Zelfde hier, wil toch graag zien wat m'n huidige saldo is.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens bekijken, ik kom er niet op.
Damn. Net dit weekend een aantal grote betalingen gedaan.
Zwaar overbelast die sitequote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef tralalala het volgende:
http://www.ing.jobs/Neder(...)van-Social-Media.htm
twitter:INGnl_webcare twitterde op donderdag 28-03-2013 om 11:44:41Tip: tussen Goede Vrijdag en 2e paasdag vinden er geen betalingen tussen banken plaats. Regel je betalingen vandaag voor 15.30 uur. reageer retweet
Die zitten veel te vast in hun script. Waarschijnlijk onder leiding van een manager die er helemaal geen hol van snapt en webcare met een k schrijft.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een enorme onkunde.
Nee want dan heb je geen banken meer nodigquote:
Kebcare?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zitten veel te vast in hun script. Waarschijnlijk onder leiding van een manager die er helemaal geen hol van snapt en webcare met een k schrijft.
wat is er zo grappig?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef byah het volgende:
twitter:INGnl_webcare twitterde op donderdag 28-03-2013 om 11:44:41Tip: tussen Goede Vrijdag en 2e paasdag vinden er geen betalingen tussen banken plaats. Regel je betalingen vandaag voor 15.30 uur. reageer retweet
Ze helpen zichzelf ook niet echt moet ik zeggen.quote:
Precies. 'k heb, /care.quote:
Bij mij zijn het reserveringen. Bij mij staat er een sterretje voor. Die bedragen zijn gisteren nog eens 'afgeschreven', maar saldo is niet verder veranderd.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn transacties van Goede Vrijdag tot en met gisteren nogmaals uitgevoerd, zowel bij- als afschrijvingen?
En hoe maak ik mijn ene bitcoin aan jou over?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee want dan heb je geen banken meer nodig
Nou, volgens mij ben je behoorlijk genaaid.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef Marsenal het volgende:
ik voel mij als klant niet serieus genomen nu.
Via internetierenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe maak ik mijn ene bitcoin aan jou over?
Maar zonder te kussen, daar houd ik niet van.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ben je behoorlijk genaaid.
Hier hetzelfde vanmiddag. Mooi voor lul ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hier ook 200 euro van mn rekening verdwenen!!!! Ik kon #$@! niet pinnen in de winkel net hoerdoor!!!
Met hoogstwaarschijnlijk ook al een "opleiding" HBO-communicatie.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zitten veel te vast in hun script. Waarschijnlijk onder leiding van een manager die er helemaal geen hol van snapt en webcare met een k schrijft.
twitter:chantalvveen twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:07:35@INGnl_webcare Waarom werd er net nog gemeld dat de saldo's wel kloppen? Dat is gewoon klanten onjuist informeren! reageer retweet
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:14:46@chantalvveen vervelend dat je zo ervaart, saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. Excuses! ^Robin reageer retweet
twitter:JanNoniem twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:44:54In paniek al m'n geld bij de ABN AMRO gepind en huilend in de hens gestoken. Ik weet het ook allemaal niet meer. reageer retweet
kijk die trollol leeuwquote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef byah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |