Ik ben zelf een 4,5, maar ik kom van de 5 af. Ik ben inmiddels aan het afvallen omdat ik het toch fijner vindt om wat slanker te zijn. Het is ten eerste gezonder (dat zou ook de prioriteit moeten zijn) en ten tweede is het ook fijner met kleding. Alles staat net wat mooier.quote:
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Wow, ik dacht dat de meeste mannen voor 2 zouden kiezen
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.
Maargoed ik vind vet bij vrouwen dan ook gewoon ongezond en smerig en ja dat is vanaf 4 al voor mij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste hier alleen maar 4 en hoger omdat ze het idee hebben dat ze bij die vrouwen nog een kans hebben.
Je zei ook dat nummer 2 een lichaam is voor een 13 jarige, dus uhhquote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik vind het gewoon mooier. Smaken verschillen toch?
4,5 is ook primaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf een 4,5, maar ik kom van de 5 af. Ik ben inmiddels aan het afvallen omdat ik het toch fijner vindt om wat slanker te zijn. Het is ten eerste gezonder (dat zou ook de prioriteit moeten zijn) en ten tweede is het ook fijner met kleding. Alles staat net wat mooier.
Het gaat er mij om dat ik op een gezond gewicht kom. Dus dat zal ergens rond de 4 zijn. Meer hoeft er niet af.quote:
En 4 is average, dus gemiddeldquote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat ik op een gezond gewicht kom. Dus dat zal ergens rond de 4 zijn. Meer hoeft er niet af.
Precies. Ik ben nooit een slanke den geweest, maar ik heb me altijd prima gevoeld (tot dat ik naar mijn mening toch wat té dik werd). En een tekort aan aandacht heb ik ook nooit gehad.quote:
ligt eraan over welke populatie je spreekt.quote:
Te dik als in fat?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nooit een slanke den geweest, maar ik heb me altijd prima gevoeld (tot dat ik naar mijn mening toch wat té dik werd). En een tekort aan aandacht heb ik ook nooit gehad.
Nee, zo dik ben ik nooit geweest. Zoals ik al eerder aangaf, ik kom van een 5 af.quote:
Chubby is ook prima!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo dik ben ik nooit geweest. Zoals ik al eerder aangaf, ik kom van een 5 af.Maar als dat plaatje zo bekijk, vind ik mezelf toch net wat slanker. Dat zijn waarschijnlijk die vijf kilo die ik al kwijt ben.
Niet voor je bloeddruk!quote:
Feeder detected!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik vind het gewoon mooier. Smaken verschillen toch?
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Seam het volgende:
[..]
ligt eraan over welke populatie je spreekt.
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Overgewicht is inderdaad gemiddeld:
[ afbeelding ]
Jij bent dun!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij meer dat de "gemiddelde" in Amerika bijvoorbeeld hoger ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |