quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Vertel, samenvatting?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:31 schreef Dekatria het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat we gewoon lekker in een ongewijzigde Kuip blijven ballen.
Nog betere zichtlijnen, dichter op het veld dit datquote:Op woensdag 3 april 2013 15:31 schreef Dekatria het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat we gewoon lekker in een ongewijzigde Kuip blijven ballen.
Gecontroleerd door ambtenaren uit Eindhoven? Hoe komt het trouwens dat ik in het vorige topic berichten las van ¤313 miljoen als de pdf het heeft over ¤362 - ¤35 = ¤ 327 miljoen? Of heb ik nog niet ver genoeg gelezen?quote:Na een marktconforme grondtransactie met de Gemeente Rotterdam van ¤ 35 miljoen,
zoals voorspeld, geen enkele financiële basis. Enkel geNEUZel.quote:
Geen financiële basis, geen ontwerp, enkel ambities en toezeggingen. Daar gaat een bezuinigende Gemeente dus geen tientallen miljoenen gemeenschapsgeld in steken.quote:
Ah scheelt, die hebben ze nog liggen van de SSFquote:Een bedrag van circa ¤ 1,5 miljoen wordt bijeengebracht door gelden aan te trekken bij
voornamelijk fans, die de BVO Feyenoord een warm hart toedragen (fan-based equity)
Het blijkt gewoon een zege voor de Kuip dat de mensen op het rood-witte pluche zo incompetent zijn. Ze hadden deze week zo makkelijk kunnen gebruiken om de slechte publieke opinie in hun voordeel te verbeteren, maar ipv daarvan wordt er niet gereageerd op Eenvandaag en is er een presentatie zonder financiële basis, zonder ontwerp maar enkel met optimistische ambities en vage toezeggingen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:36 schreef Bombvis het volgende:
Laatste zeikpunt: ze gaan uit van vervroegde aflossingen, dit allemaal in verband met de rente. Hoe kan je op voorhand uitgaan ver vervroegde aflossingen, het hele plan is veel te optimistisch opgesteld. Nieuw stadion zal vast nodig zijn, maar dit is extreem amateuristisch allemaal, ik zou me kapot schamen als ik hier 5 jaar aan heb gewerkt
Ik heb er ondanks Abou vertrouwen in dat de bestuurders van onze stad competenter zijn dan de bestuurders van onze club... dus aardig klein. Je kan het immers niet aan je electoraat verkopen dat je met een dergelijk onsamenhangend flutplan akkoord gaat terwijl het tientallen miljoenen kost.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef Maastoren het volgende:
Hoe groot is de kans dat de gemeenteraard akkoord gaat met deze plannen denken jullie?
Dat ook nog eens, inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Zolang de banken en gemeente elkaar blijven aankijken gebeurt er natuurlijk helemaal niks.
quote:Met de plannen voor een nieuw voetbalstadion en concerthal in Rotterdam krijgen grote muzikanten er in de toekomst mogelijk een extra podium bij in Nederland. Het stadion zou volgens concertorganisator Mojo een geduchte concurrent worden van de Amsterdam ArenA.
Artiesten als Robbie Williams en Madonna die tijdens hun laatste concerten voor meer dan 60.000 Nederlandse fans optraden, konden volgens de organisator alleen in de ArenA terecht.
,,Er zijn niet veel artiesten die zulke aantallen trekken, maar die hebben met de komst van de nieuwe Kuip zeker meer keus'', vertelt de zegsvrouw.
Of Mojo het toekomstige stadion bij muzikanten gaat aanbevelen, is volgens de organisator afhankelijk van zaken als de akoestiek en de bereikbaarheid voor bezoekers.
,,Uiteindelijk kijkt de artiest zelf ook nog naar de huurprijs en andere bijkomende kosten die bij een locatie horen. Maar als het stadion ons bevalt, staan wij er open voor.
Ja sowieso ipv Verhoek bij de selectie. Hebben allebei geen enorme snelheid voor op de flanken, maar Achahbar heeft voor de rest bijna alles beter en meer dan Verhoek behalve misschien een voorzet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef Slobeend het volgende:
Wat anders, Achahbar was bazig tegen Jong PSV zag ik.Die is toch vele malen beter dan Verhoek. Zou ook prima i.p.v. Immers kunnen spelen vrijdag.
Achahbar valt niet in het pulletje bij Koeman, die hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sowieso ipv Verhoek bij de selectie. Hebben allebei geen enorme snelheid voor op de flanken, maar Achahbar heeft voor de rest bijna alles beter en meer dan Verhoek behalve misschien een voorzet.
Ik heb begrepen dat Achahbar bij de beloften ook slechts incidenteel wat goeds laat zien. Zal voor Koeman dan ook geen reden zijn om 'm wel de kans te geven.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Achahbar valt niet in het pulletje bij Koeman, die hoef je niet te verwachten.
Als zelfs Cisse en Verhoek beter worden geacht....
Maar Verhoek laat zelfs incidenteel niks goeds zien...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Achahbar bij de beloften ook slechts incidenteel wat goeds laat zien. Zal voor Koeman dan ook geen reden zijn om 'm wel de kans te geven.
Dat verbaasde mij nog het meest aan die rel tussen Lens en Mathijsen: Hoe snel Verhoek ineens kon zijn...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Goossens op de plek van Immers. Alhoewel ik niet denk dat hij 90 minuten vol kan maken.
Ik zie hem in die samenvatting in ieder geval een sprintduel winnen. Iets dat Verhoek nog nooit is gelukt in zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |