twitter:hminkema twitterde op woensdag 03-04-2013 om 17:13:04Ik vermoed dat #ING de betaalrekeningen heeft uitgezet voor gebruik binnen Europa. Dit om mogelijke problemen te voorkomen. reageer retweet
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel meevalt, jaartje geleden had je om de 3 weken storING.quote:
Bij mij zijn het twee pin betalingen van de 29ste die nogmaals afgeboekt zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze bijvoorbeeld een volle tank benzine gepind, vrolijk daarna nog een keer inhouden op de rekening?
Dat is een van de redenen dat ik bij twee banken een rekening heb (al is de belangrijkste reden dat ik te lui was om de oude rekening op te zeggen toen ik moest overstappen).quote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Jovatov het volgende:
'Tja je kan zeggen het valt allemaal mee, het is maar een storing.
Maar als ik nog geen boodschappen had gedaan vandaag dan had ik toch mooi geen eten gehad vanavond. Of althans, had ik wel met vrienden wat geregeld, maar niet bij je geld kunnen is bijzonder vervelend.
Zonder TAN valt er volgens mij niks over te schrijven.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:21 schreef Jovatov het volgende:
Nu zie ik ook allerlei dubbele afschrijvingen inderdaad.
Dan zal het allemaal wel loslopen.
Was toch bang voor één of andere hacker weet-ik-het-wat
Als ze landelijk iets met die bank doen hebben ze mijn TAN niet nodig.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder TAN valt er volgens mij niks over te schrijven.
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder TAN valt er volgens mij niks over te schrijven.
Psst. Zet 'm eens op 'alles'.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:22 schreef yvonne het volgende:
En de webcare viert nog pasen
https://twitter.com/INGnl_webcare
Ik begrijp de paniek niet, het is toch overduidelijk een storingquote:Op woensdag 3 april 2013 17:16 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ik vind het oke als je zo relaxed in het leven staat. Bij mij gaat het om paar honderd euro, maar bij sommige om duizenden euro's. Sorry, zal aan mij liggen, maar ik zit dan niet heel chill tot dat het opgelost is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |