SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
soggen till we dropquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Na een hele dag studeren was dat het enige dat nog in m'n hoofd op kwam![]()
ik voel je pijn. na het weekend moet ik er ook aan gelovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Na een hele dag studeren was dat het enige dat nog in m'n hoofd op kwamHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb zo'n klein straalkacheltje maar er is iets mis met de thermostaat. Als het hier koud is en ik zet hem aan, stopt hij niet met warmer worden en op een gegeven moment zit ik hier echt te stomen en moet het raam open met als gevolg dat het weer ijskoud wordt
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha goed bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 01:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
eigenlijk nog steeds van een miniscule bonghit om 22:00Your beauty never ever scared me.![]()
Ben zowat heel de avond bezig geweest met school, dus heb nog niet veel kunnen roken, nu ff een paar hitsquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Enjoy!quote:Op woensdag 3 april 2013 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben zowat heel de avond bezig geweest met school, dus heb nog niet veel kunnen roken, nu ff een paar hitsYour beauty never ever scared me.![]()
Mja tis wel kut want ik weet dat die docent morgen sowieso gaat zeikenquote:
Maar goed, heb geen zin meer in die opdracht
Straks heerlijk onder mijn dekens kruipenMaar eerst mijn joint oproken. Wat hou ik toch van mijn leven
Your beauty never ever scared me.![]()
adolf?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik niet
En ik wil alleen naast A. liggenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Adolf de eenhoorn dan?quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
A. klinkt meteen weer zo crimineel.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Mijn naam begint ook met een a
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja maar ik vind een verzonnen naam stom omdat ik dat ga vergetenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
A. klinkt meteen weer zo crimineel.
Dus je mag naast jezelf liggen?quote:
tevens pics van naast jezelf liggen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Mijn naam heeft maar een A.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Pff, prijs jezelf maar gelukkig. Ik mag weer es niet mee doenquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik reken ook mijn achtenaam en euh zij-namen mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Pff, prijs jezelf maar gelukkig. Ik mag weer es niet mee doen![]()
![]()
Ow,, dat is cheatquote:Op woensdag 3 april 2013 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik reken ook mijn achtenaam en euh zij-namen mee.
Dan join ik de club van 3
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik reken ook mijn achtenaam en euh zij-namen mee.Ik heb een 'van' in mijn achternaam.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Ow,, dat is cheat
Dan join ik de club van 3
dus jij haalt serieus je enigste "A" uit een woordje wat 40% van NL heeft in zijn naam? Ppfff lamequote:Op woensdag 3 april 2013 09:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een 'van' in mijn achternaam.
LOSERquote:Op woensdag 3 april 2013 09:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een 'van' in mijn achternaam.![]()
Oh nee, wacht, ik heb nog een a in mijn tweede naam.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:14 schreef Olment het volgende:
[..]
dus jij haalt serieus je enigste "A" uit een woordje wat 40% van NL heeft in zijn naam? Ppfff lame
quote:quote:Op woensdag 3 april 2013 09:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, ik heb nog een a in mijn tweede naam.![]()
Komop
Hey, ik gebruik die naam bijna nooit meer.quote:
Liggen alle stoners nog op een oor?
Tis maar rustig hiero
een of andere josti dacht leuk laten we bellen om kwart over 10
Dat is op zich niet zo raar.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
een of andere josti dacht leuk laten we bellen om kwart over 10Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wel in een examenweek manquote:elke dag slapen liefst tot 12 / 1 uur
Nou ben je wel optijd voor een Wake & Bakequote:Op woensdag 3 april 2013 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
een of andere josti dacht leuk laten we bellen om kwart over 10
Dat was je na 12 uur niet meer gelukt
dat is waar.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou ben je wel optijd voor een Wake & Bake
Dat was je na 12 uur niet meer geluktIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
hier om 9 uur, wel telefoon op stilquote:Op woensdag 3 april 2013 10:45 schreef stefanhaan het volgende:
een of andere josti dacht leuk laten we bellen om kwart over 10Elke keer die tering anonieme nummers, wat heb ik daar aan.
![]()
Ergste is nog wel dat je niet later kunt terug bellen om te vragen wat ze nou wel helemaal denken om om 9 uur te bellenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hier om 9 uur, wel telefoon op stilElke keer die tering anonieme nummers, wat heb ik daar aan.
Kut anonieme nummers
Waarschijnlijk zo'n klote telefoonbedrijf die me iets wil aansmeren, al 3x gebeld gister en eergister 2xquote:Op woensdag 3 april 2013 10:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ergste is nog wel dat je niet later kunt terug bellen om te vragen wat ze nou wel helemaal denken om om 9 uur te bellen
Kut anonieme nummers![]()
teringlijers zijn dat ook hč.
![]()
ja dat ken ik.. pak je 1x op, vertel je die gast dattie moet opflikkere met zijn zooi.. bellen er de volgende paar dagen nog een aantal :S:Squote:Op woensdag 3 april 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n klote telefoonbedrijf die me iets wil aansmeren, al 3x gebeld gister en eergister 2xteringlijers zijn dat ook hč.
Of van die klote bedrijven die bellen net tussen 5 en 6 :SHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
sinds wanneer bellen die bedrijven eigenlijk naar mobieltjes?
Volgens de laatste die het probeerde al jaren, maar vroeger nooit last van gehad.
Weggedrukt met de woorden "doe eens niet" blijkt te helpen.![]()
![]()
klopt ja privénummerquote:Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hier om 9 uur, wel telefoon op stilElke keer die tering anonieme nummers, wat heb ik daar aan.
.
Maarja ik weet dan nog steeds nooit of het een klant is die mijn nummer heeft, mijn werk of iemand van school ofso
probleem is dat ik steeds te laat ben met opnemen anders had ik ook ff in de telefoon geschreeuwdquote:Op woensdag 3 april 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
Volgens de laatste die het probeerde al jaren, maar vroeger nooit last van gehad.
Weggedrukt met de woorden "doe eens niet" blijkt te helpen.maar vraag me echt af waar ze mn nummer vandaan hebben dan telkens.
![]()
ook al jaren voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
Weggedrukt met de woorden "doe eens niet" blijkt te helpen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Geef je nummer maar, regel ik wel aantal mensen jou gaan bellenquote:
die nummers worden via via wel verkocht waarschijnlijk, complot allesquote:Op woensdag 3 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
probleem is dat ik steeds te laat ben met opnemen anders had ik ook ff in de telefoon geschreeuwdmaar vraag me echt af waar ze mn nummer vandaan hebben dan telkens.
Had wel een tijdje terug een enquete, was wel gezellig, 3 uur aan de telefoon gehangen, lopen ouwehoeren.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef je nummer maar, regel ik wel aantal mensen jou gaan bellen![]()
![]()
![]()
Dat je daar de tijd voor neemtquote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had wel een tijdje terug een enquete, was wel gezellig, 3 uur aan de telefoon gehangen, lopen ouwehoeren.![]()
ze komen ons halenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die nummers worden via via wel verkocht waarschijnlijk, complot alles![]()
![]()
helaas geen alufoliequote:
je bent geen goede Doomsday Prepperquote:
Waar gaat dit over?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:![]()
![]()
sssssht, kom maar.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt voortaan als je zegt dat ik stil moet zijn.![]()
wireless kaartje erin zettenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Als ik wifi op mijn pc wil kunnen ontvangen, wat moet ik dan doen
Wat olment zegt, gewoon zo'n wifi chip ding kopen, die kun je dan erin schroeven en aansluitenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Als ik wifi op mijn pc wil kunnen ontvangen, wat moet ik dan doenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
yapquote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo'n soort ding
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/989091?WT.mc_id=gshop
Maar waarom wil je draadloos op je pctje?
Denk dat je beter inet via stroom kunt doen dan, is wat stabieler.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wi-fi hier werkt al paar dagen niet ofzo. in ieder geval niet op mijn laptop
Aight, hoe lang zou het duren als ik hem nu bestel voor ik hem binnen heb?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo'n soort ding
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/989091?WT.mc_id=gshop
Ik wil hem eigenlijk uiterlijk morgen hebben.3 tot 5 weken voor ik internet heb, nu op wifi van onderbuurvrouw.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:35 schreef Olment het volgende:
Maar waarom wil je draadloos op je pctje?
Denk dat je beter inet via stroom kunt doen dan, is wat stabieler.![]()
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-034503quote:Op woensdag 3 april 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aight, hoe lang zou het duren als ik hem nu bestel voor ik hem binnen heb?
Ik wil hem eigenlijk uiterlijk morgen hebben.
[..]
3 tot 5 weken voor ik internet heb, nu op wifi van onderbuurvrouw.
Vandaag besteld, morgen in huis
Weet niet hoe snel conrad is, maar zal toch anders wel een winkel bij jou in de buurt zijn die ze heeft?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aight, hoe lang zou het duren als ik hem nu bestel voor ik hem binnen heb?
Ik wil hem eigenlijk uiterlijk morgen hebben.
[..]
3 tot 5 weken voor ik internet heb, nu op wifi van onderbuurvrouw.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
netwerkadapter een keer opnieuw opstarten op je laptop, of je router even van de stroom halen 30sec wachten, en weer terug aan de stroom.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Wi-fi hier werkt al paar dagen niet ofzo. in ieder geval niet op mijn laptopIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-034503
Vandaag besteld, morgen in huis![]()
![]()
4launch is wel een bazenwinkel
Kweet niet of dr een filiaal in de buurt is. anders kun je ook nog ophalenquote:
Kijk ik eerst ALTIJD voordat ik ergens wat bestelquote:
4launch komt over het algemeen goedkoper uit.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Na onze router is gewoon een bitch de laatste tijden. Shit aan en uit zetten enz werkt nietquote:Op woensdag 3 april 2013 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
netwerkadapter een keer opnieuw opstarten op je laptop, of je router even van de stroom halen 30sec wachten, en weer terug aan de stroom.
kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 11:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijk ik eerst ALTIJD voordat ik ergens wat bestel
4launch komt over het algemeen goedkoper uit.Omdat alles direct vanuit het magazijn van de leverancier komt. Niet zoals bij normale winkels dat het eerst van leverancier -> hun -> jou/
software van je router keertje updatenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na onze router is gewoon een bitch de laatste tijden. Shit aan en uit zetten enz werkt niet
Werkt 9 vd 10x ALS er een nieuwe versie is
Waarom zie ik dan geen zelf samengestelde Desktops.quote:
Ik werk tot half 10 vandaagquote:Op woensdag 3 april 2013 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Weet niet hoe snel conrad is, maar zal toch anders wel een winkel bij jou in de buurt zijn die ze heeft?![]()
![]()
omdat je de componenten los kunt halen en dus zelf kunt samenstellenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen zelf samengestelde Desktops.
Drukt de prijs ook.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat moet onze huisnerd maar doen haha. Snap er sowieso niks van. A. zat gisteren ook op internet, op zijn kamer en daar heeft hij alleen wi-fi en geen lan kabel. Maar op mijn kamer werkt wi-fi nietquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef Olment het volgende:
[..]
software van je router keertje updaten
Werkt 9 vd 10x ALS er een nieuwe versie is*normaal wel, kastje zit onder mijn kamer*. Gelukkig heb ik wel een lan kabel
whahaha.. ik ga er vanuit dat je wireless ontvangen op je laptop wel aan staatquote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet onze huisnerd maar doen haha. Snap er sowieso niks van. A. zat gisteren ook op internet, op zijn kamer en daar heeft hij alleen wi-fi en geen lan kabel. Maar op mijn kamer werkt wi-fi niet*normaal wel, kastje zit onder mijn kamer*. Gelukkig heb ik wel een lan kabel
Yesssquote:Op woensdag 3 april 2013 11:43 schreef Olment het volgende:
[..]
whahaha.. ik ga er vanuit dat je wireless ontvangen op je laptop wel aan staatYour beauty never ever scared me.![]()
ff Offtopic.. heb je ooit verteld waar de "A." voor staat?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
A. is de eerste letter van mijn vriendje's naamquote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef Olment het volgende:
[..]
ff Offtopic.. heb je ooit verteld waar de "A." voor staat?Your beauty never ever scared me.![]()
is wel lekker cashen, maar ik zou er echt kapot aan gaan na een maand denk ikquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
A. is de eerste letter van mijn vriendje's naam
Maar "de eerste letter". Ooit de rest verteld?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ze is bang dat FOK!ers em gaan klappen jeweet.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar "de eerste letter". Ooit de rest verteld?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
1 dag per week, vrijwillige basis.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
is wel lekker cashen, maar ik zou er echt kapot aan gaan na een maand denk ikKrijg er halve vrije dag voor terug.
![]()
ofc.. FOK! Knokploegquote:Op woensdag 3 april 2013 11:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is bang dat FOK!ers em gaan klappen jeweet..
Maar nieuwsgierig want ze heeft het er vaak over
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 dag per week, vrijwillige basis.Krijg er halve vrije dag voor terug.
![]()
Dat laatste is niet verkeerd
Dan is dat wel chill om te doen ja beetje vrije dagen opbouwen
Haha neequote:Op woensdag 3 april 2013 11:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar "de eerste letter". Ooit de rest verteld?Hij heet Alex. Nou blij?
![]()
(Het is toch niet alsof iemand hier hem kent, maar blijf hem wel A. noemen vind ik fijner)Your beauty never ever scared me.![]()
Ama spreekt er vriends naam graag wat crimineler uit.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Vind het ook niet erg als je hem A. noemt, maar was wel erg nieuwsgierig tbhquote:Op woensdag 3 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha neeHij heet Alex. Nou blij?
![]()
(Het is toch niet alsof iemand hier hem kent, maar blijf hem wel A. noemen vind ik fijner)![]()
Blij nou
Jepquote:Op woensdag 3 april 2013 11:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ama spreekt er vriends naam graag wat crimineler uit.
Nu weet jij (en de rest) welke naam er bedoeld wordt haha. Maar dit was wel éénmalig. Ondanks dat het hier nu staat ga ik 't niet meer herhalenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg als je hem A. noemt, maar was wel erg nieuwsgierig tbh![]()
Blij nou
Exact, en vooral omdat er hier vanavond niemand is, harde muziek en ff wat werk erdoorheen knallen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Dat laatste is niet verkeerd
Dan is dat wel chill om te doen ja beetje vrije dagen opbouwen
![]()
![]()
YES!! blij dat ik van dit eenmalige "aanbod" gebruik heb kunnen maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu weet jij (en de rest) welke naam er bedoeld wordt haha. Maar dit was wel éénmalig. Ondanks dat het hier nu staat ga ik 't niet meer herhalen![]()
Hou het maar op A. Klinkt spannender
Hihiquote:Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
YES!! blij dat ik van dit eenmalige "aanbod" gebruik heb kunnen maken.![]()
Hou het maar op A. Klinkt spannenderMoira had bijv. een bedachte naam voor haar lover maar dat kan ik niet. Ik ga dat vergeten en alsnog zijn echte naam telkens roepen of steeds een andere naam
Niet verkeerdquote:Op woensdag 3 april 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, en vooral omdat er hier vanavond niemand is, harde muziek en ff wat werk erdoorheen knallen.dacht dat het gewoon verplicht 3 dagen per week zo'n lange dag was, dan zou het echt pure aids zijn. Maar als het vrijwillig is en vrije dagen ermee opbouwen. chill
Moirapoly jeweet.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiMoira had bijv. een bedachte naam voor haar lover maar dat kan ik niet. Ik ga dat vergeten en alsnog zijn echte naam telkens roepen of steeds een andere naam
hahahha.. dat is niet verstandig idd.. lijkt het na 5 topics of je 3-4 vriendjes hebtquote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiMoira had bijv. een bedachte naam voor haar lover maar dat kan ik niet. Ik ga dat vergeten en alsnog zijn echte naam telkens roepen of steeds een andere naam
Daaromquote:Op woensdag 3 april 2013 11:54 schreef Olment het volgende:
[..]
hahahha.. dat is niet verstandig idd.. lijkt het na 5 topics of je 3-4 vriendjes hebt
Lijkt dat nu niet al?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:54 schreef Olment het volgende:
[..]
hahahha.. dat is niet verstandig idd.. lijkt het na 5 topics of je 3-4 vriendjes hebtIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Juistem.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet verkeerddacht dat het gewoon verplicht 3 dagen per week zo'n lange dag was, dan zou het echt pure aids zijn. Maar als het vrijwillig is en vrije dagen ermee opbouwen. chill
En die weer incashen als het lekker weer is.
![]()
![]()
Ik vind het sowieso wel apart *op een leuke manier hoor* om een relatie te hebben. Ik heb dat serieus nooit
Ik ben ook een stuk beter in scharrelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het sowieso wel apart *op een leuke manier hoor* om een relatie te hebben. Ik heb dat serieus nooit![]()
![]()
Ik vind het altijd apart, want ik ben er slecht in.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het sowieso wel apart *op een leuke manier hoor* om een relatie te hebben. Ik heb dat serieus nooit
Hoe erg het is om toe te geven, maar jaquote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk beter in scharrelen.
relaties zijn moeilijk man
Ik ben ook slecht in relatie's schijnbaarquote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd apart, want ik ben er slecht in.
Veel seks zonder gedoe.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe erg het is om toe te geven, maar ja(Even buiten beschouwing laten dat ik meestal de gene ben die het gedoe veroorzaakt aub. )
Al moet ik zeggen dat ik met sommige scharrels ook wel veel gezeik heb gehad.![]()
![]()
In het begin lukt het altijd wel de eerste 2 maanden ofso, maar dan gaat het alleen maar slechter
Zelfde probleem hierquote:Op woensdag 3 april 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Veel seks zonder gedoe.(Even buiten beschouwing laten dat ik meestal de gene ben die het gedoe veroorzaakt aub. )
Al moet ik zeggen dat ik met sommige scharrels ook wel veel gezeik heb gehad.
Sommige lieten zich niet afschepen na 1xquote:Op woensdag 3 april 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Veel seks zonder gedoe.(Even buiten beschouwing laten dat ik meestal de gene ben die het gedoe veroorzaakt aub. )
Al moet ik zeggen dat ik met sommige scharrels ook wel veel gezeik heb gehad.?
nouja uiteindelijk heeft er altijd een meer gevoelens dan de ander, en dat geeft wel gedoe.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Sommige lieten zich niet afschepen na 1x?
![]()
![]()
je moet ook niet je wiet weg niezenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Haha niezen om vervolgens allemaal stipjes te zijn voor je ogen
Je bent als stipjes voor mijn ogen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Haha niezen om vervolgens allemaal stipjes te zijn voor je ogen![]()
Zetten zij hem wel in elkaar voor mij?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat je de componenten los kunt halen en dus zelf kunt samenstellen
Drukt de prijs ook.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
weet niet of ze die optie hebben, kost sowieso wel extra dan als ze dat doen lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zetten zij hem wel in elkaar voor mij?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Geen idee tbhquote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zetten zij hem wel in elkaar voor mij?
Gewoon zelf doen,, tis nie zo spannend.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ligt eraan, je kan je ram geheugen enzo best simpel verkrachten als je handen statisch zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen idee tbh
Gewoon zelf doen,, tis nie zo spannend.
Tja.. dan ga je ook ergens vanuit.. hoevaak is je dat serieus gebeurt? Kans bestaat natuurlijk,, ontken ik niet.. Maar als je niet op je geitenwollensokken op een vloerbedekking gaat dansen eerst, is er niet zo veel aan de handquote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kan je ram geheugen enzo best simpel verkrachten als je handen statisch zijn
Precies, ik kan het ook wel, maar liever niet. Meestal kost het 2-3 tientjes voor het bouwen, dus dan laat ik het graag doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kan je ram geheugen enzo best simpel verkrachten als je handen statisch zijnOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ik laat het ook liever altijd bouwen, want als er dan iets kapot gaat moeten hun het betalen. Anders komen de kosten voor jezelf
Het is mij een keer overkomen, was een aantal harde schijven in en uit mijn computer aan het wisselen, bij de laatste wisseling vergeten de powerknop nog even in te drukken nadat de stekker eruit was.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. dan ga je ook ergens vanuit.. hoevaak is je dat serieus gebeurt? Kans bestaat natuurlijk,, ontken ik niet.. Maar als je niet op je geitenwollensokken op een vloerbedekking gaat dansen eerst, is er niet zo veel aan de handOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik doe het altijd zelfquote:Op woensdag 3 april 2013 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
ik laat het ook liever altijd bouwen, want als er dan iets kapot gaat moeten hun het betalen. Anders komen de kosten voor jezelf
Gewoon beetje opletten en dr is niks aan de hand.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb geld maar geen geduld, dus laat het liever doen.
Ik wil ook een schoonmaker inhuren eigenlijk, maar iedereen lacht me uit als ik dat vertel.![]()
![]()
Als je de kosten met een paar huisgenoten deelt is dat prima te doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
Ik wil ook een schoonmaker inhuren eigenlijk, maar iedereen lacht me uit als ik dat vertel.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
Ik wil ook een schoonmaker inhuren eigenlijk, maar iedereen lacht me uit als ik dat vertel.
sowieso beter dan zelf schoonmaken
Ik heb een heel klein appartementje, zit niet op kamers.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je de kosten met een paar huisgenoten deelt is dat prima te doen.![]()
Maar wie lacht er als jij op de bank met een pilsje zit terwijl er voor je wordt gestofzuigt/stofgezuigtquote:Op woensdag 3 april 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
Ik wil ook een schoonmaker inhuren eigenlijk, maar iedereen lacht me uit als ik dat vertel.
"Je appartement is zo klein, daar ben je in een half uur klaar mee."
Mooi toch, dan hoef ik maar een uur per week een schoonmaakster in te huren.![]()
![]()
zo'n naakte oostblok schoonmaakster jeweet.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar wie lacht er als jij op de bank met een pilsje zit terwijl er voor je wordt gestofzuigt/stofgezuigt
maar wel een jonge deerne uiteraardIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Juist.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar wie lacht er als jij op de bank met een pilsje zit terwijl er voor je wordt gestofzuigt/stofgezuigt
Maar wil dan wel een die ik de sleutels kan geven, die het doet als ik op werk ben. En ik ben niet zo goed in vertrouwen.![]()
![]()
In mijn tempo duurt een halfuur schoonmaken sowieso minstens 3,5 uur.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
Mooi toch, dan hoef ik maar een uur per week een schoonmaakster in te huren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik relativeer altijd met:quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
Mooi toch, dan hoef ik maar een uur per week een schoonmaakster in te huren.
Als ik het zelf doe kost het me ... tijd.
Als ik ga werken in die tijd verdien ik dan meer dan dat ik uitgeef aan iemand anders.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik stop meestal halverwege.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In mijn tempo duurt een halfuur schoonmaken sowieso minstens 3,5 uur.![]()
![]()
Wij maken gewoon 1 keer per maand schoon ofso, opgelost
Wat doe jij dan allemaal in huisquote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
het is na 3 dagen al behoorlijk stoffig bij mij.
hier word alleen de vloer en bureau's vies eigenlijk, van shag en as
Daar zijn asbakken voor uitgevondenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:14 schreef stefanhaan het volgende:
hier word alleen de vloer en bureau's vies eigenlijk, van shag en as
niets. gewoon oud, de vloer is super crappy, geloof dat dat er ook veel mee te maken heeft, van die houten tegels met ruimte ertussen enzo.quote:![]()
zelfs met asbakken, we hebben er hier naast elke werkplek 1 staan. Maar nog steeds as en shit, want er valt altijd wel een keer wat naast of ervan af als je aant roken bentquote:
oude houten vloeren die geven ook soort houtstof af meen ik. (al ist maar in kleine mate)quote:Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets. gewoon oud, de vloer is super crappy, geloof dat dat er ook veel mee te maken heeft, van die houten tegels met ruimte ertussen enzo.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ja, de vloer is ook echt kut, super krakend en shit, en super slecht geďsoleerd, als de onderbuurman tv kijkt hoor ik welk programma hij op heeft staan. Ik wil nu al verhuizen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
oude houten vloeren die geven ook soort houtstof af meen ik. (al ist maar in kleine mate)![]()
![]()
Nieuwe werkplek gevonden en alles weer op de plek staan, het ICT beleid is wel strenger maar FOK! doet het nog
Je weet het niet?!![]()
zolang je FOK! hebt komt het goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:18 schreef Impect het volgende:
Nieuwe werkplek gevonden en alles weer op de plek staan, het ICT beleid is wel strenger maar FOK! doet het nog
en uporn natuurlijk:PHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Op het werk?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:19 schreef Olment het volgende:
[..]
zolang je FOK! hebt komt het goed.
en uporn natuurlijk:P
Je weet het niet?!![]()
Ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar wie lacht er als jij op de bank met een pilsje zit terwijl er voor je wordt gestofzuigt/stofgezuigt![]()
Dat wel, maar om dan ff p0rn te gaan kijken lijkt me iets te veel van het goeiequote:Je weet het niet?!![]()
ja nee doei, ik ben niet te beroerd om de afwas te doen als ik borden gebruik maar de rest ruim je maar lekker zelf op hoorquote:![]()
![]()
Blegh, heb ik genoeg uren geslapen, voel ik me toch zo brak als een zeemeeuw die met een baksteen bewerkt is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Voor geld?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja nee doei, ik ben niet te beroerd om de afwas te doen als ik borden gebruik maar de rest ruim je maar lekker zelf op hoor![]()
![]()
quote:#fwp.
Daarom heb ik er 1 standaard in mijn jas, 1 in mijn laptop tas. Een op mijn bureau thuis, en 1 in mijn broekzak
Aanstekers op tafel, nachtkastje, computermeubel en ochtendjas.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ik wil denk ik niet weten hoeveel ik per jaar uitgeef aan aanstekers
Ze heeft het door!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Verdomde dingen hebben pootjes gekregen
ABORT!
ABORT!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
5 euro,. doe er al 2 jaar mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
ik wil denk ik niet weten hoeveel ik per jaar uitgeef aan aanstekers![]()
![]()
damnquote:ik denk ik wel 10-20 euro per jaar ofso
2,50 voor 10 stuks bij de Gamma. Je koopt 2 pakken en je hebt genoeg voor het hele jaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
ik wil denk ik niet weten hoeveel ik per jaar uitgeef aan aanstekersHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik vergeet die dingen dus altijd te halen als ik in zo'n winkel ben. En als ik dan aansteker vergeet koop ik er ergens een. Maarja dan betaal je minstens een euro voor 1 kut aansteker
Ja ik heb dus heel veel aanstekers van anderenDat je een aansteker leent op een feest en diegene is opeens weg, of ik want space en dan sta je nog met die aansteker.
![]()
50 voor 5 euro in beverwijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
damnik denk ik wel 10-20 euro per jaar ofso
![]()
![]()
pff, ach bij de action enzo zijn die dingen ook tering goedkoopquote:
poging 2 is een heel stuk beter
Jij bent er lekker op tijd bijquote:
geef een kusje aan mono voor me, op zijn wang natuurlijk #nohommoquote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Done.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geef een kusje aan mono voor me, op zijn wang natuurlijk #nohommoFuck the EBU.![]()
Leuk, van die dames die je afdeling in een theeleutclubje veranderen. En als je er dan wat van zegt heel verontwaardigd reageren. "Ja, maar het is heel rustig?". Ja, dat klopt, maar ik moet hier ook werken. Ga dan de halve dag op de gang zitten, daar staat een mooie bank.
En ik maar denken dat ik veel tijd verspil aan Fok!.
Haten op theeleutclubjes op werkquote:Op woensdag 3 april 2013 15:11 schreef Ugjerke het volgende:
Leuk, van die dames die je afdeling in een theeleutclubje veranderen. En als je er dan wat van zegt heel verontwaardigd reageren. "Ja, maar het is heel rustig?". Ja, dat klopt, maar ik moet hier ook werken. Ga dan de halve dag op de gang zitten, daar staat een mooie bank.
En ik maar denken dat ik veel tijd verspil aan Fok!.
Fuck the EBU.![]()
theeclubjes
koffieclubjes
serieus dit is eng, ik kijk iets. En het lijkt alsof ik het al gezien heb. Terwijl het live is
was mijn vriendin er maar
spoilers dit datquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
deja vuuuuquote:Op woensdag 3 april 2013 15:16 schreef stefanhaan het volgende:
serieus dit is eng, ik kijk iets. En het lijkt alsof ik het al gezien heb. Terwijl het live is
Fuck the EBU.![]()
boor er een gat in en.. oh bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om mijn bank te gebruiken.![]()
Niks mis mee, als je mij er maar niet mee lastig valt. Het is ook geen zacht gesprek aan de andere kant van de ruimte waar we in zitten, maar van dat wijfengetoeter waar je echt niet omheen kan.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
boor er een gat in en.. oh bedoelde je dat niet?neh
![]()
![]()
Aw yisquote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om mijn bank te gebruiken.![]()
ach straks lekker wat chille muziek op en gaanquote:
juistquote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach straks lekker wat chille muziek op en gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
spoilers dit datmoggeh, is mono er nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Weet niet word de weed whisperer ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn wiet plant is 35cm hoe lang duurt het nog voordat er wiet komt![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn wiet plant is 35cm hoe lang duurt het nog voordat er wiet komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Ugjerke het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hee die vaseline heb ik, maar dan in het groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee die vaseline heb ik, maar dan in het groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Had ik vanmiddag. Om 12:30 opgestaan en tot 16:00 moe geweest, maar echt kut-moe, dat je alleen maar kan liggen en nergens zin in hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat heb ik al heel de dag, moest om 9:45 iets aftekenen waar ik uiteindelijk waarschijnlijk geen voldoende voor hebquote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag. Om 12:30 opgestaan en tot 16:00 moe geweest, maar echt kut-moe, dat je alleen maar kan liggen en nergens zin in hebt.
En daarna heel de tijd aan supersaaie shit gewerkt
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'tetten'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILER: 'tetten'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
heb ABN amro gelukkigquote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Fuck the EBU.![]()
hier zo'n 400 eur verdwenen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, grote storing.
http://nos.nl/op3/artikel/491652-grote-storing-ing.html![]()
![]()
Bij mij klopt het ook niet. Toen ik vanochtend keek had ik nog ongeveer 250 euro. Mijn zorgpremie is ongeveer 125 en dan betaal ik ongeveer 45 euro per maand af voor nog zo'n betalingsregeling, dus door Zilveren Kruis wordt dan elke maand 170 euro afgeschreven.quote:
Nu is alleen de zorgpremie eraf, dus ik zou nog sowieso meer dan 100 euro over moeten hebben, maar dat van die betalingsregeling staat niet bij de afschriften, dat m'n telefoonrekening is afgeschreven staat er ook niet bij, maar ik heb wel nog maar 25 euro over
Fuck the EBU.![]()
Nouja volgens die link kloppen de saldo's wel, alleen zijn de af- en bijschrijvingen vanaf gister al niet meer bijgewerkt. Dus ik heb serieus nog maar 25 euro voor de rest van de maandquote:Dan maar hopen dat alles wat betaald moest worden wel betaald is
Of nouja ik mis nog een hele hoop dat nog betaald moet worden
Maar iig voor deze maand
Fuck the EBU.![]()
Oh alleen sommige mensen hebben ineens honderdduizenden euro's er bij op staan, dan zal het vast toch níét kloppenTenzij ze net de loterij hebben gewonnen gister, maar dat zijn dan wel veel winnaars
Fuck the EBU.![]()
mjah ik zag het.. bizar.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
Oh alleen sommige mensen hebben ineens honderdduizenden euro's er bij op staan, dan zal het vast toch níét kloppenTenzij ze net de loterij hebben gewonnen gister, maar dat zijn dan wel veel winnaars
![]()
Ik had nog net genoeg geld om met mijn kleingeld een broodje bal saté te kopen op het station.
Ik voelde mij kanker skeer man![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik had nog net genoeg geld om met mijn kleingeld een broodje bal saté te kopen op het station.
Ik voelde mij kanker skeer man
Was het lekker?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik voelde mij kanker skeer man
skere boii die monoIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties Forumhop: Hop naar: