Curry is beterquote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
al is het ook wel oerdom om thuis in de kast niet een paar blikken voedsel voor-het-geval-dat te hebben
De reacties van de klanten zijn ook wel absurd te noemen btw.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
Een storing kan best gebeuren, maar de reacties zijn wel absurd. Niets op de homepage, amper iets op de inlogpagina en de webcare die doodleuk beweert dat je saldo echt klopt. Yeah, right. Er is 900 euro dubbel afgeboekt, knuppels.
Ik kan helemaal niet inloggen. Maar als het het straks weer doet, en ik zie geen dubbele afschrijvingen, kan ik nog niet controleren of het saldo klopt. Vind ik ergens wel een vervelende gedachte.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Even wachten, de dubbele afschrijvibgen kreeg ik ook pas later te zien
Calimerogedrag. Zullen wel Eindhovenaren zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De reacties van de klanten zijn ook wel absurd te noemen btw.
Omdat? De klanten reageren dat de klantenservice kut is?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De reacties van de klanten zijn ook wel absurd te noemen btw.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat? De klanten reageren dat de klantenservice kut is?
De mensen die nu hun boodschappen niet kunnen pinnen moeten maar een bos bloemen naar de ING sturen als ze hun eigen geld weer terug hebben, of wat?
Mee eens.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De mensen die nu hun boodschappen niet kunnen pinnen moeten maar een bos bloemen naar de ING sturen als ze hun eigen geld weer terug hebben, of wat?
Gelukkig zit er niets tussen roepen dat dat kankerbedrijf hun kankergeld terug moet geven en een bos bloemen sturen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik kan me wel voorstellen dat het vertrouwen in het bankwezen bij een bepaalde categorie tot dicht in de buurt van het nulpunt is gezakt. En het is aan die banken om dat te herstellen, daar dragen dit soort acties (en dan met name de "u saldo klopt echt"-tweets) echt niet aan bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig zit er niets tussen roepen dat dat kankerbedrijf hun kankergeld terug moet geven en een bos bloemen sturen.
Helemaal mee eens, maar dat Henk & Ingrid gedrag op Facebook... Dat is echt om te huilen zo erg. Natuurlijk zakt het vertrouwen. Bij mij ook. Wil best weten wat er allemaal gebeurt nu. Ga van min 150 nu naar plus 500. Nou zie ik het als cijfertjes, maar je zal inderdaad maar bij de Appie staan zonder geld.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik kan me wel voorstellen dat het vertrouwen in het bankwezen bij een bepaalde categorie tot dicht in de buurt van het nulpunt is gezakt. En het is aan die banken om dat te herstellen, daar dragen dit soort acties (en dan met name de "u saldo klopt echt"-tweets) echt niet aan bij.
Niet alleen bij crisismanagement, dat werkt altijd het beste bij klantenbenadering.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:08 schreef ShampooL het volgende:
Yep, hier ook geld weg. Schijnt bij de Rabobank nu ook te gebeuren?
Of is dat niet waar?
Crisismanagement les 1: "reageer altijd direct, eerlijk en duidelijk naar uw publieksgroepen. Verwarring/onduidelijkheid resulteert in irritaties en onbegrip."
- vond ik wel een goeie! Gelezen op Nujij.nl
Inderdaad. Vroeger kreeg je nog gratis periodiek papieren afschriften. Nu kan dat niet meer, omdat het allemaal digitaal moet.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik kan me wel voorstellen dat het vertrouwen in het bankwezen bij een bepaalde categorie tot dicht in de buurt van het nulpunt is gezakt. En het is aan die banken om dat te herstellen, daar dragen dit soort acties (en dan met name de "u saldo klopt echt"-tweets) echt niet aan bij.
yepquote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alleen bij crisismanagement, dat werkt altijd het beste bij klantenbenadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |