Hier nog 1. Niet omdat ik weet of ik geld mis of niet, gezien die site er nu uit ligt. Maar om hun reactie op deze onzin. Honderden klanten geven aan dat er iets mis is en ze zeggen gewoon: nee joh gij onwetende het klopt gewoon. Daarmee wil je toch eigenlijk geen zaken doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Toch maar eens overwegen om over te stappen naar een andere bank.
Hoor daar meer over, maar bij mij is dat niet het geval.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn transacties van Goede Vrijdag tot en met gisteren nogmaals uitgevoerd, zowel bij- als afschrijvingen?
Maar goed, zelfs de melding 'wij weten op dit moment ook even niet wat er aan de hand is, maar we zijn druk bezig om het zo snel mogelijk op te lossen' is nog altijd een stuk beter als 'nee hoor, er is helemaal niks met je saldo aan de hand'quote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alleen bij crisismanagement, dat werkt altijd het beste bij klantenbenadering.
Precies! Wees eerlijk, dat accepteren mensen echt eerder dan dit geneuzel. "Uw saldo klopt gewoon". En dat zeggen tegen iemand die ineens een paar ton heeft staanquote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs de melding 'wij weten op dit moment ook even niet wat er aan de hand is, maar we zijn druk bezig om het zo snel mogelijk op te lossen' is nog altijd een stuk beter als 'nee hoor, er is helemaal niks met je saldo aan de hand'
[ afbeelding ]
Tegenwoordig studeert iedereen iets met '"communicatie". Dat is niks anders dan een cursus kromlullen wat recht is. En vice-versaquote:Op woensdag 3 april 2013 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies! Wees eerlijk, dat accepteren mensen echt eerder dan dit geneuzel. "Uw saldo klopt gewoon". En dat zeggen tegen iemand die ineens een paar ton heeft staan.
Iedere week?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig studeert iedereen iets met '"communicatie". Dat is niks anders dan een cursus kromlullen wat recht is.
Maar shit zeg wat is dit voor een geknoei. Het is iedere week wel een keer raak bij die ING.
Denk dat ik toch ook eens ga rondkijken naar een andere bank, maar ik vrees dat het één grote pot nat is.
Wanneer iedereen aan de bitcoin zit.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef arjan1212 het volgende:
wanneer word internetbankieren en pinnen weer afgeschaft?
Hier vanaf vorige week woensdag de 27e tot en met vandaag.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn transacties van Goede Vrijdag tot en met gisteren nogmaals uitgevoerd, zowel bij- als afschrijvingen?
twitter:StormHeerink twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:07:32Leuk ik kan weer inloggen, nu zijn er bedragen dubbel afgeschreven.. #fijn @INGnl_webcare reageer retweet
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:15:37@StormHeerink dat was even schrikken. Saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. We werken aan oplossing! ^Robin reageer retweet
Ik kan het niet eens bekijken, ik kom er niet op.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef Blobje het volgende:
[..]
Hier vanaf vorige week woensdag de 27e tot en met vandaag.
Eehh, dan net niet toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wanneer iedereen aan de bitcoin zit.
Ongelooflijk wat een enorme onkunde.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef Dagonet het volgende:
twitter:StormHeerink twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:07:32Leuk ik kan weer inloggen, nu zijn er bedragen dubbel afgeschreven.. #fijn @INGnl_webcare reageer retweet
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:15:37@StormHeerink dat was even schrikken. Saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. We werken aan oplossing! ^Robin reageer retweet
.
Dat was even schrikken!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |