Balenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:07 schreef ThePast het volgende:
Net ongeluk gehad met scooter, voor vering kapot en kap schade
En het belangrijkste: heb je zelf niets?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:07 schreef ThePast het volgende:
Net ongeluk gehad met scooter, voor vering kapot en kap schade
Op een paar blauwe plekken en schaafwondjes na niksquote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En het belangrijkste: heb je zelf niets?
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef ThePast het volgende:
[..]
Op een paar blauwe plekken en schaafwondjes na niks
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef ThePast het volgende:
[..]
Op een paar blauwe plekken en schaafwondjes na niks
quote:
Volgende keer I promise.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wanneer maak je eens een naamtopic voor mij.
niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel zijn anders is het nutt0l00s
Los Angeles lijkt met leuker.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef JRRY het volgende:
Welke stad staat bij jullie op #1 om te bezoeken?
Bij mij New York
#2 Berlijn
#3 Londen
Los Angeles is waar de beroemdheden wonen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Los Angeles is lelijk en saai.
Chicago is nog leuker denk ik.
Ja maar die zijn er in NYC ook, Beyonce woont in NYCquote:Op woensdag 3 april 2013 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Los Angeles is waar de beroemdheden wonen.
Miley woont in LA.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die zijn er in NYC ook, Beyonce woont in NYCNet als Alicia Keys, Doutzen Kroes.
Tennessee zit vol met kleine boerendorpjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:27 schreef JRRY het volgende:
Miley komt uit Tennessee. Tennessee vind ik een leuke naam
In LA kan je tenminste beroemd worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar wel cool, NYC is de place to be en daarom wil ik er 24/7 zijn
NYC ookquote:Op woensdag 3 april 2013 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In LA kan je tenminste beroemd worden.
B-A-C-K - U-P P-L-A-Nquote:Op woensdag 3 april 2013 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVER
Nu ik net bijna ergens aan ben genomen krijg ik ineens allemaal mails terug van mensen die een gesprek met mij willen hebben.
nicequote:Op woensdag 3 april 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
Zoooo, weekend tm zondag en dan volgende week cursus..
En dan mag ik minimaal 4 weken zeggen ik heb vakantie!
Overal wonen mooie mensjes hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver wat wonen er toch prachtige mensen in groningen. Iedere busrit word ik wel 5 keer verliefd.
Arnhem ook hoorquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
insinueren dat er buiten de randstad mooie mensen wonen
HAHAHAHquote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
insinueren dat er buiten de randstad mooie mensen wonen
Nooit last van hier in de randstadquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
Het enige dat ik wel weet over waar de mooiste mensen wonen is dat het in ieder geval altijd wel ergens anders is [ afbeelding ]
ik kom niet uit de randstad hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar die komen dan oorspronkelijk uit de randstad
Ik kom niet uit de randstadquote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar die komen dan oorspronkelijk uit de randstad
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de randstad
nee grap
Gelderland heeft de mooiste mensen toch.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Gelderland heeft de mooiste mensen toch.
Ditquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Gelderland heeft de mooiste mensen toch.
Welke zinnetjes?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom steeds die stomme zinnetjes voordat je reageert![]()
we zijn gvd geen emo tumblr
Tegen wie praat je autist?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom steeds die stomme zinnetjes voordat je reageert![]()
we zijn gvd geen emo tumblr
ja gvd ik reageer en je negeert mequote:
ja jij hebt al gegeten zekerquote:
IK GA DIE KIJKEN HA-HAquote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef JRRY het volgende:
Ik wil gvd deze zien vanavond
http://www.tvgids.nl/arti(...)of_meer_dan_dat%3F_/
Maar ik heb al iets anders afgesproken
Okeujquote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
Hier een lekker liedje totdat ik weer terug ben van hondje uitlaten
McFly, Love is easyquote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Noem eens een artiest/album
Ik ben muziek aan het downloaden namelijk
Fijnquote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij gaat het supergoed
Jake Millerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 3 april 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik had pizza calzone gegeten
adoreer mij
Saai hoorquote:
Vast welquote:
Miles Davis - Kind of Blue en Birth of the Cool, als je van jazz houdt tenminste...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klasgenoten uitlachen die nog geen stageplek hebben. Terwijl de stage al over 2 weken is en er een gigantisch tekort aan stageplekken isquote:
Ah dat is lulligquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Klasgenoten uitlachen die nog geen stageplek hebben. Terwijl de stage al over 2 weken is en er een gigantisch tekort aan stageplekken is![]()
Als je nog geen stage plek hebt, wat dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Klasgenoten uitlachen die nog geen stageplek hebben. Terwijl de stage al over 2 weken is en er een gigantisch tekort aan stageplekken is![]()
VWO, welk bedrijf wel er nu 3 dagen aan rotscholier aan je been hebben hangen die niks kan en alleen maar mensen van hun werk afhoudt?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah dat is lullig
Welke opleiding doe je?
Dan moet je extra opdrachten op school maken en die zouden extreem saai zijn. Aan het begin van het jaar kregen we een jaarplanner en daar stond in dat we in april een stage moesten doen, dus school gaat niet aardig en lief doen tegen degenen die alsnog geen stage hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je nog geen stage plek hebt, wat dan?
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja en wat voor een werk kan je dan doenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
VWO, welk bedrijf wel er nu 3 dagen aan rotscholier aan je been hebben hangen die niks kan en alleen maar mensen van hun werk afhoudt?
[..]
Dan moet je extra opdrachten op school maken en die zouden extreem saai zijn. Aan het begin van het jaar kregen we een jaarplanner en daar stond in dat we in april een stage moesten doen, dus school gaat niet aardig en lief doen tegen degenen die alsnog geen stage hebben
maatschappelijke stage bedoel je zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
VWO, welk bedrijf wel er nu 3 dagen aan rotscholier aan je been hebben hangen die niks kan en alleen maar mensen van hun werk afhoudt?
[..]
Dan moet je extra opdrachten op school maken en die zouden extreem saai zijn. Aan het begin van het jaar kregen we een jaarplanner en daar stond in dat we in april een stage moesten doen, dus school gaat niet aardig en lief doen tegen degenen die alsnog geen stage hebben
Niet veelquote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en wat voor een werk kan je dan doen
Jep, ik had vorig jaar mazzel dat ik een erg leuke plek had en ik heb met mijn skillz in slap lullen het voor elkaar gekregen dat ik daar weer stage mag lopen terwijl dat eigenlijk niet magquote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maatschappelijke stage bedoel je zeker?
Zo dom is dat
Oh stoerquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Niet veel
[..]
Jep, ik had vorig jaar mazzel dat ik een erg leuke plek had en ik heb met mijn skillz in slap lullen het voor elkaar gekregen dat ik daar weer stage mag lopen terwijl dat eigenlijk niet mag
Ik heb er wel mazzel mee gehad, mijn vader werkt er ook en via hem heb ik dus eigenlijk 2 keer een stageplek weten te regelen, anders was ik er nooit binnen gekomenquote:
Nou ga dan niet anderen uitlachen terwijl je er zelf ook niks voor hebt moeten doenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb er wel mazzel mee gehad, mijn vader werkt er ook en via hem heb ik dus eigenlijk 2 keer een stageplek weten te regelen, anders was ik er nooit binnen gekomen
Ik heb wel wat gedaanquote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ga dan niet anderen uitlachen terwijl je er zelf ook niks voor hebt moeten doen
Omdat mensen denken dat we tumblr emo's zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef KLTZK het volgende:
Waarom staat er eigenlijk 'Geitenmelker van beroep is als spelen met een hoelahoep' bij voordat je reageert?
Oh sorry danquote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gedaan, aan het begin van het schooljaar heb ik alles al geregeld. Veel anderen begonnen niet meer dan een week geleden pas
omdat hier iemand gek is van geitenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef KLTZK het volgende:
Waarom staat er eigenlijk 'Geitenmelker van beroep is als spelen met een hoelahoep' bij voordat je reageert?
timmmmm een geitenfan dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hier iemand gek is van geiten
gezien die zinnen wel jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
timmmmm een geitenfan dan?
Geeft niet heurquote:
okequote:
Googlen levert ook niks op, we moeten timmmm maar eens ondervragen dan...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
gezien die zinnen wel ja
nee geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Jij bent toch twaalf? :S :Squote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind het echt overkomen alsof we 12 jaar zijn en van die random youtube filmpjes maken
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Googlen levert ook niks op, we moeten timmmm maar eens ondervragen dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Kietelen als marteling
Dit heeft als nadeel dat lang niet iedereen er zoveel onder zal lijden dat het een marteling wordt, maar is een goedkope en relatief subtiele manier om iemand te martelen. Het slachtoffer wordt vastgebonden, bij zijn voeten nog eens extra gekneveld en vervolgens lange tijd gekieteld. Dit kwam veelvuldig voor bij de Romeinen, die een geit de voetzolen van het slachtoffer lieten likken. Omdat een geitentong zeer ruw is werden de voetzolen opengescheurd, wat uiteindelijk veel pijnlijker was dan het kietelen zelf.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
vaquote:
hamer kom opquote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En ik dacht dat je grappig was, hebben we het beide fout
je bent gwn te hard getroled XDquote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En ik dacht dat je grappig was, hebben we het beide fout
Huphup terug naar 4chan jijquote:Op woensdag 3 april 2013 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent gwn te hard getroled XD
NOU SORRY HOORquote:Op woensdag 3 april 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
NEE IK VIND HET NIET LUEK DAT JE SO DOET HOOR![]()
hoe kom je daarbijquote:
faalquote:
ga zelf weg danquote:
Tijd voor de jumboquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
Ze hebben hier al minstens twee weken geen zaanse huisjes bij de AH![]()
NOOITquote:
Bij ons welquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
Ze hebben hier al minstens twee weken geen zaanse huisjes bij de AH![]()
Ditquote:
hier dus niet gvdquote:
dit jaquote:
Ja omgquote:
Doeiquote:
oh hoi danquote:
hoi, ken ik jou?quote:
Nee, ik jou ook nietquote:
Maar dan beterquote:
Oneenschquote:
okequote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik jou ook niet
Maar ik wil je best leren kennen hoor
ja leuk hequote:Op woensdag 3 april 2013 21:32 schreef badschaap het volgende:
net weer terug van 2 daagjes londen.
en tering de primark is echt goedkoop as hell
viel wel mee daar in oxford street.quote:
hahahahahquote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
viel wel mee daar in oxford street.
Oja heb ook nog in zon nachtwinkel een indiaanse man ontmoet die in roermond woont, maar daar werkt en zegt dattie de president is van nl
JERquote:
Karinquote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
brb even mbv afzeggen
quote:
jer kom opquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
op de tafel op de kast op de stoel op bed?
Op het gezicht van je vriendin hihahoquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
op de tafel op de kast op de stoel op bed?
ohquote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het gezicht van je vriendin hihaho
just give me a reasonquote:
quote:
quote:
Wat een enthousiasmequote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze een beetje zat ben
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme
Dat doe ik gauw nog eens
Ja post 'ns wat van Biejanseequote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme
Dat doe ik gauw nog eens
Neverquote:
Doe normaal manquote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Never
Ik slik nog liever een zwaard door
Ja, niets te klagen thank you. How are you buddy?quote:
DAT WIL IK ZIENquote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Never
Ik slik nog liever een zwaard door
Wat is er met je aan de hand? Je komt niet erg vrolijk overquote:
Nog steeds geweldigquote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, niets te klagen thank you. How are you buddy?
Een uur of 3pm meen ikquote:
Niet gewoon Heatrow?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een uur of 3pm meen ik![]()
Maar ik moet naar Luton en dat is wel een uur hier vandaan![]()
Niet zeuren manquote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een uur of 3pm meen ik![]()
Maar ik moet naar Luton en dat is wel een uur hier vandaan![]()
Nee want ik vlieg naar Tarragona ipv Barcelonaquote:
Ik ben ook blij hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet zeuren manJe gaat verdorie naar Spanje!!
Eigenlijk niks maar een zwaard door je keel doen preferen boven een leuk liedje posten, mwah.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand? Je komt niet erg vrolijk over
Hahahaha Ze moet toch ietsquote:Op woensdag 3 april 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
Rot op met je Weight Watchers reclame met Iris Kroes
Je weet hoe ik ben, ik zoek graag de extremen opquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eigenlijk niks maar een zwaard door je keel doen preferen boven een leuk liedje posten, mwah.
10 dagen (tot zaterdag 13 april)quote:
ja oprottenquote:
Dat is zielig, ze is al zo dik enzo, heeft een vervelende stem en heeft gewonnen omdat dom Nederland 'sympathie' voor d'r had.quote:
Bastille is ook een broodsoortquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Bastille is ook een broodsoort
sorry moest ik aan denken
hehehequote:
Tegen wie moest ze eigenlijk?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is zielig, ze is al zo dik enzo, heeft een vervelende stem en heeft gewonnen omdat dom Nederland 'sympathie' voor d'r had.
Ik eerst ook niet hoorquote:
Doe dan ook helemaal 22:22:22, dan is het echt leukquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Drabit het volgende:
Ben ik de enige die tijden als 22:22 leuk vind?
Zo goed kan ik niet timenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe dan ook helemaal 22:22:22, dan is het echt leuk
3,5 voor natuurkundequote:
Nee, absoluut nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Drabit het volgende:
Noge te repareren hoop ik? Komt allemaal wel goed schatjequote:
Dat ga ik morgen halen voor natuurkundequote:
Ja wordt mn herexamenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noge te repareren hoop ik? Komt allemaal wel goed schatje
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen halen voor natuurkunde
Was het een examen?
goed hoorquote:
Oh ken ik zo nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sharon Doorson die nu wel n paar hits heeft
Tenminste, die zat ook in haar team dacht ik
Nopequote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Drabit het volgende:
quote:
Als ik zie dat het 12:33 is blijf ik op de klok kijken tot het 12:34 wordtquote:
Awhquote:
Ja snapte er helemaal niks meer van en had echt heel goed geleerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat slecht zeg, hoe kan dat dan?Jammer
dat wel gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |