldo_! Kutzooi haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pauper ING
Fuck the EBU.![]()
Eindelijk na 5 minuten vertraging kunnen inloggen op Mijn ING
Vies hard in de min, klopt geen zak van hahahaha
Pauperzooi![]()
![]()
Nee echt schijtirritant, beter is dat vanavond alweer gefixedquote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Eindelijk na 5 minuten vertraging kunnen inloggen op Mijn ING
Vies hard in de min, klopt geen zak van hahahaha
Pauperzooi
Fuck the EBU.![]()
Huh? Ik heb raboquote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, grote storing, ook bij de Rabo.
http://nos.nl/op3/artikel/491652-grote-storing-ing.htmlEnige vreemde is dat mijn zorgverzekering en brommerverzekering gister afgeschreven moest worden en dat nu nog steeds niet gebeurd is
![]()
![]()
Is de spoilerhype nu al over?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ja dat komt door pasen denk ik, mijn zorgpremie is ook net pas afgeschreven ipv eergisterquote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh? Ik heb raboEnige vreemde is dat mijn zorgverzekering en brommerverzekering gister afgeschreven moest worden en dat nu nog steeds niet gebeurd is
Maar sommige Rabo menschjens hadden ook problemen, en inmiddels ligt écht heel ING platBegin van de dag was 't nog goed bij mij, maar nu niet meer
Fuck the EBU.![]()
Ligt het aan mij of zijn er meer problemen met ING in het algemeen dan abn amro en rabobank?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat komt door pasen denk ik, mijn zorgpremie is ook net pas afgeschreven ipv eergister
Maar sommige Rabo menschjens hadden ook problemen, en inmiddels ligt écht heel ING platBegin van de dag was 't nog goed bij mij, maar nu niet meer
![]()
Je kan toch ook gewoon kraanwater drinkenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog eten in huis.
Drinken is een ander verhaal. Maarja, hopelijk heeft die ouwe nog cash geld liggen zometeen. Dan ga ik vanavond wel even naar een avondwinkel voor een fles cola en zo.Zeker met een jointje erbij voldoet water echt perfect
![]()
![]()
Ligt aan jou, alle banken hebben evenveel gezeik over het algemeenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er meer problemen met ING in het algemeen dan abn amro en rabobank?
Fuck the EBU.![]()
Oh ja ik heb echt nooit problemen gehadquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt aan jou, alle banken hebben evenveel gezeik over het algemeen![]()
![]()
dat is trouwens wel echt kut, zonder ideal kan ik niet eten deze avond.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat komt door pasen denk ik, mijn zorgpremie is ook net pas afgeschreven ipv eergister
![]()
Oh soberso. Maar ik ga vanavond niet blowenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon kraanwater drinkenZeker met een jointje erbij voldoet water echt perfect
![]()
![]()
Ghehehe, nee, toch niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh soberso. Maar ik ga vanavond niet blowen
Fuck the EBU.![]()
Soms is iets zoets wel lekker, zeker als je een droge bek hebtquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon kraanwater drinkenZeker met een jointje erbij voldoet water echt perfect
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Zou goed kunnen. Zit zelf ook bij de rabo en heb eigenlijk nooit ergens last van, maar ja ik kijk ook niet dagelijks op m'n bankrekening (je zou er depressief van wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er meer problemen met ING in het algemeen dan abn amro en rabobank?)
![]()
![]()
Thuisbezorgd werkt met paypalquote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is trouwens wel echt kut, zonder ideal kan ik niet eten deze avond.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Maar hopen dat 't straks weer is opgelost danquote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is trouwens wel echt kut, zonder ideal kan ik niet eten deze avond.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]Vanavond wel lekker een biertje drinken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
heb ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Thuisbezorgd werkt met paypal![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel iemand mee uit eten nemen. Ik ben een ectomorph van 183, ik draag graag trainingsbroeken en nike airmax. Scheren doe ik zelden. Ik draag of een petje of ik heb mijn haren in stekels. Ik heb niet veel geld dus een broodje kebab zonder vlees kan er nog net af. Wie wil?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
HOUS OP MET DIE SPOILERTS
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Klinkt als Monoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wil wel iemand mee uit eten nemen. Ik ben een ectomorph van 200, ik draag graag trainingsbroeken en nike airmax. Scheren doe ik zelden. Ik draag of een petje of ik heb mijn haren in stekels. Ik heb niet veel geld dus een broodje kebab zonder vlees kan er nog net af. Wie wil?
Fuck the EBU.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Flikker op uit dit topic danquote:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker op uit dit topic dan
[..]Nawww FOK!liefde dit dat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker op uit dit topic dan
[..]Says who.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik. Ik loop niet te janken over spoilerts iig''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Tevens : Haas
Het is stefanhaan.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
Genoeg andere FOK!kertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Da's ook een held, maar die man ga ik niet in een vloeitje proppen en oproken. Ken toch nie anthony.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]Mur denkt TOWERBRIDGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Nee, nee, dat kennie. Dat past nooit in een vloeitje.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's ook een held, maar die man ga ik niet in een vloeitje proppen en oproken. Ken toch nie anthony.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
As je 't over de duvel heb.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, nee, dat kennie. Dat past nooit in een vloeitje.
Beetje proppen en vouwen.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ohja hihi toen was ik even ergens anders mee bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #94 - Aaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!111111![]()
![]()
Maar we kunnen van de meet wel één grote stonertowerbridgemeet maken
En dan zoeken we nog wel even ergens een apart stil grassig hoekje![]()
Fuck the EBU.![]()
woordgrapjenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja hihi toen was ik even ergens anders mee bezig![]()
![]()
En dan zoeken we nog wel even ergens een apart stil grassig hoekje
Slet!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Slet!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat noemen ze een gezonde sexdrive
Overigens, damen und herren, is mijn 5e levensjaar op FOK! vandaag in gegaan
Op 3 april 2009 om 10.17 zag mijn eerste FOK!account het licht
Dansen! Dansen!
Fuck the EBU.![]()
Wanneer bier en frituur?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
Dansen! Dansen!
Gefeliciteerd trouwensmijn eerste account komt uit 2004
Op de sjoelmeet a.s. maandag in Rotterdamquote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wanneer bier en frituur?
Gefeliciteerd trouwensmijn eerste account komt uit 2004
Fuck the EBU.![]()
Bier en wietquote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
Dansen! Dansen!![]()
![]()
Sjoelmeet, maandag?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de sjoelmeet a.s. maandag in Rotterdam![]()
Tis dat het a, vrij ver weg is en B, ik heb gewoon stage![]()
Goddelijke combinatie imo, maar niet iedereen kan er tegen helaasquote:
Mietjesquote:Op woensdag 3 april 2013 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goddelijke combinatie imo, maar niet iedereen kan er tegen helaas![]()
![]()
Shit, in augustus kom ik hier al tien jaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
Dansen! Dansen!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik was er voor 2009 meer als lurker, beetje rondkijken voor interessante dingen na een google-hitquote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Shit, in augustus kom ik hier al tien jaar.
Fuck the EBU.![]()
Ik ben maar een keer over me nek gegaan, dat was met die combinatie. Je kan je er zooo misselijk van voelenquote:
Dit is ook wel mijn meest actieve account.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was er voor 2009 meer als lurker, beetje rondkijken voor interessante dingen na een google-hitEerder reageerde ik soms eens op een FP berichtje ofzo.
Godver, deze account bestaat zelfs al 5 jaar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
69522 posts in 2,5 jaar kom haten.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
Bijna 20.000 posts met 2 accounts in 4 jaar![]()
Ik kom emmers.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
69522 posts in 2,5 jaar kom haten.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik post tenminste nog kwaliteitquote:Op woensdag 3 april 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
69522 posts in 2,5 jaar kom haten.
Fuck the EBU.![]()
quote:
38147 in 1,5.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
69522 posts in 2,5 jaar kom haten.
Ik win net.![]()
OMDAT IK STIEKEM GEIL OP EEN BOZE VASquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAAROM ZULK GEBITCH? WAT HEB IK JE AANGEDAAN?![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
14080 posts in 9,5 jaar op 7 accounts.
Waarvan 13322 posts op dit account in 5 jaar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
stiekem.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMDAT IK STIEKEM GEIL OP EEN BOZE VAS![]()
![]()
![]()
![]()
Raar.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben meer een knuffelaar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Pas maar op jijquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK OOK TOCHquote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON IK HEB EEN ABO DUS IK KAN NU LEKKER NOG EEN KEER POSTENOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
LEUKOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME WAAROM ZEGT IE DAT OPEENS WAT EEN GODSTYFUSHOERENTERINGKLOTESLETTENZOOI
AAAAAAAAAAARGHJ FI)GEGHIPEHIPGJSDVNhttp://d24w6bsrhbeh9d.clo(...)968_460s_v1.jpg[uet][/u]
En toen ramde ik ergens op en kreeg ik een popup.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
BALZAK OP MIJN TOETSENBORD!
hioeghowhik eguiGIVHIJJGBKIWJ BKJIH GIKJ FHE FHNEFJRPSGFKGNIKRNGIKRFGKERGKDJKEJNONFLANGLJGNLNVGJKNVLRNJNGLJNGLNLONLVNSNWOIGOEFNLK±
Oké, toen ging Chrome over naar Incognito mode.
MOIRA HEEFT VIJF LETTERS EN EEN PUNT IN HAAR NAAM MAAR FUCK DIE PUNT DIE LAAT IK ZITTEN!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Ugjerke het volgende:
GODVERDOMME WAAROM ZEGT IE DAT OPEENS WAT EEN GODSTYFUSHOERENTERINGKLOTESLETTENZOOIquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Ugjerke het volgende:
AAAAAAAAAAARGHJ FI)GEGHIPEHIPGJSDVNhttp://d24w6bsrhbeh9d.clo(...)968_460s_v1.jpg[uet][/u]
En toen ramde ik ergens op en kreeg ik een popup.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Ugjerke het volgende:
hioeghowhik eguiGIVHIJJGBKIWJ BKJIH GIKJ FHE FHNEFJRPSGFKGNIKRNGIKRFGKERGKDJKEJNONFLANGLJGNLNVGJKNVLRNJNGLJNGLNLONLVNSNWOIGOEFNLK±
Oké, toen ging Chrome over naar Incognito mode.![]()
![]()
VIJF OP EEN RIJ! IK BEN DE WINNENDE BESTEN!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
neequote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef Ugjerke het volgende:
VIJF OP EEN RIJ! IK BEN DE WINNENDE BESTEN!![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BIEBERTYFUSOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
1 sterretje maar? Benader mij, broeder.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON IK HEB EEN ABO DUS IK KAN NU LEKKER NOG EEN KEER POSTEN![]()
![]()
Wat een snotbende.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
JA GODVERDOMME MOIRA IS EEN ANDERE USER IK BEN MOIRA. MET PUNTquote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef Ugjerke het volgende:
MOIRA HEEFT VIJF LETTERS EN EEN PUNT IN HAAR NAAM MAAR FUCK DIE PUNT DIE LAAT IK ZITTEN!Fuck the EBU.![]()
Ja mono was gierigquote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
1 sterretje maar? Benader mij, broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
FUCK DIE MOIRA WAT EEN POSER JIJ BENT TOCH DE ECKTE DAT WEET TOCH IEDEREENquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME MOIRA IS EEN ANDERE USER IK BEN MOIRA. MET PUNTOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ZO VAN IK GOOGLE MOIRA FOK EN DAN KRIJGT IK TOCH JOU TE ZIEN EN TOCH ZEKERS NIET DIE PUNTLOZE MOIRAOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind mijzelf zo grappig nu dat ik boodschappen ga doen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
JA NU WEL VIJF ROT OP VAS DEZE HEB IK BINNEN!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
JA WEET IK EN DIE IS OOK NERGENS MEER TE BEKENNEN MAAR OMDAT DIE AL BESTOND MOEST IK EEN PUNTJE ERACHTER DOEN GODVERDOMMEquote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
FUCK DIE MOIRA WAT EEN POSER JIJ BENT TOCH DE ECKTE DAT WEET TOCH IEDEREEN
Fuck the EBU.![]()
Mono heeft alles op één pagina skatjennnnquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef Ugjerke het volgende:
SNEL NAAR DE VOLGENDE PAGINA VOORDAT MONO DIE PIEMEL ZIET
OF LIMPERHEURKFuck the EBU.![]()
Dat waren er 4 tyfusmongoolquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef Ugjerke het volgende:
JA NU WEL VIJF ROT OP VAS DEZE HEB IK BINNEN!.
![]()
Niet, Mono heeft er een weg gehaald!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Shiiiit, had ik het toch moeten spoilen. Of heeft hij ook antispoilerzooi? Maar zonder spoiler is zo'n plotse piemel minder plotseling.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft alles op één pagina skatjennnnOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
gespoilert mag ook nietquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Shiiiit, had ik het toch moeten spoilen. Of heeft hij ook antispoilerzooi? Maar zonder spoiler is zo'n plotse piemel minder plotseling.![]()
nee maar dat had hij niet gezien hihi met al die spoilers.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Of gewoon geen piemols posten waar het niet magquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Shiiiit, had ik het toch moeten spoilen. Of heeft hij ook antispoilerzooi? Maar zonder spoiler is zo'n plotse piemel minder plotseling.Daar ontkom je niet aan zonder notes/ban
Fuck the EBU.![]()
Oh ja, ik heb er een note bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of gewoon geen piemols posten waar het niet magDaar ontkom je niet aan zonder notes/ban
Was wel weer een keer tijd. Over een halfjaartje weer, Mono?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Pas op of hij gaat een potje schaken in je notesquote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb er een note bij.
Was wel weer een keer tijd. Over een halfjaartje weer, Mono?
Fuck the EBU.![]()
Nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat de mensjens die FOK! geld geven om hier te adverteren geen naakt willen zien (niet geassocieerd willen worden met een site waar naakt op te zien is), vandaar alleen ingepakte tetten en bipsjens in B&H, en verder alleen in besloten fora zoals KPDquote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
wacht, alleen tepels mochten toch niet? poezels en piemols wel?
Fuck the EBU.![]()
Nu test je echt mijn zelfbeheersing.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pas op of hij gaat een potje schaken in je notes
Op elke fora is naakt, stelletje huilliesquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat de mensjens die FOK! geld geven om hier te adverteren geen naakt willen zien (niet geassocieerd willen worden met een site waar naakt op te zien is), vandaar alleen ingepakte tetten en bipsjens in B&H, en verder alleen in besloten fora zoals KPD![]()
![]()
Oh ja, dan krijg je alleen nog maar adverteerders van VIND NU EEN FUCKBUDDY IN KAMPEN.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat de mensjens die FOK! geld geven om hier te adverteren geen naakt willen zien (niet geassocieerd willen worden met een site waar naakt op te zien is), vandaar alleen ingepakte tetten en bipsjens in B&H, en verder alleen in besloten fora zoals KPDOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zit meestal naakt op Fok!. Anders zit ik op m'n werk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Op elke fora is naakt, stelletje huilliesOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Er gaat niks boven typen met je testypels.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nouja, zou zonde zijn als de adverteerders FOK! niet meer sponsoren vanwege het naakt, en FOK! daarom moet stoppen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Op elke fora is naakt, stelletje huillies
Dan bewaar ik mijn naaktcollectie wel voor in KPD hoor
Fuck the EBU.![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pas op of hij gaat een potje schaken in je notes![]()
A4 -> A6quote:Op woensdag 3 april 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
E5 ->F7
Etcetra![]()
het is pas zonde dat men eigen vrijheid, posten van naakt, in moet leveren omdat de reclamebaasjes preutse midlifers zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, zou zonde zijn als de adverteerders FOK! niet meer sponsoren vanwege het naakt, en FOK! daarom moet stoppen.
Dan bewaar ik mijn naaktcollectie wel voor in KPD hoor![]()
![]()
"Note van Monopoly - @hork: e6 - e7"quote:Op woensdag 3 april 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
"Note van LompeHork - @mono: b1 - c3"
Dat soort dingen (ik kan niet schaken)
Fuck the EBU.![]()
Oh huh, sorry Murquote:Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Note van Monopoly - @hork: e6 - e7"
"Note van LompeHork - @mono: b1 - c3"
Dat soort dingen (ik kan niet schaken)
![]()
![]()
Je weet dat het niet mag.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Shiiiit, had ik het toch moeten spoilen. Of heeft hij ook antispoilerzooi? Maar zonder spoiler is zo'n plotse piemel minder plotseling.
Vergeet niet dat wij het tieten enzo ook echt wel missen, maar als iemand gaat haten bij de advertentieboeren dat het FOK! de kop kan kosten.
Dus doe het gewoon niet meer.![]()
Het posten van naakt is dus geen vrijheid op dit forum, en dat heeft goede redenen vóór het forum.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het is pas zonde dat men eigen vrijheid, posten van naakt, in moet leveren omdat de reclamebaasjes preutse midlifers zijn
Ik mis de random tetten in ONZ topics ook wel, maar ik heb liever dat FOK! gewoon kan blijven bestaan op de manier hoe dat nu is, dan dat het straks één of ander slecht phpBB forum is ofzo
Fuck the EBU.![]()
Dat moest even gepost wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij het tieten enzo ook echt wel missen![]()
Amen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het posten van naakt is dus geen vrijheid op dit forum, en dat heeft goede redenen vóór het forum.
Ik mis de random tetten in ONZ topics ook wel, maar ik heb liever dat FOK! gewoon kan blijven bestaan op de manier hoe dat nu is, dan dat het straks één of ander slecht phpBB forum is ofzo![]()
Godverdomme je begint te klinken als een mod. IN DE ISOLEERCEL ERMEE OP WATER EN BROOD!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het posten van naakt is dus geen vrijheid op dit forum, en dat heeft goede redenen vóór het forum.
Ik mis de random tetten in ONZ topics ook wel, maar ik heb liever dat FOK! gewoon kan blijven bestaan op de manier hoe dat nu is, dan dat het straks één of ander slecht phpBB forum is ofzo![]()
alsof fok meteen in elkaar zakt als bol.com niet meer wiltquote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
ja hequote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme je begint te klinken als een mod. IN DE ISOLEERCEL ERMEE OP WATER EN BROOD!![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme je begint te klinken als een mod. IN DE ISOLEERCEL ERMEE OP WATER EN BROOD!![]()
Hahahaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme je begint te klinken als een mod. IN DE ISOLEERCEL ERMEE OP WATER EN BROOD!
Maar als je irl met mods over 't forum praat dan snap je er allemaal een stuk meer van
Fuck the EBU.![]()
Sorry Mono. Ik snap het ook wel. Liet me even gaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet dat het niet mag.
Vergeet niet dat wij het tieten enzo ook echt wel missen, maar als iemand gaat haten bij de advertentieboeren dat het FOK! de kop kan kosten.
Dus doe het gewoon niet meer.
Kusje?
haaa want wij zijn dom en kunnen niet bedenken dat fok zon 80% verdient door de ads.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha
Maar als je irl met mods over 't forum praat dan snap je er allemaal een stuk meer van![]()
![]()
Nu ben ik benieuwd naar die 20%.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
haaa want wij zijn dom en kunnen niet bedenken dat fok zon 80% verdient door de ads.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen met abbos die de ads niet zien.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee, want dat wist ik ook. Alleen ben ik vaak te lui hele topics door te lezen als daar iets in staat over shit over 't forum enzo, en dan is een face 2 face gesprek daarover een stuk makkelijker om onderste steentjes boven te leggen enzoquote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
haaa want wij zijn dom en kunnen niet bedenken dat fok zon 80% verdient door de ads.
Fuck the EBU.![]()
Ik moet wat gaan doen.
Ja nee helemaal super.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want dat wist ik ook. Alleen ben ik vaak te lui hele topics door te lezen als daar iets in staat over shit over 't forum enzo, en dan is een face 2 face gesprek daarover een stuk makkelijker om onderste steentjes boven te leggen enzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen met abbos die de ads niet zien.
Fuck the EBU.![]()
De onderste stenen boven leggen is echt wel het meest onverstandige wat je kan doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want dat wist ik ook. Alleen ben ik vaak te lui hele topics door te lezen als daar iets in staat over shit over 't forum enzo, en dan is een face 2 face gesprek daarover een stuk makkelijker om onderste steentjes boven te leggen enzo
it aint rocketsciencequote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want dat wist ik ook. Alleen ben ik vaak te lui hele topics door te lezen als daar iets in staat over shit over 't forum enzo, en dan is een face 2 face gesprek daarover een stuk makkelijker om onderste steentjes boven te leggen enzo![]()
Toen ik abo had was ik zo sympathiek om de ads aan te laten staan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De onderste stenen boven leggen is echt wel het meest onverstandige wat je kan doen.Bij gebrek aan betere woordkeuzes
Mijn brein is niet meer wat hij geweest is sinds
Fuck the EBU.![]()
Awwww..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik veelBij gebrek aan betere woordkeuzes
Mijn brein is niet meer wat hij geweest is sinds![]()
Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
met fokkers irl over fok pratenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want dat wist ik ook. Alleen ben ik vaak te lui hele topics door te lezen als daar iets in staat over shit over 't forum enzo, en dan is een face 2 face gesprek daarover een stuk makkelijker om onderste steentjes boven te leggen enzo.
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
kom je thuis, gooi je je boekentas op de stoel en vraagt moeders wat er is, en dan vertel je zo je klacht en eindig je met 'maar er was ook een antiklacht, ik heb 450 euro verdiend, FANTASTISH"quote:![]()
![]()
Ik heb ook best vaak met 'terechte klacht' geantwoord enzoquote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Lekker zuipen vanavond om een onproductief studiedagje af te sluiten.
![]()
En krijg je als reactie:quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kom je thuis, gooi je je boekentas op de stoel en vraagt moeders wat er is, en dan vertel je zo je klacht en eindig je met 'maar er was ook een antiklacht, ik heb 450 euro verdiend, FANTASTISH"
Pics van je zusje?![]()
![]()
Vas kan weer eens niet quote.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook best vaak met 'terechte klacht' geantwoord enzo.
Ik heb wel eens "Opgelost, slotje" gezegd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja godverdomme ik klik toch echt op DIE post, klotedingquote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vas kan weer eens niet quote.
Ik heb wel eens "Opgelost, slotje" gezegd.![]()
![]()
Plas in der kont hihi XDquote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
En krijg je als reactie:
Pics van je zusje?![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godverdomme ik klik toch echt op DIE post, kloteding
quote:
lekker van de kaart schat?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook best vaak met 'terechte klacht' geantwoord enzo.
![]()
Is natuurlijk ook niet zo gekIets waar je een groot deel van je tijd op zit daar ga je over praten.
Ik heb het dagelijks over mijn stoel bijvoorbeeld.![]()
Hoi
Doei
Tot ZiensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
die heb ik wel een paar gebruikt bij vrienden, waarvan twee ook vaste fora bezoekers waren, die snapten hem welquote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vas kan weer eens niet quote.
Ik heb wel eens "Opgelost, slotje" gezegd.![]()
![]()
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat wij ook wel over Moirapoly gepraat hebbenBut joe ar speshul.
![]()
Ik over mijn mega grote anusdildoquote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
Is natuurlijk ook niet zo gekIets waar je een groot deel van je tijd op zit daar ga je over praten.
Ik heb het dagelijks over mijn stoel bijvoorbeeld.![]()
![]()
Nawwquote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat wij ook wel over Moirapoly gepraat hebbenBut joe ar speshul.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoi
Doei
Tot ZienshallonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.![]()
Whehehe hou maar op over mega grote anusdildo's want ik heb er ergens nog wel eentje voor jequote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als fok maar niet down gaat, weg gespreksstof
Fuck the EBU.![]()
Watquote:Op woensdag 3 april 2013 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe hou maar op over mega grote anusdildo's want ik heb er ergens nog wel eentje voor je![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]GheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HOLY SHIT ER IS EEN 'SPLITS QUOTE' KNOP.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[/quote]quote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef Ugjerke het volgende:
HOLY SHIT ER IS EEN 'SPLITS QUOTE' KNOP.quote:[quote]quote:![]()
Ah als vanouds stoned naar huis hobbelen met de sprinter
Met een knappe vrouwelijke machinist!
Machinistenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Met een knappe vrouwelijke machinist!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over mijn anus zag ik al. Terecht wel. Ik heb een mooie anus.![]()
![]()
Die komt nog een keer onder grondige inspectie.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over mijn anus zag ik al. Terecht wel. Ik heb een mooie anus.Fuck the EBU.![]()
Ik ben 22 wat is dit''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
De meest awesome reeks van het hele forumquote:
Straks toch maar weer een blowtje doen denk ik
Bubblegum
Fuck the EBU.![]()
Puik spul wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
De meest awesome reeks van het hele forum
Straks toch maar weer een blowtje doen denk ik
Bubblegum![]()
quote:quote:quote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Godverdomme, wat een mooie quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
dat gaat nog best goed eigenlijk.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Niet met vuur bezig zijn danquote:Op woensdag 3 april 2013 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat gaat nog best goed eigenlijk.![]()
![]()
Jij hebt vast een grotere keuken dan ikquote:Op woensdag 3 april 2013 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat gaat nog best goed eigenlijk.![]()
![]()
weet niet, dit is ook zo'n kut flat keukentje. Ouderwets enzo alles ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt vast een grotere keuken dan ikIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]hihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Voor het eerst sinds tijden met de plakrand naar buiten gedraaid om vloe eraf te branden in een keer perfect![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 3 april 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Voor het eerst sinds tijden met de plakrand naar buiten gedraaid om vloe eraf te branden in een keer perfectDat ga ik binnenkort ook weer eens proberen
Eerst ff pissen en een jointje draaien
Fuck the EBU.![]()
Rookt toch wel een stuk lekkerderquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceDat ga ik binnenkort ook weer eens proberen
Eerst ff pissen en een jointje draaien![]()
![]()
gewoon zometeen zo rollenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, had al een keer eerder ook gedaan.![]()
![]()
Maar ik faal wel met dat randjequote:ok ga proberen hihi, komen jullie weer op de TC?
Fuck the EBU.![]()
volgens mij is iedereen dood ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik faal wel met dat randjeok ga proberen hihi, komen jullie weer op de TC?
![]()
![]()
Morsdood.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: