abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2013 @ 17:59:20 #226
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_124842784
Als ik dat geld niet binnen 10 minuten terug heb brand ik dat lelijke kutkantoor van hun in Amsterdam tot de grond toe af.
Say what?
pi_124842802
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef Doodloper het volgende:

[..]

al is het ook wel oerdom om thuis in de kast niet een paar blikken voedsel voor-het-geval-dat te hebben
Curry is beter :P
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 3 april 2013 @ 18:00:18 #228
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124842816
Een storing kan best gebeuren, maar de reacties zijn wel absurd. Niets op de homepage, amper iets op de inlogpagina en de webcare die doodleuk beweert dat je saldo echt klopt. Yeah, right. Er is 900 euro dubbel afgeboekt, knuppels.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_124842828
Meanwhile in Africa:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124842843
Kan ook aangeven dat ze op het kantoor allemaal met de handen in het haar zitten omdat ze het ook niet meer weten. Dat zou wat zijn.
What Would Goku Do
pi_124842852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
Een storing kan best gebeuren, maar de reacties zijn wel absurd. Niets op de homepage, amper iets op de inlogpagina en de webcare die doodleuk beweert dat je saldo echt klopt. Yeah, right. Er is 900 euro dubbel afgeboekt, knuppels.
De reacties van de klanten zijn ook wel absurd te noemen btw.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_124842853
gewoon dubbele afschrijvingen, lijkt mij ook wel makkelijk weer te herstellen hoor.
pi_124842884
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:52 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Even wachten, de dubbele afschrijvibgen kreeg ik ook pas later te zien
Ik kan helemaal niet inloggen. Maar als het het straks weer doet, en ik zie geen dubbele afschrijvingen, kan ik nog niet controleren of het saldo klopt. Vind ik ergens wel een vervelende gedachte.
pi_124842902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Calimerogedrag. Zullen wel Eindhovenaren zijn.
pi_124842915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef Kirov het volgende:

[..]

Curry is beter :P
Struik!
  woensdag 3 april 2013 @ 18:02:55 #236
346939 Janneke141
pi_124842928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat? De klanten reageren dat de klantenservice kut is?
De mensen die nu hun boodschappen niet kunnen pinnen moeten maar een bos bloemen naar de ING sturen als ze hun eigen geld weer terug hebben, of wat?
pi_124842965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De mensen die nu hun boodschappen niet kunnen pinnen moeten maar een bos bloemen naar de ING sturen als ze hun eigen geld weer terug hebben, of wat?
pi_124842970
quote:

[..]

Mee eens.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124842972
quote:

[..]

Gelukkig zit er niets tussen roepen dat dat kankerbedrijf hun kankergeld terug moet geven en een bos bloemen sturen.
In Southern Sun
pi_124842991
De 1 april grap van ING was dat alle afschrijvingen op 1 april gratis dubbel afgesrcheven worden!
Dus zonder extra kosten! Wie wil dat nou niet? 2 afschrijvingen voor de prijs van 1.

morgen worden alle dubbele afschrijvingen weer teruggeboekt met 10% bonus.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:05:29 #241
346939 Janneke141
pi_124843019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gelukkig zit er niets tussen roepen dat dat kankerbedrijf hun kankergeld terug moet geven en een bos bloemen sturen.
Fair enough, maar ik kan me wel voorstellen dat het vertrouwen in het bankwezen bij een bepaalde categorie tot dicht in de buurt van het nulpunt is gezakt. En het is aan die banken om dat te herstellen, daar dragen dit soort acties (en dan met name de "u saldo klopt echt"-tweets) echt niet aan bij.
pi_124843073
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124843074
Wil je bij de Saturn 29 euro afrekenen, is het saldo onvoldoende. Ik had er toch zeker 300+ euro op staan. Inloggen op de site en via de apps op iPad en Android onmogelijk. Moet niet kunnen als bank zijnde.
pi_124843084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Fair enough, maar ik kan me wel voorstellen dat het vertrouwen in het bankwezen bij een bepaalde categorie tot dicht in de buurt van het nulpunt is gezakt. En het is aan die banken om dat te herstellen, daar dragen dit soort acties (en dan met name de "u saldo klopt echt"-tweets) echt niet aan bij.
Helemaal mee eens, maar dat Henk & Ingrid gedrag op Facebook... Dat is echt om te huilen zo erg. Natuurlijk zakt het vertrouwen. Bij mij ook. Wil best weten wat er allemaal gebeurt nu. Ga van min 150 nu naar plus 500. Nou zie ik het als cijfertjes, maar je zal inderdaad maar bij de Appie staan zonder geld.
In Southern Sun
pi_124843107
Yep, hier ook geld weg. Schijnt bij de Rabobank nu ook te gebeuren?
Of is dat niet waar?

Crisismanagement les 1: "reageer altijd direct, eerlijk en duidelijk naar uw publieksgroepen. Verwarring/onduidelijkheid resulteert in irritaties en onbegrip."
- vond ik wel een goeie! Gelezen op Nujij.nl
pi_124843140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:08 schreef ShampooL het volgende:
Yep, hier ook geld weg. Schijnt bij de Rabobank nu ook te gebeuren?
Of is dat niet waar?

Crisismanagement les 1: "reageer altijd direct, eerlijk en duidelijk naar uw publieksgroepen. Verwarring/onduidelijkheid resulteert in irritaties en onbegrip."
- vond ik wel een goeie! Gelezen op Nujij.nl
Niet alleen bij crisismanagement, dat werkt altijd het beste bij klantenbenadering.
In Southern Sun
pi_124843166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Inderdaad. Vroeger kreeg je nog gratis periodiek papieren afschriften. Nu kan dat niet meer, omdat het allemaal digitaal moet.

Ik ben nu geconfronteerd met het feit dat dit systeem nogal wat problemen met zich meebrengt. Bijvoorbeeld dat je alleen je actuele saldo kan zien, en niet wat je saldo op een bepaald moment was. Vanzelfsprekend kan je hier zelf handmatig overzichten van maken, maar als je dat niet gedaan hebt, ben je potentieel mooi in de aap gelogeerd. ;(
pi_124843168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet alleen bij crisismanagement, dat werkt altijd het beste bij klantenbenadering.
yep :)
pi_124843179
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124843181
Volgens mij zijn transacties van Goede Vrijdag tot en met gisteren nogmaals uitgevoerd, zowel bij- als afschrijvingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')